İyi okumalar.
Şarkı ismi: Son feci bisiklet-Elektrot"Kolay değildir, bir zamanlar gözleri uğruna yaşadığınız insandan, göz göze gelmemek için kaçmak..."
🍷♥️
Otobüsden indikten sonra bir otele gittik. Evden çıkarken biraz biriktirdiğim param vardı onu da almışdım. Derya'yla atışıp bir oda aldık. En azından ev bulana kadar burda kalacaktık.
Eşyalarımızı odaya yerleştirdik.
"Derya ben dışarı çıkıp bir şeyler alayım abur cubur falan. Sonra numara alıcam telefonlar için. Sen de kapıyı kimseye açma."
"Tamam anne." İkimiz de güldük.
Bende odadan çıkıp asansöre bindim. Aşağıya inip marketten abur cubur ve numaralar aldım.
Otele gittim. Derya'yla biraz sohbet ettik sonra film izleyip uyuduk.
🍷♥️
Gözümü güneşli bir sabaha açtım. Bu gün Derya'yla iş arayacakdık. Hemen hazırlandık ve otelden çıktık.
"Derya ben mağazaya gidip gelicem sen beni bekle beraber geçeriz okula."
"Tamam. "
Döndüyümde Deryanı iki erkekle kavga ettiğini gördüm. Bu kız benim başıma iş açmassa sakinleşmeyecek.
Yanlarına yaklaşıp ne olduğuna anlamaya çalıştım.
"Ya sen neden arabayı düzgün sürüyorsun. Ya bana çarpsaydın?!"
"Ya özür diledim ya" dedi erkeklerden biri diğeri sakin sakin bakıyordu.
"Derya uzatma özür dilemiş işte" dedim
"Özür dilemekle düzelir mi bu iş ya çocuk çıksaydı karşısına ya çocuğa çarpsaydı. Okulun karşısında böyle araba kullanır mı!"
"Derya uzatma!" dedim dişlerimi sıkarak.
Kolundan çekiştirerek zorla okula saldım.
"Neden beni çekiştiriyorsun?!"
"Derya yeter kapat meseleni!"
"Ama yakışıklı erkeklerdi ikiside" dedi sırıtarak.
Dimi dimi
"Allahım sen bana sabır ver. "
Hemen okul müdürünün yanına geçtik. İkimizide işe aldı. Bu günden başlaya bilirmişiz.
Hemen sınıflara gittik. İlk günümü çocuklarla tanışmakla geçirdim.
Ders sonunda bitmişdi.
"Derya dersin bitmedi mi?"
"Bitti çıkalım."
"Tamam."
Hemen okuldan çıkıp otele doğru yürümeye başladık.
Bir de karşımda kimi görsem. Emin elleri cebinde sırıtarak bize baktı.
"Merhaba sevgilim."
Kolumda tutup beni arabaya doğru çekiştirmeye başladı. Deryada yardım ederken yüzünü tokat attı Derya yere düştü.
Kolumu birisi çekti. Dönüp baktığımda bir erkekdi. Deryanın da yanında bir erkek vardı. Bunlar okula giderken kavga ettiğimiz erkeklerdi.
"Lan sen Dilayın nesisin ne işin var Dilayın yanında" dedi Emin.
Kolumu tutan erkek yüzüme bakıp
"Dilay benim sevgilim " dedi.🤫
Merhaba nasılsınız. Bölümü sonunda bitirdim. Bir türlü yazmak için bir şeyler gelmiyor aklıma. Ola bilir ki yarın bölüm gelmesin.
Sizce kitap nasıl iyi mi gidiyorum.
Sizce o erkekler kim?
Umarım beğenirsiniz.
Sizleri seviyorum.
Tik tok ve Instagram hesabı: yazarinkalemi1
Takip ederseniz sevinirim 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Fiksi RemajaDilay kendince yaşayan bir kızdı. Sevgilisinin onu aldatmasıyla arkadaşıyla beraber İzmir'e kaçar. Bakalım onları İzmir'de ne bekliyor. "Seni gerçekten sevdiyimi nerden çıkardın" Başlangıç: 11/06/ 2022 Bitiş: 21/01/ 2023