8. bölüm

528 25 23
                                    

Annemin sesiyle ortamdan cıt sesi dahi cıkmıyordu bakışlarımı annemden cekip diğerlerine baktığımda gülmek istesemde gülmedim. Emir abim tugrul'un üstünde tuğrul yerde oylece yatıp bir eliyle emir abimin sacıni tutmuş bir şekilde anneme bakıyordu rana'nın bacakları kanepede başı yerde talha onun ayaklarını tutmuş kanepeden atmak isterken kalakalmış olmalıydı. Demir abim okan'ın kucağında ne!! Okan'ın kucağında mi? Bu görüntüye daha fazla dayanamayip kahkahamı birakinca bu sefer hepsinin bakışları beni bulmuştu ben deli gibi gülerken demir ve emir abim aceleyle yanima gelip bana sarılmişlardı.

"Cok sükür burdasin abim" diyen demirle gülüşüm yüzümde dondu abim mi? Demişti o ben onlardan ayrılmak icin bir hamle yapacaktim ki babamin sesiyle onlar benden ayrıldı.

"Evde savaş çıktığı kesin ama ne olduysa güzel olmuş kizimin kahkahasıni duydum ya ev yıkılsin umrumda değil" diyen babamla ben utançla gülumserken annem bana bakıp gülümsemiş ardindan diğerlerine bakıp

"Sabah'a kadar bu ev eski duzenli halini alacak lalisa hariç hepiniz burayi temizleyecek" demişti ben ona şaşkınca bakarken tuğrul'un sesiyle bakışlar onu buldu.

"Neden lalisa da yapmiyor o ortadan kayboldu diye bu ev bu hale geldi onun sucu o da temizleyecek " dedi bu daha demin bana en sevdiğim kuzenim dememişmiydi hemen beni ortaya atmışti kalleş tuğrul öbürleri hiç birşey demeden ona baksa da okan anneme bakarak

"Korku filmi izliyorduk en korkunç yerinde elektirikler kesildi hepimiz panikle sesimizi cikardik sonra benim bacağima birsey dokundu hepsi dokunmadiklarini soyledi o anda ablamdan ses cikmayinca korktuk onu ararkende evi bu hale getirdik " dedi bu sefer hepsi başıyla onu onaylamıştı annem okan'ın sesiyle derin bir nefes alip bana bakti bakışlarıyla ne demek istediğini anlamıştım.

"Oğlum ablan konuşamıyor ya bacağina o dokunmuş ardindan sesi cikmamiş olabilir mi?" Değince hepsinde bir aydınlanma olmuştu konuşamadiğima üzülüyordum ama yapacagim hic birseyim yoktu.

"O zaman lalisa da temizliğe katilsin diyenler el kaldırsin" diyen tuğrulla kimse el kaldirmadan ona bakınca hepsine şok olmuş bir sekilde baktı.

"Lalisa temizliğe katılmasin diyenler el kaldirsin" diyen okanla hepsi el kaldirinca tuğrul sizi kalleşler der gibi bakip ellerini capraz yaparak koltuğa çökmuştu.

"Ne trip atıyon oğlum kız zaten çöp gibi ortalıği toplamaya kalksa bizden dolayi ezilir kız" diyen emir abimle gülsemmi üzülsemmi bilemedim. Tuğrul ona hak vermiş olacak ki ellerini cözerek koltuktan kalktı. Onunla beraber diyerleri de etrafi toplamaya başlarken ben kücuk adımlarla rana'ya yaklaşıp elini tuttum elini tutmamla bana bakan ranaya sus işareti yaparak onuda arkamdan merdivenlerden çıkartıyordum ki bizi gören tuğrulla koşarak odama girdik.

"Vay hainler lalisa ranayi da kaçırıyor gel kız buraya ranasu" demişti biz odama girip kapıyı hemen kilitleyip yatağa oturmuştuk ki rana ile göz göze gelip gülmemiz bir oldu.

"Tuğrulun yüzü komikti ama" dediğinde onu başimla onayladım

"Beni niye arkandan getirdin odaya tek başına çıkabilirdin" diyen rana ile göz devirip kağit kalem alip yatağa geri oturdum

"Sülalede tek kiz biz variz ben nasıl herşeyden kaçmakta özgürsem sende özgursün bende ayrımcılik yok" diye yazıp ona gösterdim yazıyi okuyunca yüzünde bir gülümseme oluştu bana bakıp bir anda sarıldı.

"Iyiki benim kuzenimsin lalisa " dedi o duymasada bende iyiki sende benim kuzenimsin dedim rana ile biraz daha sarılı kalıp sonra kollarımızı birbirimizden ayırdık aşağidan hala tuğrulun sesi geliyordu ben ona kıkırdarken rana'nın aklına birşey gelmiş olacak ki gözlerini belertip bana döndü. Ben ona ne oldu der gibi bakarken o konuşmaya başladı.

LALİSA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin