part 2

655 40 10
                                    

🌵මොකක්... උබ මොකක් ද දැන් ඒ කිව්වේ...!?

🌼උබ dragan queen ලා ගැන දන්නේ නැහැ කියල නම් දැන් කියන්න එපා..

🌵මම දන්නේ නැති හු## ක් නෙවේ බං කියන්නේ... උබට පිස්සු ද??? ඒ වගේ එකෙක්...!

🍄ඒක තමයි ආපු වෙලේ ඉඳන් මම මුගෙන් අහන්නේ...

🌵මේ ෆින් මම උබට උදව් කරනවා කියන එක ඇත්ත...ඒත් තෝ මේවගේ වැඩ කරනවා නම් සොරී බං....

🍄අඩෝ තේරුම් ගනිින්...
උබ එකව කාසදත් බැඳල ඒ මදිවට..
කොහේවත් යන ඇග විකුණන වේ#
ගේ ඇතුලේ තියන ඉන්න උබට නම් අපි ඉඩ දෙන්නේ නැ ... ඒක මතක තියා ගනින්..
අපිට තාමත් උබව වටිනවා...

කිසිම දෙයක් නොකියා හැමදේම අහගෙන හිටපු ෆින් ගේ මූණ එක පාර වෙනස් උනේ.. කාමරේ දොර ලගින් එබුන චූටි මූණක් කදුළුත් පෙරාගෙන බලන් ඉන්න විදිහ දැක්කම...

ආයෙත් ෆින් එයාගේ මුණ ලස්සන හිනාවකින් සරස ගත්තේ..එයාගේ වයිෆි ව සනසන්න... මොකද මෙතන කතා කරන දේවල් අනිවරෙන් එයා අහගෙන හිටියා කියන්න ෆින් වගේම මැක්ස්, රයන් දෙන්නටත් තේරුණා...

🌼ඔයා නැගිට්ට ද ලව්??

තාමත් මුණ බිමට හරවගෙන පොළව හාරන්න බැරි උනත් හාර හාර හිටිය එයාගේ වයිෆි ව දාක්කහම නම් ෆින් ගේ ඇගේ යක්ෂයා අවේශ වෙන්න පටන් ගත්තා...

🌼ෆ්ලෆි මෙහෙට එන්න...

හිත සන්සුන් කරගෙන ආදරණීය විදිහට එයාගේ වයිෆි ට කතා කරත් එයා නෙවෙයි හෙළවුනේ....

හබි...
ඔයා මාත් එක්ක තරහා ද හබි...
මන් දන්නවා ... මම කි දෙනෙක් ගේ ඇගට යට උනා ද කියන්න මටවත් ගනන් කරන්න බැරි තරම් කියල...
මම..ම.. මගේ ඇග..
හබි...මට බයයි හබි...
ඔයා මාව...දාලා..

🌼ෆ්ලෆි..!!
ඒක සැරයක් කතා කරහම එන්න..
මට warning කරන්න තියන්න එපා..

කල්පනා ලෝකෙක හිටපු බනි ගැස්සුණේ මදක් සැර වොයිස් එකකින් එයාගේ හබි warning නොකර එයාට කතා කරපු නිසා... තමන් ගැන මෙච්චර වෙලා කතා කර කර හිටපු දේවල් ගැන සුළු මොහොතකට අමතක කරලා හිමීට ඉස්සරහ ට අඩි තියන්න ගත්තේ...
මේක තමයි එයා හබි ආසම දේ...
එයාව පාලනය කරන එක..

Tom boy // Completed//Donde viven las historias. DescÃēbrelo ahora