Bölüm 3: Kız isteme

431 59 106
                                    

İyi okumalar.

Şarkı ismi: Yedinci ev- Sarhoşum

"Beni yarı yolda bıraktığını sanıp o yolda koşarken nefes nefese kalanlar, yolun sonunda sizi bekliyorum."

🍷♥️

Derya'yla konuştuktan sonra sabaha karşı uyumuştuk.Dün gece Emin aramışdı. Onun meselesi artık kapandı. Sevgi meselesi de kapandı.

Şimdi ise Deryayla beraber kahvaltı hazılayıp kahvaltımızı ediyorduk. Aslında ben yemek istemiyordum. Derya'nın beni zorlamasıyla mecbur bir şeyler atıştırdım.

"Derya ben şimdi napıcam?"

"Nasıl?"

"Yani o işe gitmeli miyim yoksa istifa mı etmeliyim?"

"Neden çıkıyorsun ki? Bırak o çıksın. Hiç bir şey olmamış gibi işine devam et. Zaten iki gün evdesin o zamana kadar da burda kal dinlen."

"Nasıl kalayım eve gitmem gerek. Zaten onlara haber vermeden geldim. Emin'le ayrıldığımı bilseler. Offf ya ben nasıl diyicem?"

"Ayrıldın zaten ne diyecekler ki? "

"Ne demiyecekler ki annem durmadan bana Emini soruyor. Ondan ayrılmamı istemiyordu. "

"Eee nolucak ki en kötüsü seni evlatlıktan atacaklar sende benim yanıma gelirsin. Benim için daha da güzel yalnız kalmam."

İkimiz de beraber güldük. Kahvaltıdan sonra masayı topladık. Ben de kıyafetlerimi giyip evden çıktım.

Otobüse binip kulaklığımı taktım.

🍷♥️

Uzun bir yolculuktan sonra evime çatmışdım. Zaten kıyafetimi değişip uyuyacaktım. Kapıyı annem açtı.

"Neredeydin?"

"Derya da anne."

"Neden ordaydın?"

"Offf anne şimdi geldim bir rahat ver sonra konuşuruz."

"Emin'le napıyorsunuz?"

"Anne bu evde bir daha Eminin ismini duymak istemiyorum. Ben ondan ayrıldım."

Annem yüzüme tokat atarak "Ne demek ayrıldın!"

"Anne ayrıldım beni aldattı ne yapmalıydım?"

Annem bir şey demeden odadan çıktı. Bende ağlayarak kıyafetimi değişip yatağıma uzandım.

Tam uykuya dalacaktım ki annem odama girdi. Elindeki kıyafeti de yatağa attı.

"Kalk ayağa hazırlan bu gün sözün var!"

"Ne sözü anne?"

"Emin seni istemeye gelicek. Kalk hadi hazırlan."

"Anne ne istemesi sen ne diyorsun? Ben sana beni aldattı diyorum sen bana istemeye gelicek diyorsun. "

"Ben konuştum onunla pişman olmuş. Seninle evlenmek istiyor."

"Anne peki bana sordun mu? Ben evlenmek istemiyorum!"

"İstememek gibi bir seçeneğin yok sana evleneceksin dediysem evleniceksin bu kadar! Şimdi kalk hazırlan!" dedi bağırarak.

İşte bu da beni çok seven annem ve ailem. Sırf parası var diye onunla beni evlendirmek istiyorlar. Derya yı aradım.

"Derya benim bu gün sözüm var." dedim ağlayarak.

"Ne sözü adam akıllı anlat şunu!"

"Annem Emin'le konuşmuş bey efendi pişmanmış bu günde beni istemeye gelecek."

"Nasıl anne ya o!"

"Derya sana bir şey diyicem. Artık yoruldum ben. Burda daha fazla kalamam. Bu işi de yalnız yapamam. Benimle İzmir'e kaçar mısın?"

🍷♥️

Her kese merhaba. Bu arada kitap kapağını deyişdim. Sağolsun biricik yazarım _lovellyyy hazırladı. Ellerine sağlık bebeğim iyi ki varsın.

Şimdi geçelim kitaba

Bölümü nasıl buldunuz?

Sizce Deryayla Dilay kaça bilecekler mi?

Emin e ve Dilayın ailesine nefret edenler👉

Neyse bir daha ki bölümde görüşürüz.

Tik tok ve Instagram hesabı: yazarinkalemi1

Takip ederseniz sevinirim 🥰

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin