0.2 /Kavga Sorunsalı/

3K 215 242
                                    

Pjmn: Elime düştün Min Yoongi

Min Yoongi: Aman Tanrım
Çok korktum.
Neyi öğrendin bakalım hm?

Pjmn: İnsanları ödevlerin
İçin kullanmak nasıl hissettiriyor.

Min Yoongi: Ah okul başkanı
hiç uslanmıyorsun.
Ayrıca ona ne kadar para ödüyorum haberin var mı?

Sence iki dakikada senin tarafına mı geçecek.

Pjmn: Çok uzun Min Yoongi
Okumaya üşeniyorum.

Min Yoongi: Benim silahımı bana karşı kullanmak mı??
Özgün ol okul başkanı.

Pjmn: Neyse ne
Kölen olmayacağım.

Min Yoongi: /ses kaydı/
' sen hangi hakla bizi tehdit edersin ayrıca ben verdim fikri çünkü Yoongi hyungu seviyorum tamam mı?
Bu arada bizi şikayet etsen de hiçbir şey değişmeyecek biz iki üç kuruşla halledebiliriz fakat sen halledemezsin."

Pjmn: Bu
Bu Min Joo değil mi?

Min Yoongi: Ne fark ettim biliyor musun okul başkanı?
Bursluymuşsun. Bu

Pjmn: E yani?
Zengin olmamak suç mu?

Min Yoongi: Bir de ne var biliyor musun?
Rehberlikten dosyalara bakarken tamamen tesadüfen senin bilgilerini gördüm.
E sonra biraz araştırınca ailen tarafından sevilmemenden tut, nerede part time çalıştığına kadar öğrendim.
Artık karşıma çıkmadan önce iki kere düşün.
Çünkü seni rezil ederim Okul Başkanı.
/Görüldü/
/Pjmn çevrimdışı/

////////////////////////////////////////////////////

Ağlamaktan uyuyamadığım bir sabah daha.

Yoongi ile yazışmamızdan sonra annem odama gelmiş, ağladığımı görüp babama yetiştirmişti. Tahmin edersiniz ki babam da beni yanına çağırmış neden ağladığımı söylemeyince de tekme tokat dalmıştı.

Neyse ki alışıktım.

Sonra tekrar odama gelmiştim. Düşüncelerim beni tavanı izlemeye yönlendiriyordu.

Sonra bir baktım ki sabah olmuş.

Sonra aynaya da baktım. Göz altlarım mosmordu. Ayrıca yanaklarım dün yediğim tokatların etkisiyle kırmızıydı. Karın boşluğuna yediğim tekme ayakta durmamı zorlaştırıp midemi bulandırıyordu. Dudağımın kenarı patlamış. Kan kurumuştu.

Henüz kimse uyanmamışken hazırlanıp çıktım. Hazırlanmakta kastım giyinmekti. Yaralarımı kapatmaya tenezzül bile etmedim çünkü halim yoktu. Üstüme siyah sweatshirt, altıma siyah eşofman giyip çıktım.

Okul forması zorunluydu. Ama vücudumdaki yaraların beni zorlayacağını düşündüğümden giyinmedim.

Okula vardığımda henüz çok erkendi. Ama en azından burada uyuyabilirdim. Okul kapısından içeri girdiğimde duyduğum sesle yerimde donakaldım.

"Biliyor musun Park Jimin, seni uzun zamandır dövmek istiyorum. Çok göze batıyorsun. Ama dün fazla ileri gittin ve Yoongi oppamı tehdit ettin."

Zorba/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin