Final

351 16 8
                                    

Chris, Osborn'un üstüne iğnelerini açarak atlamıştı. Ne yazık ki Osborn, o mutasyona uğramış dev yeşil haliyle onu havada kavrayıp yere yapıştırdı. Chris ise boş durmayıp iğneleri Osborn'nun koluna sapladı.

Diğerleri ise Chris'e yardım etmek için Osborn'a dalacaklardı ki, Chris onları durdurdu, "Siz karışmayın bu benim meselem." Osborn, Chris'i fırlattı fakat Chris sırtındaki dört örümcek ayağını yere saplayarak yavaşladı. Osborn'un elinde bir anda alev küresi belirdi ve onu fırlattı.

Chris, ona doğru gelen küreleri ağı ile söndürdü. Osborn sinirlendi "Tahminimden daha zor çıktın." Chris ise hiç bir şey söylemedi. Sadece Osborn'a doğru koştu, iğnelerini saplamayı başardı Osborn'a. Ardından onu havaya kaldırıp fırlattı .Öyle bir fırlattı ki, Osborn, tavanı kırıp çatıya çıktı. Arkasından da Chris geldi.

Spider Boy, çatı katına doğru yüksek bir sıçrayış yaparak çıktı. Daha yere değmeden direk Osborn'un üstüne atladı. Üstüne çıkıp iğnelerini saplamaya başladı. Bir kaç darbe yedikten sonra Osborn sert bir yumruk attı ona. Yumruğun etkisiyle uçtu.

Her ne kadar yükseğe fırlasa da, iki elini kullanarak ağdan bir çekiç yaptı. Çekiç o kadar ağır oldu ki, bir anda yere düşmeye başladı Chris. Çekici havaya kaldırarak Osborn'un üstüne düşmeyi bekledi.

Osborn'da ona vurmak için havaya fırladı. İkisi havada vuruştu ama ilk hamleyi yapan Chris oldu. Osborn, çekiçten yediği sert darbe ile geri düştü ve çakıldı. Chris ise onun üstüne düşmüştü. Chris, o kadar sert düşmüştü ki, bir alt kata yine indiler.

Her ne kadar Chris sert bir darbe vurmuş olsa da, sanki hiç bir şey olmamış gibi rahatça ayağa kalktı Osborn. Chris şaşırmış halde baktı "Sen nasıl ölebilirsin?" Osborn kötü gülüşü patlattı, bütün her yerde yankısı duyulan bir kahkahadan sonra, "Beni öldüremezsin Chris. Ben seni öldüreceğim".

Osborn bir yumruk daha vuracaktı ki, Chris, Osborn'un yumruğunu eliyle durdurdu. Osborn, nasıl olduğuna şaşırdı. Chris'in gözleri yine kırmızı parıldadı. Üstünde maskesi olmadığı için gözlerinin parladığını herkes görmüştü.

Chris, Osborn'un yumruğunu tuttuktan sonra kolunu kavrayıp döndürüp fırlattı onu. Fırlattıktan sonra kendisi de fırladı onun arkasından. Osborn duvara yapıştı, tam kalkacakken Chris'in de üstüne fırlamasıyla duvarı kırarak aşağı düşmeye başladı ikisi de.

Havadayken birbirlerini dövmeye başladılar. Chris örümcek ayakları ile Osborn'a saldırıyordu. Osborn ise yumruklarla.Tam yere düşecekleri sırada, yere ağ atıp kendine sapandaymış gibi fırlatıp Osborn'a vurdu ve yere daha sert çarptılar. Chris, Osborn'un üstünde olduğu için etkilenmedi.

Chris iğnelerini yine saplamaya başlamıştı. İğnelerini saplarken Osborn onu kafasından kavradı ve kafasını patlattı. Yukarıda izleyenler ise inanamamışlardı. Osborn tam işini bitirdiğini zannedip giderken Chris'in kafası yine oluştu. Ardından Osborn'u arkadan yaklaşıp iki iğneyi de kafasına sapladı.

Osborn elini arkasına götürüp kolundan kavradı Chris'i. Ardından yerden yere vurdu. Bir o yana, bir bu yana vurdu. Sonra da yerde sürükledi Osborn.

Chris onun elinden kurtulmaya çalışırken yukarıdakilerden Reilly, olaya karışacaktı ki, Victor onu durdurdu. Reilly "Neden durdurdun? Chris orada yeniliyor" dediğinde Victor cevap verdi,

"Eski bir tanıdığımı çağırdım yardım için. O, Osborn'u yenebilecek tek kişi. Chris'e anca o yardım edebilir." Reilly ise düşünür halde "İsmini söyleyecek misin?" Victor ise aşağı bakarken,"Gelince görürsün" 

Chris, Osborn'un elinden kurtulamıyordu. Tam yenilgiyi kabullenmişti ki, Osborn bir anda bağırmaya başladı ve Chris'i bıraktı. Chris kendine gelir gelmez Osborn'un arkasına baktı. Saçının bir tutamı beyaz olan, üstünde uzun kollu kuru kafa tişörtü olan bir kız vardı. Kız,sadece eliyle Osborn'a dokunuyordu.

Spider-Boy | İntikam AdalettirHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin