16

293 16 8
                                    

05..:
öğrencinle gerçekten öpüştün mü?

nora:
anlamadım, ne saçmalıyorsun?

05..:
sözde profesör anlamayacağın ne var bunda?

05..:
sana diyorum ki öğrencinle öpüştün mü?

nora:
bu saçmalığı her nereden çıkardın bilmiyorum ama hayır.

nora:
sizin gibi insanlara hesap vermekten nefret ediyorum, lanet olsun ama hayır!

05..:
yalan söyleme profesör, ayrıca iyi tarafından bak. şu an sadece bana hesap veriyorsun. yüzlerce kişiye değil.

nora:
derdin ne?
bana bu iftirayı attıktan sonra eline ne geçecek mesela?

05..:
iftira olduğunu sanmıyorum, gerçeklerle yüzleşiyoruz işte.

05..:
mesela dövmeli olman gibi gerçeklerle.
öğrencini öpmen gibi ya da.

nora:
bahsettiğin şeyler hakkında bir fikrim yok.

05..:
yardımcı olayım öyleyse.

05..:

05

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

05..:
bu yeterli oldu mu?

nora:
bu nedir, bir fikrim yok açıkçası.

05..:
of ne uzattın be, iyice salağa yatıyorsun.

05..:
burada yüzün yok diye kendine güveniyorsun herhalde ama yıllar önceki instagram hesabını patlattık, oradan aldım. ;)

nora:
ben o söylediğin uygulamayı kullanmıyorum, bir bilgim yok.

05..:
*fotoğraf*

05..:
kendine bu kadar güvenme, az önce sırf yüzün gözükmüyordu diye senin olduğunu inkar ettin. şimdi ne diyeceksin peki?

nora:
ne diyeyim, kadın kim ise güzelmiş.

05..:
ukalasın bir de.

05..:
*instagramhesabı* şu itiraf sayfasına baksana. dövmelerin ifşalanmış.

05..:
upss, yanlışlıkla ben ifşalamışım!

...üniversitesiifşa:

üniversitesiifşa: profesör nora'ya ait dövmeler bir öğrenci tarafından ifşalandı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

...üniversitesiifşa: profesör nora'ya ait dövmeler bir öğrenci tarafından ifşalandı.

...üniversitesiifşa:
yeni gelen itirafta ise nora miller'in bir öğrencisiyle ilişki yaşadığına dair, onları öpüşürken gören birileri olmuş!

kadın baktığı hesapta önce kendi dövmesini görmüş, sonra bir üstteki gönderide ise biriyle öpüştüpünü iddia eden mesajları görmüştü.

şaşkınlık ve sinirle telefonunu sıkan kadın nefes almakta zorlanıyordu. işte başından beri bahsettiği şey buydu; her şey o aptal çocuğun başının altından çıkmıştı ve bunun cezası sadece kadına kesilecekti.

yorumlara biraz göz gezdirdiğinde bir sürü öğrencinin onun hakkında yalan yanlış şeyler, "tam da öyle biri, kesin öğrenciyi kendi ayartmıştır, zaten genç olması yetmezmiş gibi öğrencisiyle sikişmiş utanmadan" gibi yazıları okuduğunda kanı çekiliyordu kadının.

hak etmediği bir sürü suçlamayla, iftirayla baş başa kalmıştı. bunun tek sorumlusu ise burak'tı.

onu yakıyordu ve yakmaya da devam edecekti.

oysa ki kadının tek istediği; ondan beklenildiği gibi bir öğretmen olmasıydı. o sadece etrafındaki insanları sevindirip, onları mutlu etmek uğruna kendi hayatından vazgeçip öğretmen olmuştu. şimdi ise saatlerce ders anlattığı öğrencileri veyahut kendini hiç tanımayan başka öğrencilerin hedefi haline gelmişti.

bir saat ya olmuş ya olmamıştı telefonu çalan kadın oflayarak açmıştı.

"merhabalar haluk hocam."

"hakkınızda çıkan haberi gördünüz mü?"

"evet gördüm." dedi kadın derin nefes alarak.

"bu konu hakkında bize bir şey söyleyecek misiniz hocam?"

"tanımadığım öğrenciler tarafından hedef tahtasına çevrilmişim, görmüyor musunuz haluk bey. sizce böyle bir şey mümkün olabilir mi?"

kadın ona inanacağını düşünüyordu, çünkü kendisi bir profesördü, sıradan üniversite hocası bile değildi! onun sözüne inanmayıp anonim hesaplara mı inanacaktı?

"bu konu hakkında araştırma yapılacak, ona göre konuşabilirim. şu an herhangi bir yorum yapmam mantıksız olur. o yüzden söyleyebileceğim bir şey yok. sizin de yok ise kapatıyorum." dedi telefonun karşısındaki ses.

kadın sadece tamam diyip yüzüne kapatılan telefonla baş başa kalmıştı.

ona inanırlardı değil mi, çünkü o suçsuzdu bu kez.

umarım bu çaresiz kadına inanırlardı.

...

ınanmıslar mıdır sızce?

ayrıca bunu ıtıraf sayfasına kım atmıs olabılır?

teacher's painHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin