002

51 10 9
                                    

"Hyung! Temankan gyu pergi kedai jap!" sebaik sahaja Beomgyu mendengar pintu terbuka,dia terus bangun dari sofa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hyung! Temankan gyu pergi kedai jap!" sebaik sahaja Beomgyu mendengar pintu terbuka,dia terus bangun dari sofa.

"Ish kau ni,tadi taknak ikut"

"Alaaaa boleh lah,jom lah!" Beomgyu merayu rayu sambil memegang lengan Yeonjun.

"Aish,jom lah" Yeonjun keluar semula diikuti dengan Beomgyu.

"Yayyyy"

°

Beomgyu mengambil beberapa air tin.

"Dah"

"Kau nak beli air tin ni je?"

Beomgyu angguk.

"Apa faedah kau beli ni,penapis air cuckoo kat rumah tu kan ada,minum je lah air tu"

"Taknak,nanti nak kena ambil cawan lepastu kena tekan untuk ambil air lepastu kena basuh cawan lagi. Ni tak payah,dah habis minum terus buang" Beomgyu terangkan dengan bangganya.

"Alasan mengarut. Dah la,cepat lah. Nak apa lagi"

"Tak ada apa lagi" Beomgyu berjalan ke kaunter tetapi sebelum dia sampai kaunter,dia toleh abangnya yang berada di belakang.

Yeonjun mengangkat kening menandakan 'apa?'

"Hyung belanjakan?"

"Ye lah ye lah" Yeonjun mengangguk.

"Yayyyy"

'Kanak kanak ribena betul adik aku ni'

Yeonjun jumpa lagi dengan cashier tadi.

"2 kali dah saya tengok awak,kali kedua ni bertambah cantik"

Beomgyu menepuk dahinya dan keluar dari kedai terlebih dahulu. Yeonjun hanya perhatikan Beomgyu dengan tatapan yang pelik.

°

"Kau kenapa keluar awal" Yeonjun tanya dan beri plastik yang berisi air tin kepada Beomgyu.

"Hyung dah kenapa pergi menggatal ngan perempuan tu" Beomgyu mengambil plastik tersebut.

"Biasa lah aku kan. Perempuan semua cair ngan aku,aku abang sado kat sini"

"Abang sado ke abang tak sado diri"

"Eh budak ni"

Sebelum kepala Beomgyu diketuk,dia lari masuk kereta terlebih dahulu.

°

"Hyung,hyung ni tak penat ke asyik try awek sini sana,hyung kan dah ada girlfriend" Beomgyu kata kepada Yeonjun yang sedang fokus memandu.

"Rilek lah,hyung bukannya curang pon,flirt flirt siket je"

Beomgyu menggelengkan kepalanya.

"Macam mana lah Seoun tu boleh bertahan dengan hyung yang asyik try awek sini sana sana sini ni"

"Eh kau ni,banyak cerita pulak. Baik kau senyap,aku turunkan kau kat sini kang baru tahu!"

𝐁𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐄𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 || ᴄ.ʏᴊWhere stories live. Discover now