prolog

381 33 6
                                    

V jedné z rušných ulic kalifornského města zrovna vystoupil mladý muž. Rukou si pročísl své krátké kadeře karamelové barvy a zpoza slunečních brýlí si kriticky prohlédl bytovku, jež se mu na celé léto měla stát jeho dočasným domovem. Jeho šéf ho sem na dva měsíce poslal až z Londýna kvůli práci, ale tento modrooký brunet se stejně většinu dní viděl spíše někde v proslulých klubech ve společnosti svého dlouholetého kamaráda.

„Chcete s tím pomoct?" zeptal se zdvořile postarší taxikář, čímž na sebe znovu upoutal brunetovu pozornost.

„Ne, děkuji, to je dobrý," potřásl hlavou a z auta si ihned těžce vytahal své dva obrovské kufry. Zaplatil taxikáři požadovanou částku a po jeho odjezdu zůstal osaměle stát na kraji chodníku. Kolem něj proudily nekonečné linie aut a davy zmatených turistů, kteří překáželi popuzeným místním.

Modroočko zhluboka nasál letní atmosféru rušného města. Sluneční paprsky svou horkou září zalily každičké místečko, jaké jen mohly. Celá ulice, v níž muž nerozhodně přešlapoval na místě, byla lemovaná vysokými palmami, jejichž husté větve se ztrácely mezi nízkými oblaky. Nedaleko se třpytivě blýskala průzračná voda Pacifického oceánu.

Brunet se už těšil, až se konečně dostane na pláž, chodidla zaboří do rozpáleného písku a bude si užívat relaxačního šumu vln. Bohužel si ale nejdříve musel zařídit spoustu věcí, takže všechna tajemná zákoutí San Diega musela na jeho zvídavý průzkum chvíli počkat.

S povzdechem popadl madla kufru a začal se prodírat lidmi až ke svému nynějšímu domovu. Předpokládal, že tohle bude jenom dvouměsíční pracovní záležitost. Očekával hromadu práce, ale také spoustu laciné zábavy. Myslel si, že se po uplynutí lhůty prostě sbalí a odletí zpět do Anglie. Do svého opravdového domovu. Nic ho tu nebude držet. Jak se jen pletl...

K obrovské změně stačilo jen jedno horké dopoledne na pláži a chraplavý zpěv kudrnatého chlapce.

Summer in California - Larry ✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat