Merhaba.
Şarkı ismi: Tuğkan - Aşkın kanunu
İyi okumalar dilerim.
💜
Ayazla arabanın üzerinde oturmamızın üzerinden bir hafta geçmişti. Bu bir hafta içinde hayatım aynı devam ediyordu. Annem hala o şerefsizin yanındaydı. Ayaz'a güveniyordum. Bana söz verdiyse annemi bana getirecekdi.
Saat öğlen 2'ye geliyordu. Ayaz işten yorgun gelmişti, hemen üzerini değiştirip uyumuştu. Ayaz öyle güzel uyuyordu ki benim onu uyundırmamı istemesine bakmayarak, onu uyandıramıyordum. O kadar yakışıklı, o kadar tatlıydıki. Onu yemek istiyordum.
Ciddi ol Dilay.
Yatağa yanına uzandım. Elimi o güzel, pürüzsüz yüzüne koydum. Hafifçe okşamaya başladım. Dudaklarına yakınlaştım. Dudaklarım dudaklarına deydiği an gözlerini açtı.
R E Z İ L L İ K!
Hızla dudaklarına değmeyen dudaklarımı çektim. Yatağa uzanıp ona arkamı döndüm. Gülmeye başladı. Ben burda utançtan yerin dibine gireyim sen orda gül AYAZ BEYEFENDİSİ. Öyle olsun bakalım.
Paşamız sonunda gülmeye bıraktı. Bana doğru yaklaşıp, elini karnımın üzerine koydu. Nefesini boynumda hissediyordum. Yavaş yavaş öpücükler bırakmaya başladı boynuma. Kalbimin hızı yine artmışdı.
Öpücüklerini durdurdu ve o sıcak nefesiyle kulağıma fısıldamaya başladı.
"Bebeğim."
"Efendim."
Beni kendine doğru çevirdi. Sonra da beni altına aldı. Dudaklarımız arasında çok az bir mesafe kalmıştı. Dudaklarını dudaklarıma yaklaştırdı. Ve bingo. Beni öpmeye başladı.
Dudakları üst dodağımı usulca öpmeye başladı. Bende karşılık verdim ona. Ellerini tişörtümün ucuna koydu. Yavaş yavaş yukarıya doğru çekti. Tamamen çıkardığında sütyenimle kalmıştım. Gözleri göğüslerimde gezindi. Yeniden dudaklarıma yakınlaştı.
Deryanın bağırışını duymamla hızla dudaklarından ayrıldım. Ayaz'ın az önce çıkardığı tişörtümü giydim. Ayazla beraber Deryanın odasına doğru gittik. Aris' de merdivenleri hızla çıkıyordu. Odaya girdiğimizde Deryanın yatağına üzerine çıkmış ve korkarak yere baktığını gördüm.
"Noluyor Derya?"
"Fare var Dilayyyyy!"
"Ne?!" Bende hızla yatağa çıktım.
"Hayda fare varsa var bu kadar korkacak ne var ki bunda? Kötü sesinle ne diye evi inletiyorsun ki?" dedi Arel
"Lan bir şeye de karışmasan bitlenirsin dimi?"
"Offf yeter susun. Kedi köpek gibi ancak kavga ediyorsunuz! Ayaz ben bu evde kalmam haberin olsun."
"Tamam birtanem evi ilaçlatırız. Evden çıkıp çiftlik evine gideriz bizde siz hazırlanın Derya'yla."
"Tamam canım."
Ayazla Aris odadan çıkarken biz de hızla yataktan indik. Zaten valizlerimiz de hazırdı buraya geldiğimizde dolaplara koymamıştık.
Derya kafasını yere eğmiş yavaş yavaş koltuğa doğru yürüyüp oturdu. Başını öne eğip parmaklarıyla oynamaya başladı.
"Derya noldu? Neden üzgünsün?"
"Hiç. Biraz içim kötü oldu."
"Fare yüzünden mi ? Hem bak gidiyor-"
"Yok ya ondan değil. Şey Aris."
"Ha o konu. Eeee nolmuş Arise."
"Ben galiba Aris'le yeniden beraber olmak istiyorum. Unuturum dedim ama olmadı. Her yanımdan geçişinde kalbim öyle hızlı atıyor ki. Hala onu seviyorum ben" dedi Derya. Bu dediklerine o kadar da şaşırmadım. Bende biliyordum hala onu sevdiğini.
"Tamam o zaman git konuş bakalım enişteyle ne diyicek."
"Bu gün konuşmaya çalışıcam."
"Tamam o zaman hadi hazırlan çıkalım."
Derya'ya gülümseyip odadan dışarı çıktım. Merdivenleri inip salona girdim. Ayaz yalnız başına oturmuş telefonuyla ilgileniyordu. Yanına gidip oturdum ve yanağına öpücük kondurdum. Beni kollarının arasına alıp sımsıkı sardı.
"Eeee hazır mısın sevgilim?"
"Evet."
"Valizin nerde? Neden getirmedin?"
"Odada. Centilmen bir bey olarak senin kalkıp indireceğini düşündüm." Bu dediğimin üzerine kahkaha attı.
Yüzüme doğru yaklaşıp "Olur yavrum onuda yaparız. Centilmen ayağıyla bir valiz taşıtırmamıştın onu da yaptın tam oldu."
"Daha neler neler yapıcam sana çekeceğin var benden."
"Allah sonumuzu hayır etsin. AMİN!"
"AMİN!"
Derya ve Aris'in inmesiyle biz de kalktık. Ayaz'la Arel valizlerimizi arabanın baqajına yerleştirirken bizde arabaya bindik.
💜
Evet uzun bir aradan sonra ben geldim. Nasılsınız bakalım?
Yeni yılınız kutlu olsun. Yüreğinizde ne arzularınız varsa hepsinin hayata geçmesi dileğiyle 🦋
Bölüm nasıldı sevdiniz mi?
Sizce Aris'le Derya barışacak mı?
Bu günlük benden bu kadar sağlıcakla kalın.
Instagram ve tik tok hesabı: yazarinkalemi1
Takip ederseniz sevinirim 🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Çocukluğum
Teen FictionDilay kendince yaşayan bir kızdı. Sevgilisinin onu aldatmasıyla arkadaşıyla beraber İzmir'e kaçar. Bakalım onları İzmir'de ne bekliyor. "Seni gerçekten sevdiyimi nerden çıkardın" Başlangıç: 11/06/ 2022 Bitiş: 21/01/ 2023