Bölüm 11: Sevgili

242 46 52
                                    

İyi okumalar.
Şarkı ismi: Teoman- Sevdim seni bir kere

️♥️

"Şışt ana odaklan Dilay" diyip sıcak dudaklarını dudaklarıma bastırdı .

Allahım ölücem galiba kalbim o kadar hızlı atıyordu ki bir an zannettim ki kalbim yerinden çıkacak.

Emin de beni öpmüştü ama ilk defa böyle hissediyordum.

Sıcak dudakları son kez üst dudağımı öperken dudaklarımdan ayrıldı.

Bir an kendimi boşlukta hissettim. Gözlerim kapalı öylece duruyordum. Sonunda gözlerimi açtım.

Ayaz yüzüme sırıtarak bakıyordu. Elimi tutdu.

Etrafıma baktığımda bizden başka kimse yoktu.

Ayaz gülerek "Gidelim mi?" dedi

Bu adam bana napmıştı konuşamıyordum. Hızlıca ayağa kalkıp dışarıya doğru gittim.

Ayazla beraber arabasına binip yola koyulduk.

"Neden konuşmuyorsun?"

"Ne konuşayım?"

Arabayı kenara çekip bana doğru döndü. Elimi tutdu.

"Bak Dilay şimdi lütfen beni bölmeden dinle tamam mı?"

"Tamam dinliyorum."

"Bak biz senle çocukluğumuzdan beri tanışıyoruz. Seni ilk gördüğümde ağlıyordun. Ama o an seni gördüğümde biraz farklı hissetdim. Galiba ortak noktamız ikimizin de yalnız olmasıydı. Seninle buluştuğumda beraber oynadığımızda kendimi mutlu hissediyorum. Sen benim yüzümü güldüren tek insandın. Beni bilirsin kendime kapalı birisiyim. Sen gittikten sonra yüzüm hiç gülmedi hep yalnız kaldım. Sen yeniden karşıma çıktığında kendimi yeniden doğmuş gibi hissettim. Ben bu gün kendime bir şeyler itiraf ettim sana da itiraf etmek istiyorum. Ben sana"

Bir an durdu ancak yüzümü izlemeye başladı.

"Ben sana ne?"

Elini saçlarından geçirdi ve derin bir of çekti.

"Ben sana aşığım. Küçüklüğümden beri seni seviyorum. Hatırlıyor musun senle son görüşmemizde 'evlenicem seninle ' demişdim."

Hızla kafamı salladım.

"Eğer sende istersen ben sana verdiğim sözü tutmak istiyorum. Seninle evlenip kendi dünyamızı kurmak istiyorum. Benimle sevgili olur musun Dilay?"

Yüzümdeki derin gülümsemeyle başımı salladım.

"Evet seninle sevgili olurum."

Ayaz gülümseyip beni kendine çekip sarıldı.

🤤

Bu sahnede eridim. Bu sahnede kalbimi bıraktım. Aslında buları biraz geç kavuşturmak istiyordum. Ama bence biraz mutlu olsunlar ne de olsa kötü günler çok yakında gelecek 😂😂

Bu arada selam nasılsınız?

Bölümü nasıl buldunuz?

Diğer bölümde görüşürüz.

Sizleri seviyorum ♥️

Tik tok ve Instagram hesabı: yazarinkalemi1

Takip ederseniz sevinirim 🥰

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin