İyi okumalar.
Şarkı ismi: Gökhan Türkmen-Yalnızım ulan
🥂🖤
"Bana attığın kazıkları saklıyorum. Saklıyorum ki gün gelip bana geri döndüğünde seni oturacak yerim olsun diye."
🍷♥️
Ben orada öylece dizlerimin üzerine çökmüş oturup sessizce ağlıyordum. Ve ben ağladıkca onlar devam ediyorlardı. Ehhh işte adaletsiz dünya...
"Dilay?"
Eminin sesini duymam ile yüzüm ona döndü bana yaklaşmaya çalıştı.
"Yaklaşma!"
"Dilay her şeyi açıklaya bilirim." Yüzüne tokat attım.
"Neyi anlatacaksın ha. Ya ben seni bu kadar çok severken sana bu kadar bağlanmışken bunu bana nasıl yaparsın haa. Hemde bu sürtükle. Sevdiklerime karşı çok hassas olduğumu biliyorsun. Ben sana derdimi söyledim, sana ailemi söyledim, bana yaptıklarını,neler yaşadığımı. Ben seninle her şeyimi bölüşdüm. Sen bana ne yapdın?"
"Dilay? Ben..."
"Bitti! Senin için harcadığım zamana lanet olsun, sana verdiğim değere haram zehir zıkkım olsun. İnşallah belanı bulursun!"
Yerden çantamı alıp durağa doğru yürüdüm. Bu gün eve gidemezdim. Deryaya gidicekdim. Hemen Deryayı aradım.
Dilay: Derya evde misin?
Baş belam: Evet. Noldu sen ağladın mı?
Dilay: Sana gele bilirmiyim?
Baş belam : O ne söz gel tabi bekliyorum.
Dilay: Tamam geliyorum.
Otobüsüm de gelmişdi. Hemen binip kulaklığımı taktım.
Şarkı çalmaya başlamışdı...Ben de ağlamaya...
E hadi kol-kola girelim de
Önümüze gelene de bir tekme
Ya o arkamızda kalanlar
Ama onlar da gelene kadar
Çoktan gitmiş olanlar...E hadi kol kola girelim de
Önümüze gelene de bir tekme
Ya o arkamızda kalanlar
Ama onlar da gelene kadar
Çoktan gitmiş olanlar...
Çoktan yalnız kalanlar...Delirdik mi, büyüdük mü
Nedir bu hikaye
Yürü yürü yollar bitmez aynı terane
Ah bu şarkıların sonu hep mi böyle olur
Seviyorum desem güzel biter mi ki sence
Yalnızım ulan desem gelir mi ki söyleBir deliyim yalnıza kapılmışım ben
Bir aşığım yalnışa kapılmışım benBir deliyim yalnıza kapılmışım ben
Bir aşığım yalnışa kapılmışım ben...🍷♥️
Yol boyunca hüzünlü şarkılar dinleyip ağlayarak sonunda Deryaya varmıştım. Kapısı çaldım. Hemen açdım.
Ona sarılıp ağlayarak "Derya ben çok kötüyüm." dedim.
"Gel içeri noldu Dilay her şeyi anlat bana.
Beraber içeriye geçtik.
"Noldu Dilay? Ne oldu okulda ki sen böyle bitik haldesin."
"Ya ben okula gitmişdim telefonumu almak için. Telefonumu aldım. Sınıftan çıkarken Emin ve yanında yürüyen bir kadın gördüm. Kadın da kim sence?"
"Kim?"
"Hani okulda Eminin peşinden düşmeyen kadın vardı ya onunla beraber okulun arka bahçesine gittiler. Bende onları takip ettim. Sonra ne görsem."
Delir mişdim hem ağlayıp hem de gülüyordum.
"Emin bey o orospuyu duvara yaslamış dudaklarını öpüyordu. O kadar kötü bir duygu ki bu. Sevgilim gözümün önünde bir kadınla sevişiyor."
"Dilay sen ne diyorsun. Emin ona yüz vermiyordu ama."
"Demek veriyormuş."
"Sonra noldu?"
"Onları öyle görünce elim ayağım tutmadı. Dizlerimin üzerine çöküp yavaş yavaş ağlamaya başladım. Sonra beni gördü."
"Ne dedi?"
"Ne deyecek ne diye bilir ki. Bende bitti deyip oradan ayrıldım. Sonra da sana geldim. Bu halde eve gidemezdim. Bide onların dırdırını çekemedim."
"Ben şimdi napayım ha. Ben napayım Derya. Bir taraftan ailem bir taraftan sevgilim. Ben şimdi kime sığınayım. Eskiden sevgilime sığınıyordum Şimdi kime sığınayım ha?"
Tekrar ağlamaya başladım. Deryada gelip bana sarılıp ağlamaya başladı.
"Bir birimize sığınacağız bitanem. Bir birimize."
O gece ikimiz de uyumadık. Gah ağladık. Gah güldük. Artık arkadaşımdan başka sığınacak kimsem kalmadı...
"Ve her kes yaşattığını yaşayacakdır."
🍷♥️
Her kese merhaba yine ben. Kitaba başladıktan beri mutlu sonla biten bölüm yok. Bir süre de olmayacak. Ama belki mutlu sonla biten bölüm gelir.
Umarım beğenirsiniz.
Bir daha ki bölümde görüşürüz.
Tik tok ve Instagram hesabı: yazarinkalemi1Takip ederseniz sevinirim 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Teen FictionDilay kendince yaşayan bir kızdı. Sevgilisinin onu aldatmasıyla arkadaşıyla beraber İzmir'e kaçar. Bakalım onları İzmir'de ne bekliyor. "Seni gerçekten sevdiyimi nerden çıkardın" Başlangıç: 11/06/ 2022 Bitiş: 21/01/ 2023