Кріс зручно вмостилась в кріслі пілота, пристебнулась, вкотре перевірила кріплення ременів і завмерла в очікуванні. Процес гальмування, звісно, не порівняєш зі стартом на максимумі та жартувати з ним все ж не варто. Для кожного, хто знаходиться всередині, це виглядає так ніби корабель перевертається. Все, що не було закріплено "падає" в носову частину — вимикати інерцію людство ще не навчилось. Можна було б скористатись стартовою капсулою, з компенсаційним гелем, як зазвичай і роблять пілоти, але проспати останні години свого першого справжнього польоту дівчині зовсім не хотілось.
Прозвучав протяжний попереджувальний сигнал і відразу ж ніс Ікара різко опустився донизу, через що Кріс на декілька секунд повисла на ременях безпеки, тіло налилось свинцем, її сильно нудило. Крісло відхилившись назад вернуло її у вертикальне положення, але особливого полегшення не відчувалось. Голова йшла обертом, нудота ослабла, але не припинилась, дихати було важко, ніби на її грудях лежав чималий вантаж.
Треба було все-таки скористатись капсулою — подумала Кріс і втратила свідомість. І лише через декілька годин, коли гальмування Ікара перейшло в менш інтенсивну фазу, і його ніс помітно підійнявся дівчина вибралася зі свого крісла і пішла по все ще похилій підлозі наверх до рятівних капсул.
Сон перебив тривожний гудок. Кріс відкрила очі, огледілась. Ікар і досі перебував в нахиленому стані, а отже гальмування ще не завершилось.
Що ж могло статись?
- Арро! - покликала Кріс повернувшись у крісло пілота, — що сталося?
- Поки що нічого. Але ми скоро наблизимось до Спектрума, і Ви, як старший пілот повинні прийняти рішення.
- Яке ще рішення? — не зрозуміла Кріс.
- Забрати чи залишити пошкоджений зонд.
- Звісно забрати! Ми ж сюди за цим і летіли.
- Я раджу зонд не забирати, це небезпечно! А я ж обіцяла мамі.
- Не перегинай палки, Арро. Забрати зонд — найпростіше завдання. Що тут може піти не так?
- У мене недобре передчуття.
- Ти перш за все комп'ютер, Арро. Я жду від тебе чіткої структурованої інформації: фактів, розрахунків, прогнозу можливих варіантів розвитку подій. А всякі нелогічні знання, сни та передчуття залиш мені.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В тіні Сонця
Science FictionЛюдство, переживши страшну кліматичну катастрофу спричинену зростанням Сонячної активності, кидає великі ресурси на дослідження свого Світила. Молода астронавтка-стажистка Кріс Козак відправляється на пошуки зонду, що загубився десь біля Першого сон...