James Potter sabah uyandığında kalbinde derin bir boşluk hissi vardı. Yıllarca Lily'nin peşinden koşmuştu. İllaki kavga ettikleri zamanlar olmuştu ama kalbi daha önce hiç bu kadar kırılmamıştı. Şimdi ise bırakmıştı.
Farketmişti ki, Lily onun sevgisini haketmiyordu. Ne olursa olsun hep Sümsükus'un yanında olacaktı. Asla onunla olmayacaktı.
James yatağından kalkarken hislerini bastırmış olmanın verdiği garip huysuzluğu üstünden atmaya çalıştı. Bu gün maç vardı. Gryfindor-Ravenclaw maçı. Gryfindor takım kaptanı, Ravenclaw takım kaptanını yenmek için yanıp tutuşuyordu.
Kahvaltıda Lily'i gördü. Genelde ne olursa olsun hep ona günaydın derdi ama bugün demedi. Sirius ve Marlene birbirlerine hüzünle baktılar.
Marlene, Lily'i kızdırarak James'in haklı olduğunu düşünüyordu. Lily de hafiften pişmanlık duymuyor değildi. James ayrıldıktan sonra Snape hemen uyanmıştı ve Madam Pomfery'nın onun yaralarını tedavi etmesi saniyeler sürmüştü.
Maç için takımların sahaya çıkacağı sırada Emily koşa koşa James'in yanına geldi. "İyi şanslar. Maç bize karşı ama olsun," dedi şirin tutmaya çalıştığı sırada. James tribünlerde oturmuş Emily'e kötü kötü bakan Lily'i gördü. Tekrar Emily'e döndü ve yanağını gösterdi. "Belki de bir şans öpücüğü vermelisin."
Emily'nin yüzü hiç olmadığı kadar aydınlandı. James eğilince onun yanağını öptü ve kendi tribününe giderken Lily'e pis pis sırıttı.
Öbür taraftan Marlene onun üstüne atlayıp saçını başını yolmayı planlarmış gibi görünüyordu. Yavaşça geri geri gitti ve hızla Emily'e doğru koşmaya başladı. Eğer Sirius onu tutmasaydı Emily'nin sonu hastane kanadında biterdi.
Remus bir ıslık çaldı. "Çatalak bir gecede Evans defterini kapamış bir de üstüne yeni defter açmış."
Sirius başını olumsuzca iki yana salladı. "Çatalak bak lütfen. Yeni defter açabilirsin ama başka defter aç! Ben her buluşmamızda manikür hikayesi dinlemek istemiyorum."
James onlara ruhsuz ruhsuz sırıttı. "Açtık artık bir kere,"
James, takım kaptanı olarak Tobias Harbey ileel sıkıştı. Oyuncular hakemin düdüğü ile havalandılar ve maç başladı.
Quaffle'ı James kaptı ve ilk dakikadan bir sayı yaptı. Gryfindor Kaptanı artık yavaş yavaş ilk dakikadan yaptığı sayılarla ünlü olmaya başlamıştı.
Ravenclaw kovalayıcısı da bir sayı yapmaya çalıştı ve ama Gryfindor tutucusu Remus buna izin vermedi.
Oyun devam ederken James arka arkaya beş sayı yaptı. Marlene süpürgesini Sirius'unkinin yanına çekti ve sırıttılar. "Aşk acısı bizim takıma iyi geldi."
James altıncı sayısını da yapınca gözleri ile Ravenclaw tribününü taradı. Emily'i görünce işaret parmağı ile onu işaret etti. "Senin için!"
Marlene, Sirius'un vurucu sopasını almak için hamle etti. "Ver şu sopayı Sirius! Bu mal ancak sopadan anlar. Ya o lağnet kız bizim rakip tarafta şuan! Niye bizim takımın sayıları onun için oluyor?"
Sirius'un Marlene'den kendini ve en yakın arkadaşını kurtarabilmek için epey bir efor sarfetmesi gerekmişti.
Kısa bir süre sonra oyun anlatıcısının sesi duyuldu. "160-30 Gryfindor önde. Gryfindor takımı, daha doğrusu Gryfindor takım kaptanı şov yapıyor."
James, Erica ve Jacob ile paslaşarak üç sayı daha yaptı. Aşk acısı gerçekten de iyi gelmişti.
Gryfindorların bitmek bilmez tezahüratları eşliğinde Marlene snitch'i gördü ve mükemmel bir hızla ona doğru uçmaya başladı. Ravenclaw'ın arayıcısı aynı zamanda kaptanı olan Tobias Harbey ondan çok uzaktaydı ve yetişmesine imkan yoktu. Vurucularına böğürdü, "Bir şey yapın!"
İki Ravenclaw vurucusu yön değiştirerek Marlene'in üstüne sürdüler. Biri Marlene'in süpürgesini tutarken diğeri onu süpürgeden itti.
Snitch'i yakalamasına az kalmış olan Marlene gökyüzünde süzülerek düşmeye başladı. Onun düştüğünü farkeden Sirius sopasını bıraktı ve onu tutmak için hayatında yapmadığı kadar büyük bir hız yaptı. Marlene'i tutup kendi süpürgesine çekerken herkes derin bir nefes vardı.
Ancak bir sorun vardı. Tobias Harbey elindeki snitch'i salladı! "Tuttum! Biz kazandık."
James süpürgesinden indiğinde Marlene'in gözünde yaşlar olduğunu farketti. "James çok özür dilerim! Biliyorum bunu kazanmayı çok istiyordun ama- ya sen niye kahkaha atıyorsun?"
Sunucunun sesi duyuldu. "Ravenclaw arayıcısı Tobias Harbey Snitch'i yakaladı ve 220- 180 Gryfindor kazandı."
Herkesin gözlerinde derin bir şok vardı ama belli ki Tobias sunucunun söylediği şeyi duymamıştı. O sahanın ortasında garip bir zafer dansı yapıyordu. Gryfindor oyuncuları onu ortalarına alıp dansa katıldılar.
Tobias bir an niye kırmızı-sarı giymiş rakiplerinin onunla dans ettiğini anlamasa da umrunda olmadığına karar verdi ve bir süre sekiz kişi beraber dans ettiler.
Türbinlerdeki insanlar sahaya hücum ettiler. Lily de hemen Marlene'i bulmak için etrafına bakınıyordu ki James'in boynuna atlayıp ona ahtapot gibi sarılan Emily Brown dikkatini çekti.
Gözlerinde yaşlarla yönünü değiştirdi ve hemen yatakhanesine koşup boş olan yatakhanede nedensizce hıçkıra hıçkıra ağladı.
Marlene geldiğinde onu bir anne edasıyla sarmaladı. James'in haklı olduğunu düşünse de Lily onun en yakın arkadaşıydı.
Öğle yemeğini es geçtiler ama Marlene akşam yemeği için ısrar etti.
"İyi ki varsın," dedi Lily, sarışın arkadaşına minnetle bakarak. Büyük Salona gidiyorlardı. "Oha!" Marlene bir şaşkınlık nidası kopardı.
Lily hemen onun baktığı yere baktı. Ara koridorlardan birinde biraz ileride bir düello vardı. Çapulcular vs Avery-Nott-Malfoy-Goyle düellosu.
Yerde yatan dörtlüden düellonun sonlarında oldukları belliydi. Çapulcular galip gibi duruyordu.
Sirius yerde yatan Lucius'un saçlarından tutup kendisine bakmasını sağladı. "Tekrar soruyorum, Sümsükus nerede saklanıyor?"
"Aklınızı mı kaçırdınız siz? Ne yapıyorsunuz?" Lily onlara dehşetle baktı. James acımasızca sırıttı. "Seni hiç alakadar etmez Evans."
"Binanın puanlarını düşüreceksiniz!" Lily aklına gelen ilk bahaneyi söyledi ve anında buna pişman oldu. James güldü. Ama bu Lily'i baştan çıkaran bir gülme değildi. Duygusuzdu. "Bu bahane bizde işe yaramıyor Evans. Bugüne kadar sözünü dinledim çünkü seni seviyordum. Ama artık sana karşı hiçbir duygu beslemiyorum. Ben artık özgürüm Evans!"
Lily çocuğun ayarları ile oynadı nshsjshsh
Jily kitabında Jemily yapmam yok mu djhdjssjsbhx
Önümüzdeki bölüm inanılmaz büyük bir kaos bizi bekliyor.
Kan! Vahşet! Trahhahahhahah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Jily | She Never Loved Me
FanfictionJust Jily... Kapak için Lareina413'e çok teşekkürler