Słowo od autorki

434 42 30
                                    

1.07.2022

Czemu Dorlene? Opowiadań z Ery Huncwotów jest na Wattpadzie wiele. Sama przeczytałam lub aktualnie śledzę niejedno i w związku z tym jakoś nie czuję w sobie przestrzeni do osobnego pisania o młodym Syriuszu, Remusie czy Jamesie.

Za to na początku Pride Month, pomyślałam, że chciałabym wrócić do dawno nie eksplorowanego przeze mnie motywu girls love. Stąd opowiadanie - powstawało po kawałku przez cały czerwiec, inspirowane całą tą feerią różnobarwnych emocji. Tematyka definicji kobiecości, samoświadomości w ramach tej płci i siostrzeństwa to coś szalenie mi bliskiego, a nie ma praw kobiet bez równości osób LGBTQIA+! Jako grupy mające pod górkę, musimy dawać sobie wzajemnie miłość, wsparcie oraz widoczność. 

Tego Wam wszystkim życzę na zakończenie tegorocznych obchodów i zawsze, bo every month is a pride month.

H.

P.S. Opowiadanie podzieliłam na części, żeby wygodniej Wam się czytało. Nad każdą z nich znajdziecie moją kolażową twórczość :) W roli naszych bohaterek wystąpiły dla Was cudne Sonya Kulakova (Marlene) i Amandla Stenberg (Dorcas). A w mediach hity lat 70 dla nastroju!

P.S. Jeśli ktoś uwierzył, że w tekście tak w ogóle nie będzie Syriuszka - wybaczam, to na bank przez upał XD

Edukacja Marlene [Dorlene, Era Huncwotów]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz