Öfke

226 17 3
                                    

Dört tane kötü adam Chris'in üstüne geliyordu. Yapabileceği hiç bir şey yoktu. Tam kaderini kabullenmiş halde gözlerini kapamıştı ki, bir çöp kutusu hepsini duvara yapıştırdı.

Chris, çöp kutusunun kimin attığına bakmak için sağa baktı. Gördü ki, o kişi, bir kaç hafta önce gördüğü Wanda Maximoff'dan başkası değildi. Wanda'yı görünce Chris şaşırdı "Sen...Nasıl buraya geldin? Niçin geldin" Wanda ise Chris'in dibine kadar girdi "Mike ile randevum vardı. Sonra kendisinin burada olduğunu gördüm. Bende ona gidiyordum ki, sen ve kız arkadaşını gördüm".

Chris kız arkadaş kelimesini duyunca hemen Alex'e döndü. Hemen ona sarıldı. Ölmedikleri için kendini şanslı sayıyordu Chris. Ardından kendini bir anda capcanlı hissetti. Fark etti ki güçleri geri gelmişti.

Chris güçlerinin geri geldiğini öğrenince Wanda'ya döndü "Sen de bizim savaşımıza katılmak ister misin?" Wanda'da gülümsedi "Tabi ki katılırım,"Ardından sersemlemiş dört kötü adamı kalktığını görünce üçü de saldıracaktı ki, bütün diğer ekip geldi.

Ekip, gelince Chris, Reilly'e bağırdı "Burada dövüşemeyiz! Geri Hammer binasına gidelim."Reilly bu dediğini onaylayınca hepimiz geri kaçtık. Hepimiz oraya geri kaçarken Wolverine robotu, Chris'in üstüne atladı. Wolverine ile camı kırıp girdi Chris.

Wolverine, Chris'i pençesi ile delik deşik etti ama Chris bundan hiç etkilenmemişti. Canı acısa bile yarası hızlıca iyileşiyordu, Wolverine'e tekme atarak kendinden uzaklaştırdı. Havadaki Wolverine robotunu Rosy yakaladı ve o da ağ atıp yere yapıştırdı.

Yere yapışan Wolverine robotuna tam atlayacaktı ki Chris, Hunter onu havada kavradı ve ileriye fırlattı. Chris fırlayıp sütunlardan birine çarptı. Henüz delikleri yeni iyileşiyordu Chris'in.

Hemen ayağa kalktı Chris,  kısık bir sesle Hunter'a ölüm tehdidi yolladı"Hunter, bu sefer seni öldüreceğim." Hunter ise bunu duymuştu "Güçlerin hemen geri gelmiş olabilir ama bu beni yenebileceğin anlamına gelmiyor." Chris o fark etmeden üstüne atlayacaktı ki, Victor daha önce davrandı ve Hunter'ın üstüne atıp yumruklamaya başladı.

Aynı sırada Black Cat ve Alex,Daredevil robotu ile dövüşüyordu. Alex sai'lerini Daredevil'ın sopaları ile çarpıştırıyordu. Alex, Daredevil'a karşı pek merhametli gibi görünmüyordu. Katie kamçısı ile Daredevil'ı yere düşürdü.

Alex'de bu fırsattan yararlanmak için tam saplayacaktı ki, Hunter hızlıca arkasını dönüp Alex'e ağ topu fırlatıp onu geri uçurdu. Chris, Hunter'ın yaptığını görünce ona doğru koştu. Chris'in koştuğunu gören Victor çekildi. Chris koştu ve Hunter'ı kolundan kavrayıp havada döndürüp yere serdi. Tam onun göğüs kemiklerini kıracaktı ki, Vulture'ın fırlattığı Mike, Chris'e çarptı.

Havada uçan Vulture'ı Katie yakaladı. Ayağına doladığı kamçıyı kullanarak Vulture'ı camdan fırlattı. Vulture dışarı çıkar çıkmaz hava sağanak yağmur oldu. Hunter ayağa kalktı tam Katie'ye saldıracaktı ki, Fain, Hunter'a omuz attı ve dövmeye başladı. Hunter kılıcını çekti. Hunter'ın kılıcını çektiğini görünce Vanni, Hunter'ın elinden kılıcı almak için ağ atacaktı ki, Vulture içeri girip Vanni'ye vurdu.

Chris ve Mike yavaşça kalktı. Arkadaşlarının dövüşe devam ettiklerini gördüklerinde birbirleri ile konuşmaya başladılar.

"Çok fazla karışık değil mi bu savaş Mike?"

"Biliyorum, ama kazanmak zorundayız Chris"

"Farkındayım fakat, güçlüler ve birbirlerini iyi koruyorlar."

"Kazanacağız, her ne olursa olsun."

"O zaman gidip onları dövelim."

İkisi de koşmaya başladı. Mike Wolverine robotunu ağ atıp havaya fırlattı, Chris de havaya zıplayıp sert bir aparkat çaktı. Chris o kadar sert vurdu ki, Wolverine robotu birinci kattan çatıya kadar, her katı kıra kıra çatı katından bir kat aşağısına kadar çıktı.

Spider-Boy | İntikam AdalettirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin