İki Hafta Sonra
Scarlet Spider ile tanışmıştım ve bunu üstünden iki hafta geçmişti. Geçen iki hafta içerisin de yeteneklerim konusunda kendimi geliştirmiş, kardeşimi daha iyi tanımış ve Alex ile sevgili olmuştum. Alex kim bilmiyorsanız benim iki hafta önce kurtardığım kızdı. Kardeşim ve sevgilisi olan Scarlet Spider ile de sıkça görüşüyordum. Scarlet Spider yani diğer adıyla Ben Reilly, bir çizgi roman dükkanında çalışıyordu. Bu sayede bende çizgi roman okumaya başlamıştım.
Spider Crew ile olan bağım daha da kuvvetlenmişti. Hem arkadaşlarımla, hem aşkımla, hem de kardeşimle ilgilenebiliyordum. Benim kaldığım yer Katie'nin kaldığı yerden çok daha rahat bir yer olduğu için Katie'nin yanımda kalmasına izin vermiştim.
Katie işe gittiği sırada ben eve Alex'i çağırmıştım ve birlikte "eğlenceli" zamanlar geçirdik. O zamanı geçtikten sonra ben ve Alex yatakta yatıyorduk.
Saat henüz daha sabah dörttü, sabah dört, fakat biz yine de uyanmıştık.
Yavaşça kalktım, doğrulduktan sonra üstümü giydim ve bilgisayarın başına geçtim. İnternette Wattpad adında bir site vardı.
O site sayesinde başkalarının hikayelerini okuyup yorum yapabiliyorsunuz. Bende son zamanlarda "Punish and Justice" adlı hikayeye takılmıştım. O hikayenin yeni bölümünün gelip gelmediğini kontrol ettikten sonra gelmediğini öğrendim ve üzüldüm.
Bölüm içi Not: Ben bunu düzenlerken yeni bölüm geldi, ye yo
Wattpad'i kapatıp Youtube'ı açtım. Youtube'da en çok tıklananlar arasında bir video vardı. Videonun ne olduğunu merak edip açtım ve izlemeye başladım. Neden bu kadar izlendiğini de merak etmiştim. Videoda görülen sadece kuru kafa tişörtlü bir adamın maskeli bir soyguncuyu öldürmekten beter etmesiydi. Yorumlar da ise o kişinin Punisher olduğu ile alakalı söylentiler vardı.
Bazı insanlar ise Punisher'ın olamayacağını, Frank'in ölmesinin üstünden bayağı zaman geçtiğini söylüyordu.
Ben yorumları okurken derin düşüncelere daldım. O sırada Alex uyanıp üstünde hiç bir kıyafet olmadan yanıma gelip boynumdan öptü. Beni öpmesi ile kendime geldim, hiç böyle hissetmemiştim kendimi, ardından üstünde kıyafet olmadığını görünce sordum "Sen üşümüyor musun?"
Alex ise güldü, gülüşü bile ayrı bir tatlıydı sevdiğimin, "Şimdi giyineceğim, sadece sana bakmak istedim." Bende "Tamam, artık giyinebilirsin." Alex bunu duyunca cevap vermeden yatağın kenarına gidip kıyafetlerini giydi.
Bulunduğumuz yer evden ziyade depo gibi bir yerdi geniş, kocaman, soğuk .Alex kıyafetlerini giyip tekrardan yanıma geldi "Ne oldu Chris, canını sıkan ne?" Bende normal ses tonuyla söyledim, "Hiç, sadece Ben'in bana söylediklerini düşünüyorum".
Ben, bana iki hafta önce Osborn'un beni öldürmek için üç tane robot yaptığını öğrendiğini söylemişti. Gördüğüne göre üç robottan biri Vulture, biri Daredevil, biri de Wolverine'nin özelliklerine ve görünümlerine sahipmiş. Tek amaçları ise beni yok etmekmiş. Bunu duymak insanı geriyordu, peşinizde sizi öldürmek için üç farklı robot olması.
Osborn'u öldürmeden önce o üç robotu öldürmem gerekiyordu, tek sorun ise o robotların nerede tutulduğunu bilmiyordum. Aklımdan yine Osborn geçince yumruğumu sıktım. Onu düşünmek sinirlerimi altüst ediyordu Alex, yumruk sıktığımı görünce kolum tuttu "Chris, niye sinirlendin. Canını ne sıkıyor.
"Merak etme sen o üç robotun üstesinden gelirsin." Ardından yanağıma öpücük kondurdu. Bende arkama döndüm. Beni öpse bile gülememiştim, "Bilmiyorum ki,belki de üstesinden gelemeyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Spider-Boy | İntikam Adalettir
Fanfiction"Kahramanlar yükselmeden düşer..." Spider Man denilen kahraman doksanlı yılların sonlarında öldü. Yinede ölmesi onu unutulmasını sağlamamıştı. Halk hala onu çok seviyor, onu akıllarından çıkarmıyorlardı. Bütün herkesin bu kadar sevdiği bir kahramanı...