1.1/Kıskançlık/

2.1K 159 82
                                    

Ryung ve Min Ho ile birlikte bahçede oturuyorduk. "E sen nerede kalıyorsun şimdi?" Bu soru duraksamama sebep oldu. Bilinmesini istemiyordu değil mi?

"Çalıştığım yerde bir teyze var, annem gibidir -hatta daha iyi- onda kalıyorum." Kafalarıyla onaylayıp bir kaç mırıltı çıkarttılar. "Yoongi'nin ev arkadaşı aradığını duydum. Babası bu kadar zenginken neden arıyor ki?" Min Ho konuşmuştu.

Bu soruyu hiç düşünmemiştim. Cidden neden ev arkadaşı arıyordu? Zengindi sonuçta. "Aynen ya. Bu kadar zenginken hem de! Babası okulun sahibi." Ryung'u kafamla onaylayıp elime telefonumu aldım.

/Min Yoongi ve Pjmn/

Pjmn: Selam
Sana bir şey soracağım

Min Yoongi: Sor

Pjmn: Sen niye ev arkadaşı arıyorsun?

Min Yoongi: Ev işi yapacak birileri lazım

Pjmn: Bu mudur?

Min Yoongi: Budur.

Pjmn: Ben bı kaos çıkar sanmıştım

Min Yoongi: Üzgünüm ama çıkmayacak

Pjmn: Neredesin?

Min Yoongi: Sınıfta?

Pjmn: Orada dur
Geliyorum

Min Yoongi: çoktan kalktım

Pjmn: Kalkmadığını bilecek kadar iyi tanıyorum seni Yoongi

Min Yoongi: iyi gel.

Pjmn: jsoasiaossksjsoaks
Geliyorum

/////////////////////////////////////////////////

Telefonu kapatıp Ryung ve Min Ho'ya döndüm. "Ben gidiyorum. Bu arada siz biraz daha anlaşırsınız. Anlarsınız ya." Diyip göz kırpmıştım. Ryung bana ters ters bakarken kantine doğru ilerledim.

Eskiden ailemi düşünmekten okula harçlık alamıyordum. Ama artık öyle değildi. Kantine gidip bir sütlü kahve, bir americano alıp sınıfa çıktım.

"Al." Uzattığım americano'ya bakıp bana döndü. "Sağol." Gülümseyip yanına oturdum. "Neden sınıftasın? Kimse yok." Kahvesinden içip bana döndü.

"Böyle daha iyi oluyor." Kafamı sallayıp kahvemden yudum aldım. "Yanlız olmaktan mı hoşlanıyorsun?" Kafasını sallayıp onayladı.

"Gideyim mi?" Yarım ağız gülüp cevap vermedi. "Bu ne demek oluyor?" Bana dönüp konuştu. "Kal demek oluyor." Bu sefer gülümseyen taraf bendim.

"Yoongi!" Sesini olabildiğince inceltmiş şekilde konuşan kıza döndüm. Ne ara gelmişti? Yoongi kıza dönüp kaşlarını çattı. "Nasılsın aşkım?"Sesi kulaklarımı tırmalıyord- Bir dakika, aşkım mı?

"Aşkım?" Yoongi konuşmuştu. Sinirlenmesi gerekmiyor muydu? "Yaa ne diyeceğim peki?" Yoongi sabır çekerken konuşmuştum.

"Yoongi desen yeter aslında." Diyerek konuştum. Yoongi sırıtarak bana dönmüştü. Ne diye sırıtıyorsa! "Sen kimsin?" Ona alaylı bir gülüş sunup konuştum. "Park Jimin." Kaşlarını şaşkınca kaldırmış "Sen okul başkanısın sanırım."

Zorba/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin