Допит

7 1 0
                                    

 Справжній детектив Стоун виявився прямою протилежністю чоловічка із парку. Чорна атласна сорочка, та строгий сірий костюм з легким "металічним" відблиском не могли приховати міцних м'язів цього високого широкоплечого атлета. Густе чорне волосся, сивина на скронях, погляд, що здається пронизує наскрізь. Холодок пробіг спиною Кріс щойно вона зайшла до палати, відчувала себе так ніби з'явилась на важливий екзамен не підготувавшись.

- Детектив Роб Стоун — представився він демонструючи свій значок поліціянта, — бачу Ви вже цілком одужали, міс Козак. Це чудово. Нам треба прояснити з Вами деякі речі. Сподіваюсь Ви чесно відповідатимете на мої запитання. Врешті, це в Ваших же інтересах.

- Це стосується пожежі?

- Це стосується перш за все Вас, але й про пожежу ми також порозмовляємо.

Детектив відкрив теку, що лежала на столі перед ним, дістав якісь папери, швидко їх проглянув та відклав в сторону. Приготував великий записник в шкіряній палітурці та ручку.

- Почнемо. Ви готові?

Кріс кивнула.

- Найперше розкажіть про себе. Ваше ім'я, дата народження, номер страхового поліса, де проживали. Робота, навчання. Розкажіть про ваших батьків, або інших родичів та друзів з ким ми могли б зв'язатись.

Кріс зітхнула й почала розповідати.

- Отже, Ви стверджуєте, що Ваші батьки зникли безвісти, коли Вам виповнилось п'ять, а перед тим працювали в секретній урядовій лабораторії?

- В лабораторії працювала лише мама. А тато дома працював, у своїй студії. Він художник — малював комікси про короля Зодіака.

- А після зникнення батьків вашим опікуном став — детектив заглянув у свої записи, — Рей Кроу?

- Так. Це татків друг. Вони в армії познайомились, в Сомалі. Тато визволив його з полону терористів сам мало не загинувши.

Детектив мовчки уважно вдивлявся в Кріс постукуючи пальцями по столу.

- Міс Козак, ми ж домовлялися, що Ви даватимете чесні відповіді. Неправдива інформація зашкодить перш за все Вам самій.

- Я не обманюю Вас. Все сказане мною правда.

- Правда? Та у тому про що Ви повідомили немає жодного правдивого слова. Ми ретельно перевірили все, що Ви раніше розповіли про себе лікарям, а тепер іще раз повторили.

В тіні СонцяWhere stories live. Discover now