Bölüm 1: Aldatılma

651 89 393
                                    

İyi okumalar.

Şarkı ismi: Sezen Aksu- Biliyorsun

"Ben seni bir damla sudan kıskanırken, meğer sen ne yağmurlarda ıslanmışsın."

🍷♥️

Gözümü odama vuran gün ışığı ile açtım. Hemen kalkıp banyoya gittim. Rutin işlerimi hall edip kıyafetlerimi giymeye başladım. Telefonumu bildirim gelmesiyle telefonuma baktım.

Baş belam: Bitanem uyandın mı?

Dilay: Uyandım. Şimdi de kıyafetlerimi giyiyorum.

Baş belam: Tamam okulda görüşürüz:)

Dilay: Görüşürüz;)

Deryayla konuştuktan sonra kıyafetlerimi giymeye başladım.

Deryayla konuştuktan sonra kıyafetlerimi giymeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üzerimi böyle giydim. Uzun saçlarımı tarayıp açık bıraktım. Yüzüme de makyaj yaptım ve hazırdım. Emin aradı.

Emin: Aşkım nasılsın?

Dilay: İyiyim hayatım sen nasılsın?

Emin: Ben de iyiyim. Seni almaya geliyorum.

Dilay: Tamam.

Dışardan korno sesi gelmesiyle çantamı alıp evden çıktım. Evdekilerle muhatap olmadım. Onlar için zaten para getiren biriydim. Beni değil paramı seviyorlardı.

Arabaya binip sevgilimi öpdüm. Onu hakikaten çok seviyorum. Beni bu dünyada en iyi anlayan insanlardan biri Emin diğeri Derya'ydı. Onları çok seviyordum. Benim küçük dünyamın içindelerdi.

Okula vardık. Beraber içeriye girdik. Deryayla sarıldık. Oradan da sınıfıma geçtim Çocuklarımın yanına.

"Evet çocuklar her kes kitabını kapatsın."

"Kapatın. Duymadınız mı beni hep ders mi olucak. Bu gün dersten biraz kenara çıkacağız."

"Evet çocuklar sizce intikam nedir?"

"Hadi çocuklar ama illa ben mi sizi kaldırayım? Sence intikam nedir Zümra?

"Bence intikam birisi sana kötülük yaparsa senin de ona kötülük yapmandır."

"Hayır çocuklar. Daha küçüksünüz hayatın darbelerini görmediniz. Hayat insanın beklemediği zamanda öyle bir şey yapıyor ki insan ne yapacağını bilmiyor. Belki de size birisi kötülük yapar sizin ailenize sevdiklerinize kötülük yapar. Siz de intikam almak istersiniz. Ama çocuklar asla unutmayın "Zayıf insanlar intikam alır güçlü insanlar affeder. Zeki insanlar ise asla umursamazlar."

Kapıya baktığım da sevgilimin beni izlediğini gördüm. Hafif tebessümle bana bakıyordu. O sırada zil çaldı.

"Çocuklar size söylediklerimi unutmayın. Tamam mı?"

Her kes bir ağızdan "Tamam" dedi.

"Şimdi çıka bilirsiniz çocuklar."

Her kes sınıftan çıktı sevgilimle baş-başa kaldım. Beni dudaklarımdan öpüb "Seninle gurur duyuyorum sevgilim" dedi.

Kapıdan öskürme sesi geldi. Gelen tabi ki Derya'ydı. Bizim her yakınlaşmamızda sağolsun kendisi burada oluyordu.

"Pardon rahatsız etdim de. Dilay ben kantine gidecekdim. Beraber gidelim mi diyecekdim?"

Emine baktığımda kafasını salladı. Ben de sınıftan çıkıp Derya'nın koluna girdim. Kolunu da cimciklemeyi unutmadım.

"Ah kızım napıyorsun ya acıdı hayvan."

"Ya sen bıkmadın mı bizi bölmekten?"

"Yoo"

Beraber kantine geçtik. Birer çay sipariş etdik.

"Eeee Dilay'cım Emin'le nasıl gidiyor?"

"Çok güzel. Ya Derya ben onu çok seviyorum. O olmazsa yaşamayacak mışım gibi hissediyorum."

"Bence o kadar bağlanma. Sonra bir şey olur kötü olursun. Unutamazsın."
Eminim ki yine ailesi aklına gelmişdi. Konuyu deyişmek için soru sordum.

"Eeee Deryacım sende bir erkekden falan yok mu?"

"Yok anasını satayım. Ben anlamıyorum benim gibi güzel kıza neden birisi yaklaşmıyor."

Gülerek"Herhalde seni bekliyor" dedim.
Zilin çalmasıyla sınıflara gittik. Sonra dersler bitti. Otobüs durağına kadar ilerledik.

"Ya benim telefonum nerde. Offff ya okulda kaldı. Derya sen git ben telefonumu alıp öyle geçicem eve.

"Tamam bitanem eve geçerken bana haber et."

"Tamam."

Hızla okula yürüdüm. Sınıfa gidip telefonumu aldım. Tam sınıftan çıkarken karşımda Emini gördüm yanında da her zaman ona asılan kadını gördüm. Bu kadın bizim okulda hocalardan birisiydi. Emin'le yan yana yürüyorlardı en kötüsü de Eminin eli kadının belindeydi.

Merakımdan onların arkasına düştüm. Okulun arka bahçesine yürüdüler. Oraya kimse uğramazdı. Zaten kamerada yoktu.

Bide ne görsem. Emin kızı duvara yaslayıp dudaklarını öpmeye başladı. Sonra yavaş yavaş boynuna doğru indi.

Allahım deliricem resmen gözümün önünde sevişiyorlar.

Ve o an ben yıkıldım. Dağıldım. Paramparça oldum. Mahv oldum.

"Ve o gün kadın aldatıldığı için değil, güvendiği için paramparça olmuştu."

🍷♥️

Her kese merhaba. Ayyyy ellerim kırıldı. Saat 03:29 ben hala bölüm yazıyorum.

Umarım beğenirsiniz.

Vote vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın

Gelen bölümde görüşürüz.

Tik tok ve Instagram hesabı: yazarinkalemi1

Takip ederseniz sevinirim 🥰

ÇocukluğumHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin