Sorgu

638 36 8
                                    

Bilincim yavaş yavaş kendine geliyordu. Gözlerim açılırken gözüm acımaya başladı. Gözlerimi henüz tam açamamıştım ama güçlü bir ışık yüzüme vuruyordu. Ama gözlerimi tamamen açtığım zaman, ışığı gözümün önünden çektiler, ardından gözüm normale döndü, bir şok daha yaşadım. Önümde iki tane daha Spider Man vardı. Daha kaç tane Değişik Spider Man kostümleri ile karşıma çıkacağını merak ediyordum. İçlerinden biri bana yaklaştı

"Ben Mike, Mike Dimayuga. Senin adın Chris, değil mi?" Maskesi yüzündeydi, resim olarak kafasında dört göz daha vardı ve bu oldukça değişik duruyordu.

"Evet,ben Chris,Siz neden bu kadar çoğaldınız, bir Spiderman yetmiyor mu?" Bunu sormak istemiştim, çünkü önüne gelen herkesin Spider Man kostümü giyip kahramanlık yapıyor olmasını görmek insanın sinir bozucuydu.

"Yetmiyor, kahramanlar bu işi bıraktığından beri." Geçmişten bahsetmeye başlamıştı, konuyu nereye bağlayacağını merak ettim, bu sıralar herkes bu geçmişte yaşananları konuşuyordu.

"Siz kendinizde ne gördünüz de, Spider Man olmaya karar verdiniz. Yoksa kostümlü bir oyun falan mı oynuyorsunuz."

"Bu şehri koruma sorumluluğunu hissettik." Karşımdaki kişi bayağı ciddiydi, özellikle kostümün göz kısmı, aynı normal bir insan gözü gibi oynadığını fark edince ciddi olduğunu anlamıştım göz kısmasından

"Peki neden beni yakalayıp buraya kapadınız" Soru sormuştum, onlar beni sorguya almış olsa da, bu soruyu sormak istedim. Beni sorguya almış olmaları pek de umurumda değildi açıkçası.

"Çünkü, sana bazıların gerçekleri açıklaması gerekiyor Chris" Gerçekleri açıklaması gerektiğini söyleyince, ne gerçeği olabileceğini düşündüm fakat bulamadım. Benimle alakalı ne saklanmış ve yalanla örtülmüş olabilirdi ki?

"Bende mi sizdenim, onumu söyleyeceksin?" Sadece laf şakası yapmıştım ama karşımdaki adam bana öyle bir bakıyordu ki, sanırım gerçekten de onlardandım.

"Sadece bu değil açıklamam gereken çok şey var." Bağlandığım yerden kurtulmak çırpınmaya çalıştım ama başarılı olamadım.

"Bırakın beni,benim bunla hiç bir alakam yok!" yandaki Spider Man kılıklı adam araya girdi.

"Kurtulmaya çalışma ,senin gücünün kapasitesini biliyoruz. Biz istemediğimiz sürece bizden kurtulman mümkün değil." Ona hemen sinir olmuştum, beni esir almışlardı ve çıkmama izin vermiyorlardı

 "Ne gücü ben de güç falan yok, yinede inanmıyorsunuz size göstermek için ne yapmalıyım." Kostümü Japon işi gibi duran Spider Man dedi ki,

"Bize göstermene gerek yok, biz zaten biliyoruz. Tamam böyle bir yere varamayacağız, en iyisi ben bizi tanıtıyım sonra adam akıllı konuşalım. Biz bir grubuz, grubumuzun adı Spider Crew. Grup olarak amacımız Spider Man'in ölümünden sonra Spider Man'liği devam ettirmek. Ben Mike yanımda ki Victor, bir kaç saat önce tanıştığın ise Fain'di, ayrıcana şu an yanımızda olmayan Vanni, Rosy ve Brett var, toplamda altı kişiyiz."

Sonunda düzgün bir açıklama yapmışlardı. İsmi ilk duyunca garip oldum. Spider Crew, bunların asi bir çete kılıklı grup oldukları belliydi.

"Tamam, beni yalnız bırakın beş on dakika sonra yeniden konuşalım."

"Peki o zaman biz çıkalım, gel Victor"

İki Örümcekte odadan çıkmıştı. Bende derin düşüncelere dalmıştım,gerçekten Spider Man güçlerine sahip olabilir miydim? Ya doğru söylüyorlarsa diye kafamda deli sorular vardı. Yalan söylediklerini düşünüyordum, sonuçta bir süper gücüm olsaydı şu ana  kadar elbette fark ederdim. Bir yandan da çok ciddi görünüyorlardı, oyunlardaki ve filmlerdeki olay başıma gelmiş olabilir.

Spider-Boy | İntikam AdalettirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin