Korku

228 13 13
                                    

Kendimi yataktan kaldırdım. Etrafımda herkes vardı. Bütün tanıdıklarım toplanmıştı etrafımda. Kardeşim, ayağa kalkmamda yardım etti. Gerçi yardım etmese de rahatça kalkabilirdim ama kardeş işte.

Ayağa kalktım ve yavaşça orayı terk ettim "Alex'e bakmaya gidiyorum." Kimsede bir şey demedi. Maskemi taktım ve binanın camından atlayıp Alex'in evine gittim. Kısa bir yolculuk sonunda Alex'in evine varmıştım. Açık olan camda durdum, içeri girmedim. Alex yatıyordu, üstünde hiç bir kıyafet yoktu. Üstüne yorganı çekmişti.

Kenardaki dolaba yaslandım "Ben iki kılıç yarası aldım, ölümden döndüm ve sen burada yatıyor musun?" Alex ise yavaşça doğruldu "Nereden bilecektim ki? senin yaralandığı kimse bana bir şey söylemedi haberim olsaydı, hemen gelirdim sevgilim."

Yavaşça yattığı yatağa oturdum ve saçını okşamaya başladım "En azından sana bir şey olmamış ya, önemli olan o." O da elini yavaşça elini yüzüme götürdü ve maskemi çıkardı, kapüşonumu da çıkardı.

Tam ikimizde birbirimize yaklaşmıştık, aramızdaki mesafe yok denilebilecek kadar kısalmıştı, Katie gelerek işi bozdu. Katie'de camdan girmişti. Üstünde beyaz tüyleri olan siyah taytı vardı. Yüzünde ise gözlerini çevreleyen siyah maskesi ve beyaz peruk takmıştı. Arkasındaki kamçıyı da fark etmiştim. Oraya o şekilde gelmesinin sebebinin bir sorun oluştuğu için geldiğini düşündüm "Şimdi niye bizi böldün Katie? Bir sorun mu var?"

Katie korkulu bir ifade ile "Crew'dakiler Hunter'ı buldu Chris ,üstelik bir kaç arkadaşı da varmış yanında." Hızlıca ayağa doğruldum "Ne diyorsun sen? Gerçekten mi? O zaman, hemen gitmeliyiz. Neredeymişler?"

Katie, telefonuna bakarak "Terk edilmiş Hammer İndustries binasındalarmış ama orada sadece onlar varmış, yani hiç bir Hammer çalışanı yokmuş. İstersen hemen yola çıkalım."

Katie konuşmasını bitirince arkama, Alex'e döndüm, "Gitmem gerek. Sen burada kal" Alex bir anda ayağa kalktı. Alex ayağa kalkınca Katie gözünü başka yere çevirdi "Chris, senle geliyorum, beni hiç bir şey durduramaz." Dediğine sinirlenmiştim. Peter'da Gwen'i böyle kaybetmişti. Onun yaptığı hatayı ben yapmayacaktım "Oraya gideceksin de eline ne geçecek, seni öldürecekler. Başka bir Spider'da sevdiğini böyle kaybetmişti."

Alex, önce duraksadı, ardından yanındaki gar dolabı açtı. İçinde kırmızı bir elbise be iki tane sai bıçağı vardı "Evet, Gwen öldü fakat o savunmasızdı ama ben savunmasız değilim. Üstün sai ve dövüş eğitimim var".

Katie ve ben elbiseye bakıyorduk. Üstündeki 'Elektra' yazısı dikkatimi çekmişti. Elektra en iyi suikastçılardan biriydi. Eğer Alex'in kıyafetinin üstünde Elektra yazıyorsa iyi dövüştüğü anlamına geliyordu. Ona güvendiğim için "Tamam, sende gel Alex. Hadi gidelim Katie".

Katie, ben ve Alex gidiyorduk terk edilmiş Hammer binasına. O zaman Alex'in benden böyle bir şeyi nasıl saklayabildiğini düşünmeye çalışıyordum. Biz yolda iken Katie'nin telsizinden ses geldi "Biz binayı görüş alanımıza aldık Katie, siz de acele edin." Konuşan Mike'dı. Onun konuşmasını üçümüzde duymuştuk.

Kısa bir sürede Hammer binasına ulaşmıştık. Binanın karşısındaki çatıda beklediklerini gördüm Spider Crew'ı. Yanlarına gittik. Hepsi çömelmiş, binayı inceliyorlardı.

Ben'de oradaydı, onların yanındaydı. Katie'nin geldiğini fark edince hemen sarıldı. Onlar hasret giderirken ben, Victor'un yanına eğildim, "Ee Victor, Hunter'ı indireceğiz mi aşağı?" Victor, maskesini çıkardı "Sadece indirmeyeceğiz, ona bizden birini kaçırmanın sonucunun ne olduğunu göstereceğiz. En azıdan ben göstereceğim."

Bende Victor'a döndüm "Merak etme, sen hıncını çıkarırken arkanda olacağım. Ardından yumruk tokuşturdum Victor'la. Rosy, yanıma geldi ve elini omzuma koydu "Adamım, onların suratını pataklamaya hazır mısın?" Kafamı bu sefer Rosy'e çevirdim ve sırıttım "Tabi ki de hazırım Rosy," deyip bende elimi onun omzuna koydum.

Spider-Boy | İntikam AdalettirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin