1.4 /Barışmak/

2K 166 44
                                    

/Min Yoongi ve Pjmn WhattsApp konuşması/

Pjmn: Beni öptün?

Min Yoongi: Yani??

Pjmn: BENİ ÖPTÜN LAN
BENİ NİYE ÖPTÜN???

Min Yoongi: Canım öyle istedi

Pjmn: Hadi ya
Şaka yapıyorsun değil mi
Kamera nerde

Min Yoongi: Bu kadar şikayetçiysen
Karşılık vermeseydin

Pjmn: Sem
Swlaksın sen
Öldürecwm senj

Min Yoongi: Ellerin titriyor
sanırım
Düzgün yazamiyorsun

Pjmn: karşılık verdim
Çünkü
Seni öpmek istedim/
Seni öpme/
Olayı kavrayamadim

Min Yoongi: Sadece bir öpücük
Bu kadar abartma

Pjmn: Senin için öyle tabii
Eminim ki bir sürü
kişiyle daha öpüşmüşsündür
Ama ben opusmedim tamam mı
İlk opucugumu aldın!

Min Yoongi: benim de ilk
öpücüğümdü/
Benim de ilk/
Nerden bilecem
İlla sevgilin olmuştur diye
düşündüm

Pjmn: bunu sana düşündüren
Ne??

Min Yoongi: Güzelliğin

Pjmn: Güzelliğim mi

Min Yoongi: Evet

Pjmn: Hiç kalbin yerinden çıkacak
gibi hissettin mi
Çünkü ben hissettim

Min Yoongi: Hissettim

Pjmn: Ne zaman

Min Yoongi: seni öptüğüm zaman
Seninki ne zaman?

Pjmn: beni öptüğün zaman
Bir de az önce

Min Yoongi: Peki bu iyi bir şey mi

Pjmn: iyi bir şey

Min Yoongi: bu arada sen benden mi kaçıyorsun
Sanki ev arkadaşı degilmisiz gibi

Pjmn: kacmiyorum senden falan

Min Yoongi: o yüzden mi kantinde kitabı yüzüne tutmuşsun

Pjmn: Sen neden kantine geldin
Gitsene
Hem o ben değilim
Git!

////////////////////////////////////////////////////

Yüzümü kapatan kitap elimden gidince Yoongi'ye baktım. "Benmişim." Sırıtarak söylediğim şeye o da sırıttı.

"Çocuklar gelecek şimdi ama sana bir şey demem gerekiyor." Kafamı sallayıp demesini bekledim. "Namjoon'u tehdit etmiş olabilirim. Ama eskindendi!"

Gözlerimi irileştirip kaşlarımı çattım. Vay şerefsiz! "Ne yaptım dedin!?" Tek gözüm kısık şekilde ona bakıyordum.

"Ona Jin'e aşık olduğunu söyleyeceğimi söyledim. O yüzden o da seni grupta istemediği yalanını söyledi."

Yüzüne yumruk geçirmeli miydim? "Beni neden grupta istemedin acaba, hm?" Düşünüyormuş gibi yapıp cevapladı.

"Bilmem. Öylesine yani odundum biraz." Dediği şeyle yalandan sırıtıp kafamı aşağı yukarı salladım. "Öyleydin."  Kaşlarını çatıp yüzünü yüzüme yaklaştırdı.

"Geldiler." dediğimde geriye çekilmişti. "Merhaba." Namjoon utanarak konuşuyordu. "Hyung, öğrendim ben her şeyi."

Gözlerini irileştirip Yoongi'ye döndü. Demesine şaşırmıştı. "Yani, bana kızgın mısın?" Kafamı olumsuz anlamda iki yana salladığımda derin bir nefes vererek sandalyelerden birine oturdu.

Onun oturduğunu gören Jungkook, Taehyung, Jin ve J-Hope da oturduğunda Namjoon konuşmaya başladı. "Ya affetmeyeceksin diye çok korktum. Ama sen çok tatlısın ya!" derken yanağımı sıkıyordu.

"Hmm öyledir." Yoongi'nin soğuk tavrı gülümsememi sağlamıştı. Kıskanıyor muydu? "Sana ne oluyor be? Çocuğa iltifat edemeyecek miyiz?"

Jin'in yalandan söylenmesiyle Yoongi'nin kaşları daha da çatıldı. "Bunun neyine iltifat ediyorsunuz? Civcive benziyor." Kaşlarımı kaldırıp gülmüştüm.

"Geçen gördüğün renkli civcivi çok tatlı diye eve alan bendim sanki." Hoseok her şeyi ortaya döktüğünde kahkaham büyüdü. "Yalan söyleme lan!" Yoongi'nin sinirli sesine anlam verememiştim. Utanmış olabilir miydi? "Hem iki gün e de ölüyorlar zaten." diye de kısık sesiyle itiraf etmişti

"Utandın mı sen? Agucuk bugucuk." Jungkook az sonra başına geleceklerden habersiz dalgasını geçmişti. Sonra Yoongi ona dönmüş, "Kahvelerimizi sen ödersin hyungcugum." demişti.

Jungkook'un suratı anında düşerken Tae'ye bakmıştı. "Ben öderim aşkım. Merak etme sen." Yoongi'ye bakarak konuşan Tae'nin havası, Yoongi ona dönünce sönmüştü.

"Sen dert etme, yarın bir yere gideriz senle, orada ödersin sen." Tae de suratını düşürmüştü. Gülmemek için zor duruyordum. "Ne gülüyon lan?" Jungkook sinirlendiğinde gülüşümü serbest bıraktım.

"Büyüğüm ben senden! Doğru konuş benle." Şakasına söylediğim şeyle Jungkook sinirlenmiş, bana bakarak Tae'yi kolundan çekiştirmişti. "Hadi aşkım, gel gidelim. Hep yaşımdan vuruyorlar burda." Tae de kalkınca ikisi birden omuz silkip arkalarını dönmüştü.

"Ee biz de kalkalım madem. Hem benim Jin'e diyeceklerim var." Jin, Namjoon'a uyup masadan kalkmıştı. "Ben de iki aşk kuşunun yanında kalamam hiç. Takılın siz, gidiyorum ben. Görüşürüzz." Hoseok da ayrılınca tek kalmıştık.

"Okuldan sonra basket maçı var." Yoongi dediğimi anlamamış olacak ki devam etmiştim. "Birlikte izler miyiz diyorum." Yoongi'nin suratı düşmüştü. "Üzgünüm, birine sözüm var." Kafamı sallayıp onaylamıştım.

"Sorun değil ya öylesine demiştim zaten." Üzüldüğümü belli etmemeye çalışıyordum ama ise yaramış mıdır emin değildim. Zil çalınca ikimiz de sınıfa geçtik. Sonrasında ise bütün gün konuşmadık.




////////////////////////////////////////////////////

Ayyy 13 gündür mu ne bölüm atmıyor musum?? Kusura bakmayın. Sık sık bölüm atamiyorum çünkü unutuyorum.

Yanlışların varsa kusura bakmayın

Yoonminle kalın hoşçakalın
Öptüm cook😚😚

Zorba/YoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin