001

88 10 14
                                    

"Cantik" Yeonjun berkata

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Cantik" Yeonjun berkata.

"Apa yang cantik?"

"Awak" Yeonjun menghadiahkan wink dan senyuman untuk gadis di depan dia ini.

Haish Choi Yeonjun,dengan cashier pon sempat lagi flirt. Cashier tu pon sengih sengih layankan aja. Ingat Yeonjun,awak dah ada girlfriend!

"Semuanya 9 Ringgit"

Yeonjun menghulurkan 10 Ringgit.

"Keep the change...and keep my love" Yeonjun ambil plastik itu dan segera keluar dari kedai. Cashier tu masih tersengih angau macam lalat.

°

Entah lah,ada boyfriend pon macam tak ada. Kalau aku tak chat,memang terputus lah hubungan.

Sewaktu aku berjalan,aku ternampak Yeonjun sedang berjalan,aku terus ke arah dia dah peluk lengan dia.

"Hye"

Tiada respon dari dia.

"Awak buat apa di sini?"

"Saja jalan jalan,beli barang" Yeonjun angkat plastik itu menunjukkan bahawa dia memang beli barang.

"Ouhh" Seoun mengangguk.

"Do you want to have a coffee with me?" Yeonjun tanya sambil mengusap kepala Seoun yang berada disebelahnya.

"Sure"

"Let's go" Yeonjun memegang tangan Seoun dan pergi ke café yang berhampiran.

°

"One Latte please" Seoun kata kepada pelayan tersebut sambil tersenyum.

"Cappucino least sugar,takut kencing manis lah nanti,dah lah awak pon dah manis" mata Yeonjun tidak lepas dari pelayan tersebut. Pelayan tersebut dah angau dah.

Seoun hanya memandang Yeonjun dengan muka menjengkelkan. Dia tak tahu lah nak jealous ke tak,Yeonjun memang dah biasa flirt dengan orang tapi dia tidak pernah ada girlfriend lain. So Seoun rasa tu okey kot.

"That's all?"

Yeonjun mengangguk.

°

"Byeee" Seoun lambaikan tangan kepada Yeonjun yang berada di dalam kereta,begitu juga Yeonjun. Seoun masuk ke dalam rumah.

Time time tu juga lah ada seorang wanita joging lalu dekat kereta Yeonjun. Yeonjun keluar dari kereta.

"Tak penat ke tu?!!" Yeonjun menjerit kerana perempuan itu sudah agak jauh. Perempuan itu berhenti dan toleh kebelakang. Yeonjun wink. Perempuan tersebut tidak merespon apa apa sebaliknya dia hanya beri senyuman manis.

"Awak tak penat?" Yeonjun tanya lagi sekali.

"Kenapa pula nak penat,saya dah biasa dah joging" perempuan itu joging.

"Awak biasa joging di kawasan ni?"

Perempuan itu mengangguk.

"Ye lah kan,awak berlari lari kat kawasan ni memang lah tak penat dah biasa kan,habistu yang awak berlari dalam kepala saya ni tak penat ke?"

Pipi perempuan itu terus bertukar jadi merah "S-saya pergi dulu!" perempuan itu sambung berlari. Yeonjun tersenyum dan masuk kereta semula.

𝐁𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐄𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 || ᴄ.ʏᴊWhere stories live. Discover now