2. BÖLÜM ABİM

1.3K 55 4
                                    

EMİR KOZCUOĞLUNDAN DEVAM

Abi mi demişti o ben şaşkınca ona bakarken bu halim ona komik gelmiş olacak ki kıkırdadı. Ben ise hala aynı şekildeydim abi kelimesi ne kadar güzelmişte ben farkında değilmişim talha ve okan da abi diyorlardı ama bu daha bir başka gelmişti bana düşüncelerimden çıkarak ona baktım lalisa gerçekten güzel bir kızdı güzel olduğu kadarda yufka yürekli

"Bana neden abi dedin" diye sorduğumda kalem ve kağıdı alarak yazmaya başladı. Gerçekten merak etmiştim onu bu evde bu ailede istemiyordum o istemediğimi bildiği halde bana abi demişti. Yazması bitmiş olacak ki kağıdı bana çevirerek gözlerimin içine bakmaya başladı. Bakışlarımı gözlerinden kağıda çevirdim ve okumaya başladım.

"Şimdiye kadar kaç gece kabus gördüm hepsinde de uyandığımda yalnızdım ne annem gelirdi çığlıklarıma ne abim zaten gördüklerimde onlara aitti ya neyse ilk defa uyandığımda yalnız değildim ilk defa yanımda biri vardı sen ilk defa kendimi güvende hissettim sen ne kadar beni kardeşin olarak görmesen de bu gün yanımda olarak bana abilik yaptın" yazmıştı okuduklarımla gözlerim doldu o da bende bir ilki yaşatmıştı bana güvenmişti gülümsedim bu kız gaye gibi değildi olamazdı da bu kızda annemde olan şefkat huzur vardı. Gözlerimi kağıttan ona çevirdim yüzümde hala gülümseme vardı.

" sende bundan sonra benim küçük kız kardeşimsin lalisa seni her kötülükten koruyacağım herkesten " dedim benim sözlerimle onunda yüzünde bir gülümseme belirdi aklıma gelenle tekrar konuşmaya başladım.

"hazırlan aşağıya inelim kahvaltı saati " dedim bu gün hafta sonu olunca kahvaltı saatimiz normal günlere göre daha uzun sürerdi. O başını aşağı yukarı sallayınca yatağın kenarından kalkıp ona baktım.

"Tamam sen hazırlan ben aşağıya iniyorum dedim" başını sallayıp banyoya girince bende odadan çıkarak aşağıya indim. Salona girmemle Annem ve babam beni görmüş hemen soru yağmuruna tutmuşlardı.

"lalisa nasıl" dedi annem merakla ve biraz korku ile ona gülümseyip yerime otururken yanıtladım sorusunu

" iyi şimdi hazırlanıp iner " dedim benim cevabımla ikisi de rahat bir nefes verdiler onların bu haline gülüp tabağıma bir şeyler alırken talhanın dediği ile kaşlarımı çattım.

"numarasını başarı ile yaptı tabi iyi olur" demişti sinirle ona bakıp

" numara değildi talha kız kabus görüyordu dediklerini düşünde de" dedim benim sinirle çıkışmama hepsi şaşırırken odaya giren lalisa ile bakışlarımda ki sertliği yok ederek şefkatle ona baktım. Çekinerek yanımıza gelip annemin yanında ki sandalye ye oturdu. Bakışları ellerindeydi.

"Günaydın kızım iyimisin" diyen babamla bakışları babamı buldu birkaç saniye baksa da sonra gülümseyerek başını salladı.Babam gülümseyerek çayını içerken annem lalisa ya doğru eğilerek başına bir öpücük kondurdu. Bu lalisa yı baya şaşırtmış olacak ki şaşkın surat ifadesiyle anneme bakmıştı. Onun bu hali benim hoşuma gidince kahkaha attım benim sesimle bakışlarını bana çevirdi sonra kaşlarını çatarak elinde getirdiği küçük defter ve kalemle bir şeyler yazmaya başladı. Hepimiz ne yazacağını merakla beklerken o yazmış olacak ki defteri bana uzattı. Elime alıp okuyacaktım ki elimde ki defter bir anda çekilince şaşkınca alana baktım talha defteri elimden alarak sesli okumaya başladı.

" ne gülüyorsun komik mi abi" diye okuyan talha ile herkes şaşkınca

"abi mi" demişlerdi...

Şuan herkeste benim ilk okuduğum anda ki şaşkın surat ifadesi vardı bense sıratarak lalisa ya bakıyordum. Bir kız abisi olmak çok tuhaftı bakışlarımı ondan çekip diğerlerine çevirdiğiöde annem ve babam bize gülümseyerek bakıyor abim ve talha kıskandıklarını belli eden bie suratla ikimize bakarken okan şaşkındı.

LALİSA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin