හලූ
මෙකෙ 18 + තියෙනවා.....
ඔන්න warning දුන්නා....
let's go to the story
•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈•┈┈┈
author povකෙල්ලො තුන්දෙනායි...කොල්ලො දෙන්නයි යන්න හදද්දිම......
🐰-යා..... ඔයාලා මෙතනද... මන් හැමතැනම හෙව්වා... අනෙ phone එකට කොල් කියක් ගත්තා ද....බලනවා දෙන්නම phone අරන්.... අනික කොහෙද යන්නෙ අහ්.....
🐥- අහ්... උබ ආවා ද..... කෝ ඔයාගෙ පෙම්වතිය.... 😏🐰- එයා ගියා අනෙ.... හරි කියනවකෝ කොහෙද යන්නෙ.... අහ් මේ තුන්දෙනත් ඉන්නවා නෙ ...
🟨- ඔව් ඉන්නවා තමා ඇයි ආ ඔයාට.....
🐯- යා... ආරි මොකො මෙ...
🟥- ආ.... ඔප්පා මෙයාගෙ හැටි මෙ... ගහගන්නට ම තමා කතාව...😂😁
🟨- අනෙ කට.....
🟧- ඔය දෙන්නා ඔක නවතින්න අනෙ.... නැත්නම් මෙතන ලෝක යුද්ධයක් පටන් ගන්නවා....
🟨- බෑ.... එහෙම මාව ලෙසින් කාටවත් නවන්න 😏😌
🟧- අහ්... එහෙම ද නංගී... අද උදෙ උන දෙ මෙයාලට කියනවට ආසයි නම් ඉතින් රන්ඩු වෙන්න.....
ඔයාලා දන්නව ද අද....🟥🟨- යා... බෝරා.... කට.......
🟧- 😂😂😂 හරි හරි.... ඔප්පා යමුද අනේ අපි....
🐯-මේ බොරා....මොකො උනෙ කියන්නකො😅
🟥- යා... ටේ ඔප්පා ගුටි කන්න ඔනි ද අහ්....
🤨🐯- නෑ නෑ.. 😅😒
🐰- යා... කියනවකො යන්නෙ කොහෙද කියලා අනික මේ තුන්දෙනත් යනවා නෙ....
🐥- අපි එලියට යන්න ගියෙ... මේ තුන්දෙනාට ලෙක්චස් නෑ නෙ අද එකයි....ඔයා එනවද යන්න....
🟥- මන් නම් හිතන්නෙ නෑ.....😏
🐰- මොනවද හිතන්නෙ නැත්තෙ.... යමු මන් එනවා....
🐥-😂හා යමු යමු.....
එහෙම කියලා මේ හය දෙනා ආවා....
__________________________________________
ha-yung povමන් අද යනකොට ටිකක් පරක්කු උනා....
හම්මෝ මෙකෙ ලොකු කලින් තිබ්බෙ මෙහෙම නෙවෙයි නෙ...ඔක්කොම වෙනස් වෙලා වගෙ... එහෙම කියලා හිත හිත මන් ආවා...ඊට පස්සෙ මන් ගිහින් reception එකෙ ඉන්න කෙල්ලව හම්බුනා... එයාලා දන්නෙ නෑ නෙ මාව ඉතින් මාත් නිකම් ගියා... මෙකෙ ඉන්න employees මොන වගෙ ද කියලා බලන්න.... හම්මට යනකොට එකි මෙකප් නානවා.... මන් ගිහින්...
YOU ARE READING
𝗛𝗘𝗬 𝗖𝗨𝗧𝗜𝗘😏❤️ || 𝕛𝕛𝕜 (𝙲𝚘𝚖𝚙𝚕𝚎𝚝𝚎𝚍)
Fanficමන් දන්නෙ නැ description ලියන්න 😂 කතාවම කියවන්න 😌✨ start 2022 - 06 - 24 End 2022-12-22 🔞Maybe there have 🔞 🏆 𝖲𝗍𝗈𝗋𝗒 𝖱𝖺𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀 🏆 2022/01/27 -🏅 Sl - 2