tanrısal bakış açısı;
dersine geç kalan profesör hızlı adımlarla 806 nolu dersliğe girmişti, öğrencilerin yüzlerinde gözlerini gezdirip ne durumda olduklarını anlamaya çalışıyordu. yaklaşık olarak 1 saatten fazla dersine geç kalmıştı, normalde dersine dakikasında giren kadın geç kalmıştı ve bu da merak uyandırmıştı bazı öğrencilerinin içinde.
"günaydın çocuklar." diye sınıfa seslendiğinde odakları üstüne toplamaya çalışıyordu.
"arabamla ilgili bir sorun yaşadım, biraz geç kaldım fakat merak etmeyin, derste herhangi bir aksaklık olmayacak." diyip elindeki kağıdı ve kalemi öndeki sıraya vermişti. kağıt yine sınıfta dolaşıp imzalarla doluyordu.
o sırada bilgisayarını akıllı ekrana bağlamış, geçen derste kaldıkları konuyu açmıştı. ekranın sağ tarafında durup elinde tuttuğu kalemle sınıfa konunun girişinden bahsediyordu.
iki saat ders işlemiş ve sınıfı salmıştı kadın. hem geç gelmişti hem de öğrencilerinin odaklarını veremediklerini fark edip, onlara daha fazla eziyet çektirmeden sonlandırmıştı dersini.
kendi odasına giderken titreşen telefonuna baktı, hala kaydetmediği numara onu arıyordu, kadın ise görmezden gelip odasına girip kapıyı kapatmıştı.
yine penceresini açıp koltuğa oturup sigara içiyordu ki aniden odasına giren insanla kafası kapıya dönmüştü.
gelen kişi burak'tı ve bu kadının kaşlarının çatılmasına, içinde öfke uyandırmasına sebep olmuştu.
"kapımı çalmadan içeriye giremezsin," dedi kadın.
"özür dilerim," duraksadı çocuk, "dün için de bugün için de." diye tamamlamıştı cümlelerini.
"burak bıktım artık bu tavırlarından, öğrencimsin diye seni alttan alıyordum fakat sürekli haddini aşıp duruyorsun. karşında bir öğretmen, profesörün olduğunu unutuyorsun. böyle devam edersen seni sadece dersimden atmakla yetinmem okulla ilişiğini kesmek için elimden geleni yaparım. ben senin ne oyuncağınım ne de bakıcınım." diye söylendi kadın azarlayarak. gerçekten bıkmıştı bu durumdan. bir öğrencinin öğretmenine beslediği duygular kadın için normal gelmiyordu ve her kim olursa olsun gelmeyecekti de.
çocuğun cevap vermesine izin vermeden kadın ayağa kalkıp önce öğrencinin yanına ulaşmış ondan sonra onu kolundan tutup sertçe kapıya itmişti. çocuğun gitmesini ve bir daha bire bir profesörle iletişim kurmasını istemiyordu.
çocuk kapıdan çıktığında kadın sinirle kapısını kilitledi, bu böyle olmuyordu ve olmayacaktı da. rahatsız oluyordu, öğrencisini uyarıyor ve uzaklaşması için çabalıyordu ama aptal çocuk kadının yakasını bırakmıyor, peşinden düşmüyordu.
telefonu kısa süreliğine titrediğinde sigarasını küllüğe bastırıp eline aldı telefonunu.
xx:
beni dinlemeden kovuyor musun?xx:
sana üzgün olduğumu, özür dilediğimi söylerken beni umursamadın bile.nora:
sana diyorum ki hiçbir zaman umrumda olmayacaksın, benim için sadece bir öğrencisin ve böyle yaklaşmaya devam edersen gerçek bir engelle karşı karşıya kalacaksın.xx:
seni çözmeye başlamışken, geriye çekileceğimi hiç sanmıyorum.nora:
çözülecek bir şeyim yok dedim sana! sıradan insanın tekiyim.nora:
anlık heveslerini, takıntılı düşüncelerini benden uzak tut.xx:
ne anlık ne de takıntılıyım. seviyorum seni ve bunun için savaşmaktan çekinmeyeceğim.nora:
kiminle ne için savaşıyorsun amına koyayım.nora:
oyun oynuyoruz sanki.xx:
seninle savaşırken bir başkasına ihtiyacım yok.nora:
bak öğrenci,nora:
öğretmen-öğrenci arasındaki romantik ya da benzer hiçbir ilişkiyi normal görmeyip, kabul etmiyorum ben.nora:
o yüzden benden uzak durmanı, aklından silip sadece 'öğrermenin' olarak görmeni istiyorum.nora:
eğer bunu yapamayacaksan da benden uzakta ne bok yersen ye.nora:
yazık edeceksin okul hayatına. bu bir dizi veyahut film değil. oradaki gibi işlemiyor hiçbir şey. bu hayatın gerçek yüzü ve emin ol o hayatta sana yer yok.xx:
senden tavsiye ya da öneri istemedim.xx:
beni durdurmak istiyorsan otur benimle bahsettiğin gerçekleri konuş, merakımı gider.nora:
birincisi merakın umrumda değil.
ikincisi böyle bir zorunluluğum yok.
üçüncüsü benim söylediğim her şey gerçek. sen ise hala hayal dünyasında yaşayan birisin. nerede görülmüş öğrenci öğretmenine 'romantik' duygular besleyip, onun hayatına dahil olmaya çalışıyor?xx:
aslında bununla ilgili sana bir sürü örnek verebilirim ama sen sabit düşünceli bir insansın o yüzden boşuna kendimi yormayacağım.
sen de kendini beni ikna etmek için boşuna yorma.görüldü.
kadın sinirden gözünün önünü görmüyordu. bu aptal öğrenci her ikisinin de hayatını kaydıracaktı göremiyordu bile.
kadın her şeyin farkındaydı, her nerede gördü ise dövmelerini görmüş buna hayranlık duyarcasına içinde oluşan meraktan dolayı ona aşık olduğunu düşünüyordu ama yanılıyordu. belki ilk defa dövmeli bir profesör görüyordu o yüzden böyle hissediyordu ama bunu anlamamak için üç maymunu oynuyordu.
kadının umrunda değildi mesleği ama sınırlarını zorlayan her şey onu rahatsız ederdi.
şu an bu çocuğun yaptığı şeyler gibi.
...
aptal orospu cocugu nasıl olunur ornegı ıste.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
teacher's pain
Short Storyhata yapmaya meyilliyim, en büyük hatam da buydu ya zaten.