19

223 13 6
                                    

nora:
hatırlıyor musun ilk alkole nasıl başladığımı?

emre:
evet ama nereden çıktı bu?
22.16

nora
yazıyor...

nora
çevrimdışı

nora
çevrimiçi

nora
yazıyor...
22.27

emre:
on dakikadır ne yazıyorsun amına koyayım.

nora:
rektör siktiri çekti bana, okuldan uzaklaştırıldım.

emre:
on dakikadır ne yazıyorsun amına koyayım.
yanıtla
nora:
ekranı net göremiyorum düzgğn yazmak için çabalıyorum.

emre:
sarhoş musun?

nora:
ağladığıma ihtimal bile vermedin.

emre:
ağlamazsın çünkü amına koyim.

nora:
doğru bu arada sarhoşum.
ağlamıyorum yani.

emre:
biliyorum.

emre:
arayayım mı seni?

nora:
bir kelime bile etmeyeceksen, sadece beni dinleyeceksen ara.

emre:
eskiden yaptığımız gibi...

nora:
evet eskisi gibi.

gelen arama
cevapla reddet

"bak hiç konuşmayacaksın tamam mı?"

"tamam ayyaş karı, anlat bakalım."

"sana soru soruyor olsam da cevaplama çünkü sana değil kendime soruyorum. neyse sus."

"konuşmuyorum bile amına koyim."

"konuşuyorsun."

"sustun mu?"

derin sessizlik.

"susmuşsun."

1 yeni mesaj emre

emre:
sustum amk anlat hadi.

"hahaha kahkaha attım."

1 yeni mesaj emre

emre:
kahkaha attığını duyuyorum niye söyleme gereği duyuyorsun aptal ayyaş.

"sus kafam yerinde değil."

"neyse, ilk nasıl sarhoş olduğumu hatırlıyor musun?

ben dün gibi hatırlıyorum. babam yeni Kıbrıs'tan dönmüştü. gelirken de yanında gold serisi rakı getirmişti ama öyle az buz da değildi. 2 koliydi, 2 koli de 12 tane rakı yapıyordu.

neyse işte annemden gizli eve sokmuştu, ben de daha ortaokula gidiyordum. eve geldiğimde kimse yoktu, babamın eşyalarını karıştırayım dedim. o zamanlar da dağıtmayı severmişim. yatak odasında dolapta rakıları gördüm. ama nasıl gözlerim kamaştı. bir de altın kaplamalıydı nasıl güzel duruyorlardı.

elime aldım bir tanesini ama istemeden yere düşürmüştüm, güzel gözüken şişenin bu kadar ağır olacağını düşünmemiştim.

şişe yere düşüp parçalanmıştı. ama dibi duruyordu hala eh içinde de rakı kalmıştı tabii. tadına bakmak istedim, beni her anlamda cezbetmişti. kırık cam parçaları hiç aklıma gelmeden bütün bilgisizliğimle sek rakıyı içmiştim hahahaha. ama nasıl midemi yakmıştı, çok korktum o an. öleceğim sandım, aptal kafam dibinde kalanları su içer gibi dikmiştim bir de kafama. genzim yanıyor, midem kasılıyordu. alkolün güzel bir şey olduğunu sanıyordum ama o an tüm düşüncelerim şişe gibi yerle bir olmuştu. neredeyse yarım su bardağı rakı içmiştim ona ağlamıyordum güzel olmayışına ağlamaya başlamıştım. çünkü annemle babamın kavgalarını duyduğumda babamın sarhoş oluşundan yakınırdı hep annem. ben de bu kavgalara değecek kadar güzel olduğunu sanıyordum. güzelse neden iyi hissettirmemişti ki? ben yanlış içtim diye düşünüp yeni bir şişe açmıştım zorla. sek içilmesinin kötü olduğunu bilmiyordum. yine içtim yine boğazım yandı, vücudum alev aldı sanki acıyla. o zaman acının ne olduğunu hissediyormuşum bak sen şu işe.

teacher's painHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin