》12《

362 28 9
                                    

Všem v místnostu se hned zvedla nálada, mysleli si, že je to speciální efekt. Mě se několikrát zadrhl hlas ale snažila jsem se zpívat dál, jen jsem s Ericou navázala oční kontakt, bylo vidět, že je překvapená, ale narozdíl od ostatních, stejně jako já ví, že to není jenom nějaká show. Že já kráva jsem si myslela, že alespoň jeden z nich bude mít rozum, jsem je měla radši zamknout u sebe doma, možna by byli trošku naštvaní, ale rozhodně by jim nehrozilo takové nebezpečí. Eddie je zraněný a přes to, že se už zdá být celkem v pořádku, což samozřejmě není možné, není dostatečně silný na to, aby s těmi všemi příšerami bojoval nebo před nimi utíkal.

I'll walk to the freeway to help change your tyre
I'll wake you to warn you your house is on fire
And I'll give you money if money will help
But I can't save you from yourself
I can't save you

When you're feeling blue I'll send you songs to sing
If the flood pulls you down mine's a hand you can cling to
And if you fall ill I will nurse you back to health
But darling I can't save you from yourself
I can't save you

And if you lose your passport in a country where no one speaks English
I will call the consulate for you
And if you one day have a kid who God forbid should need a kidney
I've a spare I will donate for you
If you need me to
You know its true

No lover will hurt you no ally will flee
Without some day having to answеr to me
I'll give you my heart if you think a heart will help
But darling I can't save you from yourself
I can't save you from yourself
I can't save you

Dozpívala jsem písničku I Can't Save You a cítila jsem, jak mi stéká několik slz po tváři. Tato písnička vystihovala přesně to, jak jsem se cítila. Bála jsem se, tak strašně moc jsem se o Eddieho bála, tedy o Dustina také, ale ten se může alespoň bez bolesti předklonit.

Doběhl ke mě David, podal mi kapesník a konejšivě mě pohladil po zádech. "Byla jsi skvělá." Zašeptal mi do ucha a šel si připravit mikrofon, protože teď měly přijít naše dvě společné písničky. Já jsem si zatím setřela slzy a podívala se nahoru do světla, jestli se s ním náhodou něco nedělo. Nic. Takže buďto dostali rozum a vrátili se domů nebo si tam jen tak sedí a vůbec je nenapadlo, že by se o ně mohl někdo bát a nebo... o tom nevhci vůbec ani přemýšlet, musím doufat, že jsou v pořádku. Jsem na ně vlastně trochu naštvaná, protože mi zkazili náladu a tím i celý požitek z koncertu.

Dave na mě kývl, na znamení, že má vše hotové a můžeme začít zpívat.

Následovalo několik rychlích a veselých písniček, které mi alespoň trochu zvedly náladu a pomohly mi nemyslet na ty dva idioty, co riskují svoje životy jenom proto, že jeden z nich je dětinský umanutý puberťák a rozhodl se, že mě chce slyšet zpívat.

Přišla na řadu poslední písnička a to moje vlastní. Mám jí opravdu ráda a myslím, že je to u mě jedna z těch povedenějších, ale nejsem si jistá, že mám na to ji teď zazpívat, protože se určitě rozbrečím.

sometimes I'm drowning in my own life
sometimes I hope you won't let me dive
sometimes I believe there's a little chance
that you will invite me to dance

I know I'll never reach your levels
You don't know who I really am
I know you'll never bring me flowers
But let me at least dream 'bout that

I miss taht good old days
I was just dancing in the rain
Now everyone's watching me
And lookin' for mistake

You were something like my crutch
I felt like I'm attached
Now I'm finally cool and free
I lost lipstick you once touched

They hurt me the way you never will
With you I can share what I feel
You left me and I think it's nit fair
'Case I'll never forget your curly hair

I know I'll never reach your levels
You don't know who I really am
I know you'll never bring me flowers
But let me at least dream 'bout that

I miss taht good old days
I was just dancing in the rain
Now everyone's watching me
And lookin' for mistake

You were something like my crutch
I felt like I'm attached
Now I'm finally cool and free
I lost lipstick you once touched

I followed you where you went
Through ocean to sugarland
I hope you read message I sent
It was saying: bye my friend

I miss taht good old days
I was just dancing in the rain
Now everyone's watching me
And lookin' for mistake

You were something like my crutch
I felt like I'm attached
Now I'm finally cool and free
I lost lipstick you once touched

Tuto pisničku jsem složila pro kluka, do kterého jsem byla zamilovaná strašně dlouho, nebylo to asi nijak silné, ale v tu dobu jsem se kvůli němu opravdu hodně trápila. V jednotlivých slokách jsem popsala svoje pocity během té doby, co jsem byla zamilivaná a měla na očích růžové brýle, v refrénu zpívám o tom, jak to cítím teď a bridge beru jako takové rozloučení. Písnička se jmenuje Lipstick You Once Touched, protože jsem s ním měla také spojenou jednu věc a tu jsem potom zničila, abych se přes něj doopravdy přenesla, nebyla to sice rtěnka a neztratila jsem jí, ale moje pocity to popisuje úplně stejně.

Dopadlo to přesně tak, jak jsem si myslela, že to skončí. Plakala jsem jako želva. Teď to bylo poprvé, co jsem tu písničku zpívala na veřejnosti a teď cítím, že se tím doopravdy uzavřela jedna ne moc pěkná kapitola mého života.

Po dozpívání začali všichni tleskat jako o život, byl to krásný pocit a ještě lepší to bylo, když se světlo nade mnou rozzářilo. Jsou naživu a v pořádku.

Celý loncert byl u konce, byl to asi ten nejnáročnější, co jsem kdy zažila. Poslelchla jsem si nespočet pochval na můj hlas i vzhled a potom jsem došla za Ericou, která mě ihned objala, ona byla jediná, která vědělano mém trápení s tím jedním dotyčným chlapcem a ona jediná mě dokázala pochopit. Chvíli jsme stály v objetí a potom se obě vydaly ke mě domů.
Jestli tam ti dva nebudou, až příjdem, ať si mě nepřejou.

Zdravím všechny!! Dnes už druhá kapitola a dokonce má přes 1 000 slov. To jste nečekali, co. Heh. Doufám, že se vám líbila, určitě budu ráda za jakoukkliv zpětnoi vazbu a olmlouvám se všem skladatelům za tu písničku, je to jen taková splácanina vseho, co jsem kdy složila a není ro moc dobré, zvlášť, když k tomu nemáte melodii, ale snad to nikoho moc nepohoršilo.
Ale doufám, že jste si poslechli písničku v mediích, protože mě dokáže vždy rozbrečet.
Mějte se všuchni krásně🤍🤍

nalezený // Eddie Munson fanfikceKde žijí příběhy. Začni objevovat