Bölüm 15: Kadın olmak

171 41 25
                                    

SELAMÜN ALEYKÜM AŞKLARIM NASILSINIZ?

Kitabı okuduktan sonra aşağıda yazdığım açıklamayı da okursanız sevinirim.

Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.

İyi okumalar.
Şarkı ismi: Manga - Dursun zaman

🌺

Annemle bir birimize sarılmış öylece duruyorduk. Ne o bir kelime ediyordu ne de ben.

"Anne kalk elini üzünü yıkayalım."

"Olmaz kızım o adam benim burdan izinsiz çıktığımı görürse yaptığının fenasını yapar."

"Karım nasıl da benim sözümü dinler. " dedi babam olacak pislik kapının yanında durmuş ikimize bakıyordu

"Ama kızının gelmesi sebebiyle cezan bitti hayatım."

Bu lafları söyleyip dışarı çıktı. Annem kalkıp kapıya doğru yürümeye başladı. Benim öylece durduğumu görüp "Gelsene kızım." dedi bende gülümseyerek yanına doğru gittim.

Yukarıya çıkıp bir odaya girdi. Burası galiba yatak odalarıydı.

"Sen otur kızım duş alıp geliyorum." deyip banyoya gitti.

Ben de odayı gezmeye başladım. Odada büyük bir yatak vardı. Yatağın iki tarafındada komodin vardı. Komodinin üzerinde bir fotoğraf vardı. Fotoğrafda bir kadın kucağında küçük bir bebekle hüzünle kameraya bakıyordu. Bu galiba annem ve bendim. Çünkü kadın aynı bendi.

Odada makyaj masası, dolap ve kapı vardı. Merakımdan kapıyı açtım. İnanamıyorum bu oda tablolarla doluydu. Tabloları araştırmaya başladım.

Bir tabloda bir kadın yerde uzanmış yüzü gözü kan içindeydi. Diğerinde kadın pencerenin karşısında durmuş elindeki bıçağıyla da kolunu kesiyordu kolundan kan akıyordu.

Bundan sonraki tabloda bir kadın bir adamın önünde diz çökmüş başını aşağıya eymişti.

Diğerinde ise ben vardım. Tıpa tıp ben çizilmiştim. Kim çizmişse çok güzel çizmişti.

Diğer tabloya yöneldiğimde artık kendimi tutamadım. Hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Bu tabloda annem vardı. Bir kadın çizilmişti işkence odasında.

Annemin odaya girmesi ile gözyaşlarımı ve yüzümü sildim.

"Kızım napıyorsun burda?"

"İzinsiz oldu ama merak ettim."dedim gülerek

Oda gülüp yanıma yaklaştı.

"Beğendin mi ben çizdim hepsini."

Nasıl yani bunları annem çizmişse demek bunların hepsini yaşamışmıydı.

"Sen mi çizdin? Çok güzel olmuş."

Saçlarımı okşayıp yüzüme öpücük kondurdu.

"Anne sen saçını neden kurutmadın?"

"Kurur kendi kızım."

(Saçımı kurutmaya üşenip bütün günü havluyla dolaşıyorum padişahlar gibi 😂)

"Olmaz öyle hadi gel ben kurulayayım saçını."

Beraber odaya döndük. Kurutma makinesini fişini takıp annemin saçlarını kurutmaya başladım. Kuruduktan sonra saçını taradım.

"Teşekkür ederim kızım."

"Rica ederim."

Kalkıp yatağa oturup belini yatağın başlığına yasladı. Ben de öylece onu izliyordum.

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin