Bölüm 19: Yakıcı dokunuşlar🔥

85 28 1
                                    

Şarkı ismi: Dedublüman - Sakladığın bir şeyler var

~ ⁠❥~

"Evet" diyip kollarımı boynuna doladım. Bi süre öyle durduktan sonra ayrıldık. Elimi eline aldı, yüzüğümü taktı ve elimin üzerine bir öpücük bıraktı.

Kollarını belime sardı ve yürümeye başladık. Beraber kumların üzerine oturup deniz dalgalarını izlemeye başladık. Başımı omzuna yasladım.

Tam uykuya geçmek istiyordum ki kafamın üzerinde dudaklarını hissettim. Kafamı kaldırıp gözlerinin içine bakmaya başladım. O kadar derin derin bakıyordu ki bakışları. Gözleri dudaklarımda gezindi. Parmaklarını dudaklarımda hissettim.

Dudaklarımızı birleştirdi. Üst dodağı usulca alt dudağımı emerken canımı acıtmamaya çalışıyordu. Bir süre dudakları dudaklarımı öptükten sonra ayrıldı. İçimde boşluk hissediyordum.

Ayaz ayağa kalktı ve beni de kaldırdı. Küçük bir eve girdik. Yatak odasına girip beni kapıyla arasına aldı. Ve yeniden dudaklarımı öpmeye başladı. Nefes nefese kaldığımızda biraz soluklandıkdan sonra konuşmaya başladı.

"Derya'yla Aris yok."

"Evet yoklar."

"Fare de yok" dediğinde ikimizde güldük.

"Evet fare de yok" dedim gülümseyerek.

"O zaman sana dokunmama da bir engel yok. "

"Yok." Bu sefer onun dudaklarına ben yapıştım. Beni kucağına alıp yatağa yatırdı. Elbisenin yırtmaçı olan yerinden tutup çekince elbise yırtılmıştı.

Gitti güzelim elbise!

Yırtılan elbiseyi yere atdı. Karşısında iç çamaşırlarımla kalmıştım. Dudakları yine dudaklarımı öpmeye başladığında elimle ceketinden tutup onun gibi yırtıp yere attım. Sırıtıp dudaklarımı daha da hızlı öpmeye başladım. Gömleğinin düğmelerine gitti elim. Açmaya çalıştım ama açamıyorum. Gömleğinin de aşağı kısmından tutup çektim. Gömlek de yırtılmıştı. Onu itip üstüne çıktım. Altımda hissettiğim sertlikle sertçe yutkundum. Dudaklarına yaklaşıp onun gibi sertçe dudaklarını öpdüm. Dudağını ısırmamla ağzıma inlemişti. Dudaklarımı dudaklarından çekip boynuna götürdüm. Boynunu, körpücük kemiğini öpdüm. Karın kasları kasılıyordu. Kaslarını da öptüm. Elleri sütyenimin kopçasına gitti ve hızla onu da açıp yere atdı. Üzerine uzandım başımı boynuna gömdüm. Beni kaldırmak istediğinde daha da yapıştım ona. Yatakta ters döndüğümüzde ellerimle göğsümü saklamaya çalıştım. Elleriyle ellerimi çekmeye çalıştı ama izin vermedim. Gözlerimi sımsıkı yummuş ona bakmamaya çalıştım. "Sevgilim hadi gözlerini aç. Ellerini de çek. Manzaramı kapatma hadi bebeğim." Kollarımı çektim. Gözlerimi açtım. Dudaklarını göğsüme yaklaştırdı ve usulca emmeye başladı.

_________________

Yüzüme vuran gün işığıyla gözlerimi açtım. Karşımda gördüğüm yüzle gülümsedim. Ayaz'ım usulca uyuyordu. Dudaklarımı yüzüne yaklaştırdım ve yanağını öpdüm. Kollarını bana sardı.

"Günaydın karıcım."

"Günaydın da. Ben senin karın değilim ama."

"Yakın zamanda evlenicez. Zaten benimsin kes sesini."

Bu dediğine gülümsedim ve yanağına bir tane de öpücük bıraktım. Aklıma gelen şeyle gözlerim fal taşı gibi açıldı. Dün gece kıyafetlerin hepsi yırtılmışdı. Daha doğrusu biz yırtmışdık. Şimdi ne giyicez.

Naneleri yerken bana mı sordun?

"Ayaz?"

"Kıyafet getirtdim dolapta."

"Benim düşünceli centilmen sevgilim."

Ayaz beni kocağına alıp banyoya götürdü. Duş aldıktan sonra da hazırlanıp çiftlik evine doğru yol aldık.

~♡~

Nasılsınız benim canım okurlarım? Umarım iyisinizdir🌸

Evet bu bölümüde böyle sonlandırdık. Beğendiniz mi?

Ayaz'la Dilayın yakınlaşması peki 😉

Instagram ve tik tok hesabı: yazarinkalemi1

Takip ederseniz sevinirim 🥰



ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin