"Eh? Seoun Seoun,tengok tu" Yena menunjuk dua orang lelaki.
"Kenapa?"
"Tu bukan boyfriend kau ke?"
Seoun mengangguk.
"Dia dengan siapa tu? Dia gay pulak ke?"
Seoun ketuk kepala Yena "Tu adik dia lah"
"Ouhh"
"Dah jom lah. Tadi kata dah lapar"
Yena mengangguk.
"Kau angguk apa lagi,jom lah" Seoun menarik tangan Yena.
°
"Kau taknak duduk dengan Yeonjun?" Yena tanya selepas Seoun duduk di meja lain.
Seoun menggeleng.
"Lah kenapa?"
"Dah aku taknak,kau dah kenapa"
°
"Bang wei,selama 5 bulan ni berapa banyak hang punya awek,makin bertambah nok" Beomgyu melihat Yeonjun yang baru sahaja habis call awek keberapa tah.
"Hawait hang ni gyu,kau nak satu? Ha pilih lah" Yeonjun menuju ke arah Beomgyu.
"Eh tak masai aku pulak,taknok aku" Beomgyu menggelengkan kepalanya.
"Dahtu kau nak apa?"
"Tak nak apa pon"
"Dah kalau tak nak apa tu,duk senyap noh. Menyingle lah hang sampai mampuih"
"Eh mulut hang ni sedap mengata orang nah. Tu kalau Seoun tahu tu mahu dia sumpah seranah"
"Kalau takde siapa yang bagi tahu,dia takkan tahu lah"
"Banyak ek duit ko bang,kejap belanja perempuan sana,kejap yang sini,kejap yang sinun"
"Hawait? Hang nak aku belanja jugak? Jom ah"
"Tamau lah" Beomgyu menggeleng.
"Dahtu hang dah kenapa?"
"Gyu dah cakap,kerja flirt flirt ni tak bagus,haritu baru flirt,lepas tu ramai awek. Lepastu? Ramai isteri? Hang nikah sana sini pahtu bila diorang beranak tu lepas tu anak anak diorang pergi tadika kejadian dia macamni 'Hang anak sapa?' 'Nama pak wa Choi Yeonjun' pahtu datang lagi sorang 'Nama pak wa pon Choi Yeonjun' pahtu sorang lagi datang 'Hang semua hawait main nama pak wa ni?' mung nak gitu Choi Yeonjun?" panjang Beomgyu beleteh,menggalahkan mak nenek!
"Aku takde la sampai nak nikah sini sana tu,haduih"
"Dah tu? Yang ramai ramai tu hang nak putuskan nanti? Ke nak membujang sampai mampuih? Nak couple je?"
"Ye lah,nanti aku putuskan lah yang lain"
"Pale hang lah,dari layan hang baik aku layan Telur Untuk Pirdayus nih" kata Beomgyu sambung fokus ke television.
YOU ARE READING
𝐁𝐞𝐚𝐮𝐭𝐢𝐟𝐮𝐥 𝐄𝐧𝐝𝐢𝐧𝐠 || ᴄ.ʏᴊ
FanfictionMALAY FANFICTION "Kita akan dapat pengakhiran yang indah kan?" Dia cuma mahu pengakhiran yang indah bersama boyfriendnya yang flirty itu. ❦150922~071222 ❦completed ❦ⓒexplodedbeom- work