Şarkı ismi: Sufle - İçinde aşk var
~❥~
Çiftlik evine varalı bir saat olmuşdu. Bahçesinden tutmuş eşyalarına kadar her şey çok güzeldi. Arabayı Ayaz kullanmıştı. Ben de yanına oturmuşdum. Arkada Aris'le Derya oturmuştu. Arada sırada bir birlerine bakıp hızla önlerine dönüyorlardı. İnşallah barışırlar.
Ayaz da bizi bıraktıktan sonra gitmişti. Sorduğumda ise işinin olduğunu söylemiş ve hızla gitmişdi. Bu işde bir terslik var kesinlikle.
Telefonuma bildirim sesi gelmesiyle telefonumu cebimden çıkardım. Mesaj Ayaz'dandı.
Ayaz: Bebeğim sana elbise göndericem giyip hazırlan. Araba göndericem bir kaç saate.
Dilay: Neden?
Ayaz: Sürpriz
Acaba sürpriz neydi. Ayyyy heyecan basdı beni. Bayılmasam iyi. Kapının çalmasıyla yerimde dik atıldım. Acaba kimdi. Hızla gidip açtım. Korumalardan biriydi galiba.
"Ayaz bey bunu size vermemi söyledi."
"Tamam teşekkürler." diyip elbiseyi ve kutuyu aldım. Hızla odama çıktım hazırlanmaya başladım.
Kıyafetim çok güzeldi. Bu elbiseyi ben acaba nasıl taşıyacaktım üzerimde. Bacağı falan çok açık.
Banyoya gidip hızla duş aldım. Kıyafeti üzerime keçirdim. Siyah stilettolarımı da giydim. Saçlarımı da kurutup açık bıraktım. Yüzüme biraz makyaj da yaptıktan sonra hazırdım.
Yatağa oturup sakinleşmeye çalıştım. Birazdan Ayazın yanında olucaktım. Ayaz'ın yazmasıyla hızla telefonu elime aldım
Ayaz: Sevgilim otuz dakika sonra yanımdasın. Araba kapının önünde seni bekliyor.
Dilay: Tamam
Odadan çıktım. Yavaş yavaş merdivenleri indim. Dışarıya çıktığımda araba ve yanında bir koruma var. Koruma benim geldiğimi görünce arka kapıyı açtı. Oturduktan sonra da kapıyı örtüp arabayı kullanmaya başladı.
_____
Uzun bir araba yolculuğundan sonra araba durdu. Arabadan inmemle korumada gitmişdi. Etrafıma baktığımda deniz kenarında olduğumu gördüm. Biraz yürümeye başladım. Yerde kırmızı kırmızı güller ve mumlar vardı. Biraz daha yürüdükten sonra güllerden yapılmış kalpi gördüm. Çok güzellerdi. Ve Ayaz ayakta durmuş hayranlıkla beni izliyordu.
Yanıma yaklaşıp elindeki çiçeği bana verdi ve boynuma öpücük bıraktı "Elbisenin sana yakışacağını biliyordum ama sen çok güzel olmuşsun." Gülümseyip "Teşekkür ederim" dedim.
Elimden tutup beni yürütmeye başladı. Yürümekte zorluk çekiyordum. Ayaz bunu fark ettiğinde hızla beni kucağına aldı.
"Aferin taşı köle." dedim gülerek
"Dilay! Vallahi atarım seni yere."
"Öff tamam ya bir şey demedik."
Biraz yürüdükten sonra beni yere bıraktı. Çok güzel bir sofra kurulmuştu. Centilmen sevgilim sandalyemi çekti ve oturmamı sağladı. Saçlarımın hepsini elleriyle boynumun sağına doğru çekti. Öpücük bırakıp kendi yerine geçti.
Sakin sakin oturup yemeğimizi yemeye başladık.
"Dilay?"
"Hı?"
"Evlensene benimle." Ağzımdaki lokma boğazımda kaldı ve öksürmeye başladım.
"Anlamadım?"
Ayağa kalkıp cebinden bir kutu çıkardı ve beni de ellerimden tutup kaldırarak "Duydun işte evlen benimle. Hani küçükken sana demiştim ya evlenicem seninle. Sana bir kolyede vermiştim." Elini boynumdaki bana verdiği kolyeme koyup devam etdi. "Şimdi çocukluğumuzda sana verdiğim sözü tutmak istiyorum. " Dizlerinin üzerine çöküp "Benimle evlenir misin? dedi
"Evet" diyip hızla kollarımı boynuna doladım.
~❥~
Her kese böyle erkek nasip et Allahım. AMİNNN
Nasılsınız?Dilayın yüzüğü. Çok güzel değil mi?
Peki Ayaz'ın evlenme teklifi?
Instagram ve tik tok hesabı: yazarinkalemi1
Takip ederseniz sevinirim 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Teen FictionDilay kendince yaşayan bir kızdı. Sevgilisinin onu aldatmasıyla arkadaşıyla beraber İzmir'e kaçar. Bakalım onları İzmir'de ne bekliyor. "Seni gerçekten sevdiyimi nerden çıkardın" Başlangıç: 11/06/ 2022 Bitiş: 21/01/ 2023