Sekiz - "Şaşırtıcı Duygular ve Snape'e Şaka"

417 24 138
                                    

Lily Evans o sabah korkunç bir baş ağrısı ile uyandı. Gözlerini açmak zor olmuştu. Etrafa bakınınca oda arkadaşlarının da yeni yeni uyandıklarını gördü.

Onu bu derece berbat hissettiren şeyin ne olduğunu hatırlamaya çalıştı. Hatırladığı en son şey James ile muhteşem bir dans ettiğiydi. Bu minik anı onu gülümsetse de baş ağrısı ağır olduğu için gülümsemesi yarıda kaldı.

"Ooo partinin esas kızı uyanmış!" Lily, Marlene'e anlamayarak sadece bakaldı. "Nasıl?"

"Hatırlamıyor musun?" Dedi Marlene ona bakakalarak. Kızın yüzündeki ifadeyi görünce kahkaha attı. "Dün akşam sarhoşken baya bir dağıttın ortalığı."

"Sarhoşken mi? Partide o kadar içtim mi gerçekten?" Lily elleri ile yüzünü kapattı. Bundan nefret ediyordu. İçkiye dayanıklılığı pek yoktu ve sarhoşken epey bir saçmalıyordu.

"Partide değil. Ortak salona döndüğümüzde James ve Sirius nereden buldularsa tekila aşırmışlar. İlk bardakta zaten sarhoş olmuştun." Marlene anıları hatırlarken kıkırdadı ama Lily mutlu görünmüyordu. "İlk bardakta nasıl sarhoş oldum?"

"Peter tekila bardağı bulamadığı için su bardağına koydu," diye açıkladı Marlene. "Seni durdurmaya çalıştım ama sırf Sirius içiyor diye ikinci bardağı ve James'in gözleri çok güzel diye üçüncü bardağı içtin."

Lily'nin yüzü artık saçları ile aynı renkti. "Lütfen bunları sesli söylemediğimi söyle. Lütfen ben sarhoş olunca hemen beni buraya çıkardığını söyle,"

Marlene'in bakışları Lily için bir hayal kırıklığıydı. "Sarhoşken seni kontrol etmek imkansız oluyor," diye açıkladı Marlene, "Remus'u annen, Sirius'u baban, Peter'ı erkek kardeşin beni de ablan sandın ve James'i damat diye bizimle tanıştırmaya çalıştın."

Lily kafasını hemen yan tarafta olan masaya vurdu. "Sonra da sızıp uyudum, dimi Marlene? Daha fazla rezil olmadım, dimi Marlene?"

Marlene tekrar ona aksini iddia eden bir bakış attı. "Tavana dokunmak istedin. Ama merak etme herkes biraz da olsa sarhoştu. Sen tavana dokunacağım diye tutturunca James seni, Sirius James'i bende Sirius'u kaldırdım," Marlene bir an düşünceli göründü ve kollarındaki olmayan kaslarını inceledi, "Üçünüzü birden nasıl kaldırdım ki ben?"

"Sonra?" Lily daha fazla rezil olmamak için tanrıya yalvarırken her dakika daha da rezil olduğunu keşfediyordu. "Tavana dokunabildin." Marlene, Lily'nin sorduğu şeyin bu olmadığını farkedip devam etti. "James'i öpmek istedin."

Lily her an bayılabilirdi. Öpmek istemişti. James Potter'ı, aşk iksirinden kokusunu aldığı çocuğu öpmek istemişti. Ona rezil olmuştu resmen. "Lütfen kendini onun dudaklarına atmadın de!"

"Merak etme," dedi Marlene saçları ile oynayarak, "James seninle öpüşmeye asla hayır demeyeceğini ama bunu sen ayıkken yapmanızın doğru olduğunu söyledi. Seninle öpüşürse bu sarhoşken senden faydalanmak olurmuş."

Lily rezil durumu için kendinden nefret etse de James'in tavrından hoşlandığını farketti. James Potter ne olursa olsun, kim ne derse desin iyi kalpli biriydi.

"Bu kadar değil mi?" Dedi Lily ama Marlene'in sırıtmasından daha fazlası olduğunu anlayınca kafasını masaya bir kere daha vurdu. "James seninle öpüşmeyince onu baban sandığın Sirius'a şikayet ettin ve dövmesini istedin. Sirius da sırf sen daha fazla cırlama diye James'i dövüyormuş gibi yaptı. Neyseki sonra sızdın da seni buraya çıkarabildim."

Lily için utanç vericiydi. Marlene'e göre herkes alkol almıştı bu yüzden diğerlerinin de sarhoş olma ve hiçbir şey hatırlamama ihtimali de vardı. Lily öyle olmasını tüm kalbiyle istiyordu.

Jily | She Never Loved MeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin