༒
Egy viharos éjjelen indult minden.
Könyörtelenül esett az eső és fújt a szél, folyamatosan csattogtak a villámok, ahova csak tudtak; fákba, folyókba, vagy akár házakba. Az ég is folyamatosan dörgött, ahogy a baljós sötét felhők egymáshoz értek, a nő pedig ebben az időben, egyensúlyát tartva, minden bátorságát összeszedve röpült a magas házak felett.Egy pólyát fogott a kezében, melyben egy kisfiút bugyolált bele, hogy ne érjék őt az ég könnyei.
Zihálva folytatta útját, míg meg nem találta a helyet, amit keresett. Maga sem tudta, hova fogja vinni, mégis csak ment és ment. Mikor odaért, tudta, hogy egy szerető család tökéletes otthont nyújthat a kisfiúnak, az árvaság helyett.Mikor meggyőződött arról, hogy az ajtó felett valóban van tető aminek hála nem éri őket az eső, letette a pólyát, és becsöngetett. Ugyan későre járt, de mit sem számított ebben a zord időben, és a helyzettel, amit kénytelen volt orvosolni. Becsengetett, és letette a naplót a pólya mellé, amire egy papírdarab volt tűzve.
Csak akkor reppent újra az égbe, mikor hallotta a közelítő lépteket, majd kinyílt az ajtó.
Egy középkorú, talán fiatalabb nő volt az, aki rögtön észrevette a babát, így fel is kapta az ölébe, és körbe nézett. Természetesen nem látott senkit. A baba felsírt, ő pedig azonnal csitítani kezdte, és ringatni.- Téged meg ki hagyott itt, kicsi? Istenem, szegény... így eldobni valakit - sóhajtott fel, majd ahogy meglátta a cetlit, felvette a naplóval együtt, és mindent megértett.
Félt ugyan, de tudta, hogy nincs szíve tovább adni a kisgyermeket, akit már valaki ott hagyott neki, bizonyos indok miatt.Hogy mi állt a cetlin? Csupán a kisfiú neve, és hogy mi is ő valójában.
_____________________________________
Kedves olvasóim!Remélem valaki olvasni fogja ezt...
Röviden annyit szeretnék közölni veletek elsősorban, hogy elnézést az újabb kihagyásokért, DE, hetente egy átírt részt tervezek publikálni.Péntek, vagy esetleg a vasárnap lesz esedékes, valamelyik közül az egyik biztos. Persze ha több sikerül egy helyett, nem hezitálok a publikálással.
Köszönöm a megértést, további szép napot! ^^
YOU ARE READING
THE DEVIL'S SON || HyunLix ✔
Fantasy❝ Felix a Pokol Hét Hercege egyikének a leszármazottja, minek eredményeképpen nem élhet átlagos életet, akármennyire is próbálkozik. A mindennapi elnyomottság érzése csak egyre inkább erősödik benne, amit a külvilág nem tapasztal rajta. Nagy, sötét...