1.9 /Lunapark/

1.6K 103 72
                                    

*3 ay sonra*

"Bana şarkı söyler misin?" Kaşlarımı istemsizce çatıp Yoongi'ye baktım. "Tamam. Biliyorum sevmiyorsun ama sesin cidden çok güzel." Şuan başım Yoongi'nin kucağındaydı ve ikimiz Yoongi'nin odasındaydık.

"Sen nereden biliyorsun sesimin güzel olduğunu?" Omuz silkip konuştu. Odanda söylerken duydum. "Sadece bir kere?" Kafasını sallayıp onayladı. "O bile yeterince etkileyiciydi."

"Sence de geçmiş geçmişte bırakmanın zamanı çoktan gelmedi mi?" Cevap vermedim. "Hayatımız boyunca o ne dedi bu ne dedi diye yaşayamayız. Bunlar en yakınlarımız bile olsa... O yüzden şimdi bana şarkı söyler misin?"

Gözlerim doldu. "Bir şartla." Meraklı bir şekilde kaşlarını kaldırdı. "Neymiş o şart?"

"Beni revine taşıdığını itiraf edersen söylerim." Gözlerini kısıp bana baktı. "Biliyorsun zaten?" Omuz silktim. "Neden söylemedin bunca zaman?" Saçımı okşayıp konuştu. "Önemli bir şey değil."

"Önemli."

"Değil."

"Önemli."

"Değil."

"Önemli."

"Şarkıyı bekliyorum."

Haklıydı. Geçmiş geçmişti. Derin bir nefes alıp şarkıyı söylemeye başladım.

혼자 주저 앉아1
생각만 커져가
언제부터 너는 나를 아프게 했던가
너 조차도 모르잖아

너도 아프잖아 'cause you're mine
I just want to blow your mind
이렇게 넌 또 멀어져 만 가는데
아무렇지 않은데
그렇게 말하는데
사실은 내가 그게 아닌가 봐

I want you to be your light, baby
You should be your light
더는 아프지 않게
네가 웃을 수 있게
I want you to be your night, baby
You could be your night
이 밤이 너에게 솔직할 수 있게

너도 아프잖아 'cause you're mine
I just want to blow your mind
이렇게 넌 또 멀어져 만 가는데
아무렇지 않은데
그렇게 말하는데
사실은 내가 그게 아닌가 봐,oh

-şarkının bu kısmından sonra Yoongi Jimin'e eşlik ediyor-

I want you to be your light, baby
You should be your light
더는 아프지 않게
네가 웃을 수 있게
I want you to be your night, baby
You could be your night
이 밤이 너에게 솔직할 수 있게

이젠 내게 약속해, oh oh
하루에 몇 번씩 oh oh
혼자라 느껴도 oh oh
널 버리지는 마 oh oh

Oh oh oh oh 여기 잠깐 멈춰서
새끼 손가락 걸고
이젠 내게 약속해 oh oh oh oh

Şarkı bitince Yoongi bana doğru eğilim alnıma öpücük kondurdu. "Benim güzel bebeğim..." Gülümsedim. "Sesinin güzel olduğunu biliyorum. Ama bu şarkıyla bir ayrı uyuyor."

Gülümseyip dudaklarıma yaklaştı. Gözlerimi kapatıp beni öpmesini beklediğimde beklediğim olmamış beni gıdıklamaya başlamıştı. "Ya bırak!"

Sonunda beni bırakmıştı. "Ya neden gıdıklıyorsun beni! Ben seni gıdıklasam hoşuna gider mi? Gitmez tabii neden gitsin? Hiç iyi bir-" Sonunda dudaklarımızı birleştirmişti.

Sonunda ayrıldığımızda konuştum. "Çocukları çağıralım mı yarın? Lunaparka gideriz belki, yani sen de istersen." Yoongi saf bir sevgiyle bana baktı. "İsterim. Çağırırız." Gözlerimi kaçırarak "Şey, Min Ho ve Min Ryung'u da çağıralım mı?"

Zorba/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin