Hejo, słuchacie
Chcę wyjaśnić moje nie wstawianie rozdziałów.. Otóż miałam wstawić w czwartek rozdział z "Bez sensu" i tego nie zrobiłam.. wtedy szykowałam się na moje połowinki, które obchodziłam w piątek i jestem z nich bardzo zadowolona. Następnego dnia czyli w sobotę wstałam o 12 a później pojechałam na działkę na grilla więc nie wypada przy gościach siedzieć na telefonie. Niedziela przebiegła w ten sposób że podczas pisania wyskoczyła ze mnie wena i to nie jest tak że nie chce mi się pisać, tutaj jest trochę inaczej. Gdy człowiek chce coś osiągnąć musi się postarać. Tak samo z książkami.. chcę wam jak najlepiej napisać rozdziały aby nie musieć tego sprawdzać bo szczerze.. nie chcę mi sie. Nie miałam pojęcia że właśnie ta książka osiągnie tyle wyświetleń.. to był dla mnie szok że 24 godziny od wstawienia pierwszego rozdziału było już 100 wyświetleń. Zamurowało mnie naprawdę.. Myślałam że się nie przyjmie a tu proszę bardzo. Też wyszukuje w internecie, a bardziej na stronie 5city, którą serdecznie polecam, wszystkich postaci i jak one mniej więcej się zachowują. Nie ukrywajmy że wraz z zakończeniem 5city, które już nastąpiło, książka również przestanie być pisana. Mam jeszcze wiele innych pomysłów (Nie, nie będzie to kwadratowa) i może wy chcecie zdecydować o kim mam napisać. W planie była jeszcze książka Morwin - i będzie - tylko musicie poczekać do wakacji. Oceniając fakt że chce długo jeszcze ciągnąć "Ostatnia szansę" - powiedziałam sobie że będzie 100 rozdziałów to będzie - Nigdy się nie poddaje, to takie książki jak "Bez sensu" naprawdę sprawiają mi lekka trudność w osiągnięciu celu ale nie chcę jej kończyć, bo jak pisałam, miały być trzy części - i są.
Czasami naprawdę potrzebuje chwili, w której mogę sobie powiedzieć na spokojnie "Dzisiaj nie muszę pisać rozdziału" bez stresu. Miewam takie momenty gdzie myślę że jak nie napiszę tego cholernego rozdziału to zaraz stracę czytelników. I staram się coś ułożyć w głowie aby miało to sens, lecz w prawdzie mówiąc, nie wychodzi mi to za dobrze.
Chciałam ogłosić iż w boże ciało - od środy do niedzieli - rozdziały będą zawsze o 22 lub 23. Jeśli macie jakieś pytania, śmiało zadawajcie bo nie gryzę, albo jak macie pytanie, które nie chcecie aby było w komentarzu, napiszcie na priv, odpisze ;)
To tyle z mojej wypowiedzi, resztę zostawiam wam do wyboru.
Książka może być oparta na..
A) Nexe lub Ewronie - jakaś wakacyjna
B) Dalej ciągniemy 5city
C) Uwaga... Luferku - coś na wzór Mc ekstra szkołyMacie wybór, ale jak chcecie coś innego to napiszcie, ja zdecyduje bo czasami nie oglądam to co wy :D
CZYTASZ
Ostatnia szansa - 5city
Fiksi Penggemar26- letni Erwin Knuckes przyjeżdża do Los Santos - miasta pełnego przeróżnych gangów i otoczonych policjantami. Chce za wszelką cenę spełnić swoje marzenie. Zostać sławnym gangsterem, którego będą podziwiali wszyscy Z kolei Hank Over - porucznik z...