Gözlerimi açtığımda sandalyede bağlı bir şekilde loş ışıklı bir odadaydım sağ tarafta küçük bir penceresi vardı ellerim bağlı olmasa bile o pencereden kaçamazdım.
"Iyımısın? " Diyen sesle sol tarafıma baktığımda siyah saçlı yeşil gözlü yüzünün bazı yerlerinde morluklar olsa bile güzelliğini kaybetmemiş bir kız kucağında da dün gördüğüm küçük çocuk vardı. İkisi de bana bakıyordu. Gayenin bahsettiği kız buydu kucağında ki küçük çocukla tehtid ediliyordu büyük bir ihtimal cevap vermediğimi fark edip başımla iyiyim dedim başka nasıl diyebilirdim ki kadın aldığı cevapla rahatlasa da neden konuşmadığımı merak ediyor gibiydi.
"Adın ne? Neden o eve geldin? " Diyen kadına sadece bakmakla yetindim sorularını cevaplayamazdım ki kapının açılmasıyla üçümüzde kapıdan giren kişilere baktık gaye tanımadığım bir adam ve üvey amcamdı.
"Oo bizim dilsiz kurtarıcı uyanmış" Diyen üvey amcam yusuf'la ben onlara çatık kaşlarla bakarken yanımda ki kadın şaşkınca
"Dilsiz mi? " Demişti gaye ona bakıp
"Evet elifcim o konuşamıyor "dedi bu durumdan zevk alıyordu elif dediği kız kucağında ki oğlunu sımsıkı sarıp bana baktı yüzünde acımaya dair hiçbirşey yoktu anlayışla gülümsedi
" Konuşanlardan daha akıllı baksana sen konuşuyorsun da ne oluyor arkanda adam olmasa bir bok yapamazsın konuşamıyor dediğin kız tek başına gelmiş beni tanımasa bile yürekli kızmış ki gelmiş" Dedi güldüm helal lan sana elif gaye elifin sözüyle sinirle ona atılıyordu ki üvey amcam kolunu tutarak onu durdurdu.
"Ölecek insanları takma nasıl olsa onları öldürdükten sonra boş boş konuşamayacaklar" Dedi gaye onun lafıyla gülümseyerek bana baktı. Aklına gelenle amcasına bakıp
"Ay bunların ölmesine değilde kozcuoğluların yıkıldıklarını görmek beni çok sevindirecek " Dedi hadi beni anladım da bu elif ne alakaydı lan yoksa kayıp bir ablam vardı da bana demediler mi bu kız ablam mıydı?
"Beni burda tutarak hatta öldü göstererek o aileye zarar verdiniz ama bu kızın o aile ile ne alakası var? " Valla elifcim bende senin için aynı şeyi düşünüyorum gaye onun sözleriyle yüzüne sahte şaşkınlık ifadesi kondurup bir elife bir bana baktı
"Aaa ben sizi tanıştırmayı unuttum değil mi pardon " Diyip Elif'e baktı.
"Bu dilsiz var ya adı lalisa lalisa kozcuoğlu yani senin biricik demirciğinin öz kardeşi senin görümcen yani tabi bu kadar olayı yaşamamış olsaydın görümcen olacaktı. " Dedi elif ona sınırlı bana şaşkın bakarken gaye bu sefer bana bakıp konuşmaya devam etti.
"Bu kucağında pis sıcan olan elif senin biricik demir abinin eski sevgilisi tabi demir abin onu ölü biliyor" Dedi ve kahkaha attı ben kucağında ki cocuğa bakıyordum demir abimin oğlu mu vardı? Ve onun bundan haberi yokmuydu? Benim cocuğa nasıl baktığımı görmüş olan gaye tekrar bir kahkaha atıp
"Demir abinin değil o olsa yaşatmazdım zaten sana hikayeyi baştan anlatayım lalisacık bundan üç sene falan önce benim bir sevgilim vardı benden yaşca baya büyüktü aramızda kaç yaş olduğunu bilemicem matematiğim kötüdür neyse bununla ilişkimizi senin demir abiciğin öğrendi tabi bana baya bir kızdı neyse tabi ben bunu dinler miyim hayır yine buluştuk buna herşeyi anlattım tabi araya bir kaç yalan da sıkıştırdım huyum kurusun bu demir abin ve sevgilisi elif bir gün buluştuğunda bunları kacırıp depoya götürttüm demir abinin elleri tavana bağlıydı " O anda elif huckıruklarının arasında bağırmaya başladı.
"Sus sus anlatma allahın cezası anlatma" Bir taraftan bağırıyor bir taraftan ağlıyordu o gün ne olmuştu.
"Ama elifcim olur mu öyle şey başladık artık " Diyerek ona gülüp tekrar bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LALİSA
Teen Fictionon altı senemi boşuna yaşamışım anne bildiğim annem değil abi bildiğim abim değilmiş peki ben bu on altı senede yaşadıklarımı nasıl unutacaktım? karşımda gerçek annem babam üç abi ve küçük erkek kardeşim vardı ben bir abiyle geçinemezken üç abi ve...