İki - "Slytherinlere Şaka"

563 36 321
                                    

Hogwarts'ın ilk günü Çapulcular da dahil tüm Hogwarts öğrenciler için çok yoğun geçiyordu.

"McGonnagall daha ilk günden 50 cm uzunluğunda bir ödev verdi. Bence bizi öldürmeye çalışıyor." Diye sızlandı Sirius mutsuzca iksir dersine giderken.

"O ödevi sadece ikinize verdi," dedi Remus, James ve Sirius'a. "Yaz tatili için verilen ödevi yapmadığınız için."

James ve Sirius birbirlerine bakıp sırıttılar. "Annem bizi çalışmaya zorladı." Dedi James, her ne kadar denese de sesi halinden memnun çıkıyordu.

"Ne çalışması?" Diye sordu Peter anlamlandıramayarak. Bu normal bir şeydi çünkü kendisi salağın tekiydi.

"Bayan Potter 450 tane tezek bombasına para vermeyi reddetti," diye açıkladı Sirius, "Biz de Quidditch dükkanında çalışarak parasını çıkardık."

"Baya iyiydi," diye onu devam ettirdi James. "Bir sürü ünlü Quidditch oyuncusuyla tanıştık."

İksir dersliğine gelene kadar tanıştıkları kişileri konuşarak geçirdiler. Ders Gryffindor ve Slytherin ortaktı. Snape orada en arka sırada arkadaşları ile oturuyordu. Lily ve Marlene ise en önde.

James yanından geçerken kızıl saçlı kıza ikonik gülümsemelerinden birini atıp göz kırptı. James belki bu hareketinin aşık olduğu kızı etkilediğini farketmemişti ama Marlene, Lily'i dürtekleyerek daldığı tatlı rüyadan çıkardı.

"James ile yapacağınız beşinci çocuğunuzu mu düşünüyorsun Lils?" Dedi Marlene sırıtarak. Lily zeki bir kız olmasına karşın en yakın arkadaşının söylediği şeyi anlaması için birkaç saniye sadece yüzüne bakması gerekti.

"Ne-" Lily inkarla başını iki yana salladı. "Ben bugün öğreneceğimiz iksiri düşünüyordum sadece!"

Marlene hızla hem kendi önündeki hem arkadaşının önündeki kitapları kapattı. "Öyleyse eminim ki bugün öğreneceğimiz iksirin ne olduğunu bana söyleyebilirsin."

"Eeee şey... Immm... Amortantia?" Diye denedi Lily büyük bir ihtimalle yanıldığını bilerek.

"Fotoğraf iksiri, Lily." Dedi Marlene zaferle, "Bir dahaki sefere ya düzgün bir yalan bul ya da daha salak birine yalan söyle."

Ders kısmen olaysız geçmişti. Çapulcular her ne kadar Snape'e sataşmayı düşünmüş olsalar da Slughorn gözlerini pek onlardan ayırmamıştı.

"Slug kulübü geleneğini bu yıl da davet ettirmeyi düşünüyorum," dedi Slughorn dersin sonunda, "Davetli listesinin bir kopyasını masama bırakıyorum. Çıkmadan bakabilirsiniz."

Lily ve Marlene her ne kadar davetli olduklarını bilseler de baktılar. İkisi de o dört kişiyi gördüler. Çapulcular da davetliydi...

Hogwarts'ın ilk gününün sonunda tüm öğrenciler büyük bir iştahla yemeklerini yerken Lily iç çekti. Ara sıra James'i dikizliyor ve Emily Brown denen kızın yanında olmadığından emin oluyordu. Emily'nin arkadaşı Grace Wilkins yalnız oturuyordu ve bu tehlikeli bir durumdu.

"James'i bugün hiç sana çıkma teklifi ederken görmedim," dedi Marlene, Lily'nin yüzündeki ifadeden memnuniyet duyarak.

"Etmedi çünkü," dedi Lily, biraz ilerde Çapulcularla fısır fısır konuşan James'e bakarak. "Meşgul görünüyor."

"Bence bir Hogwarts'a geri dönüş şakası yapacaklar." Dedi Marlene. O daha cümlenin sonuna gelmeden Çapulcular kalkmışlardı. "Bence eğlenceli olacak."

"Umarım başları büyük bir belaya girmez," dedi Lily endişeyle. Ama bilmediği şey hepsinin çok yakın bir zamanda çok büyük bir belanın içinde olacağıydı....

Jily | She Never Loved MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin