22.bölüm sezon finali

274 26 8
                                    

Orhan dayımın dediği ile öylece kalakaldık ne berdeliydi ya hem ben daha ön altı yaşındaydım on altı

"Ne sacmalıyorsun sen orhan benim kızım daha on altı yaşında " Diyen babamla orhan dayım sıkıntıyla nefes verdi.

"Biliyorum enişte biliyorum bunu ne kadar ağalara da babama da anlatmaya calıştım ama Nuh diyorlar peygamber demiyorlar biliyorsun babam kumru senle evlendi diye sizi sevmiyor benim hanımda böyle birşey teklif edince hemen kabul etmiş " Dedi babam sinirle bir soluk verip

"Başlarım babana orhan onun yüzünden ben kızımı kimseye vermem anladın mı ister sen git kendi kızını ver veya verme isterlerse erkanı gebertebilirler umrumda değil benim için kızımdan başka değerli hiçbirşey yok" Dedi

Erime lalisa erime laflarına yaptıklarını sessiz kalışlarını unutma

Diyen iç sesime yanıt vermeden ayağa kalkan anneme baktım.

"Orhan oraya gelip karını yoldurtma bana gitsin kendi kızını versin kurban olarak benim kızıma bulaşmasın oraya gelirsem çok kötü olur" Demişti diğerlerine baktığımda demir abim sinirle etrafta dolaşıyor emir abim kafasını ellerinin arasına almış bir ileri bir geri gidip geliyordu. Talha Enes'i kendine çekmiş put gibi duruyordu okan'a baktığımda kalbim sıkıştı ağlıyordu oturduğum yerden kalkarak yanına giderek onu kollarımın arasına aldım bir ona küsemiyordum ne yaparsa yapsın tek göz yaşına onu affediyordum belki de küçüklüğümden gelen birşeydi bşr kardeş isterdim küçükken sonra derdim ben bunları yaşıyorsam o yaşamasın der kardeş fikrinden vazgeçerdim.

"Oraya geliyoruz ve bu işi hallediyoruz orhan kimse benim kızımı kurbanlık koyun yerine koyamaz" Diyen babam telefonu kapatıp bize baktı.

"Kalkın diyarbakıra gidiyoruz" Diyen babamla hepimiz ayaklandık.

"Bizde gelelim yardımımız dokunur belki " Diyen ilhan amca ile babam ona bakıp dostça omzuna kolunu koydu.

"Sizlik birşey yok siz burda kalın elif kızımla enesle hasret giderin biz şu meseleyi halledip allahın emriyle hayırlı bir iş için geliriz" Diyen babamla ilhan amca ilk elife bakıp ardından babama baktı.

"Siz şu meseleyi bir cözün bakalımda konuşuruz yine " Diyen ilhan amcayla demir abime bakıp senin işin zor der gibi baktım o demek istediğimi anlamış olacak ki derin bir yutkundu.
Babam başını sallayarak önden ilerleyerek evden çıkarken bizde elif efnan teyzeye ve Enes'e sarılıp arkasından cıktık.
Demir abim arabasını elifgile lazım olur diye bırakmış hepimiz bir arabayla yanımızda getirdiğimiz küçük bavul çantalarla diyarbakır yoluna düşmüştük.

"Lalisayı vermeyeceğiz değil mi baba" Diyen demir abimle babam bana bakarak yanıtladı onu

"Ben kızıma on altı sene sonra kavuştum değerini bilemedim kalbini kırdım ve ona kendimi affettirmeden ona doymadan değil erkan için onu başkasına vermek pusata bile vermem " Dedi gülümsedim pusatı bilmezdim ama kimseyle şuan bir evlilik düşünmüyordum.

"Aslan babam be gidip kimle uğraştıklarını gösterelim onlara " Diyen okan

"Daha kozcuoğlu erkeklerini bilmiyor onlar " Diyen talha

"O erkanı öldürmezsem emir değilim diyen emir"

"O erkanı demirlerle sallandırmazsam " Diyen demir abim

"O yılana kumru kozcuoğlunu yakından tanıtayım da görsün bakalım kimin kızını kurban ediyormuş" Diyen annem destek  çıktı ....

"Lal"

"Lal uyan geldik" Diyen bir sesle açtım gözlerimi karşımda emir vardı uyandığımı görmüş olacak ki

"Geldik güzelim seni bekliyoruz içeri girmek için " Dedi ona başımı sallayınca gülümseyerek sacımdan öpmüş arabadan inmişti. Derin bir nefes alıp rahatlamak için elimi kolumu esnetince indim arabadan büyük bir konağın önündeydik

LALİSA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin