Прокинулась Крісті через два дні повністю здоровою та переповненою енергією і відразу ж зрозуміла, що її випробування лише починаються. Що робити з усією тією енергією в невеликому приміщенні Ікара? Тут і побігати нема де. Пульт, два крісла та овальний стіл між ними в передній частині та три яйцеподібні стартові капсули (одна — резервна) в задній. Ці капсули виконували також функцію медичних боксів та ліжок. А ще за невеликими дверима позад капсул ховався санвузол.
- І в таких умовах доведеться жити кілька тижнів, а то й місяців — зітхнула Кріс оглядаючи приміщення — навіть поговорити нема з ким!
- Стоп-стоп-стоп! Як це нема з ким?
- Арро?!! Що ти тут робиш?
- Доповідає виконувач обов'язків другого пілота Арра: політ проходить у штатному режимі, всі системи в нормі. В сектор пошуку прибудемо через триста дванадцять годин тридцять чотири хвилини. Детальна інформація...
- Зачекай! — Кріс різко обірвала Аррину доповідь, — А де Стен?
- Стен спить. Я його тимчасово заархівувала, але відновлю відразу після нашого повернення.
- А як же "Колесо"?
- За Станцію можеш не переживати, там лишилась моя копія. Арра-2 прекрасно з усім впорається. Ніхто й не помітить підміни.
Ці слова трохи заспокоїли юну астронавтку.
- Арра-2? — Кріс усміхнулась, — Це ще питання хто із вас копія, а хто... Стоп! Як це "ніхто не помітить"? Командир хоч знає?
- Про це не знає навіть АРРА-2 — я тут інкогніто.
- Неймовірно! Ти що, втекла зі станції ще й катер захопила? — неясна тривога почала наростати десь у глибинах підсвідомості Кріс. Така ж тривога охоплювала її у дитинстві, коли тато розповідаючи про чарівний світ Іридії при згадці про драконів спинявся на мить прислухаючись і сторожко озирався.
- Заспокойся. — Арра помітила занепокоєння Кріс, — Ми, як ти слушно підмітила, можемо вважати, що Арра-2 — то оригінал, а я її копія. Тоді виходить, що ніхто нікуди не втікав. А щодо Стена — то був вимушений захід — комп'ютер Ікара не витримав би нас обох.
Арра зробила паузу, але не дочекавшись відповіді продовжила:
- Не могла ж я відпустити тебе саму рятувати світ та ще й із цим недоумком Стеном.
ВИ ЧИТАЄТЕ
В тіні Сонця
Ciencia FicciónЛюдство, переживши страшну кліматичну катастрофу спричинену зростанням Сонячної активності, кидає великі ресурси на дослідження свого Світила. Молода астронавтка-стажистка Кріс Козак відправляється на пошуки зонду, що загубився десь біля Першого сон...