ඊයේ බිපුවට හරියන්නත් එක්ක උදෑසන සුවද අත්වින්දේ ඔලුව උස්සගන්නත් බැරි තරම් බරකින්....
ඇහැරුනත් තාමත් ඇස් 2 ක පොඩි කර කර හිටිය මම එකපාරට ඇස් දෙක ඇරියෙ යම් සිද්ධි මාලාවක් මගේ ඔළුවට ගලාගෙන ආපු නිසා...🌼ඕහ්... නැහැ..
මගේ කාඩ් ඒක...
අර මිනිහා කොච්චරක් පේ කරාද දන්නෙ නෑ!!! අනේ මගේ කාඩ් එක..... මම මොකක්ද ඒ කරපු විගඩම...
අශ්ශ්....
ලපයක් නිසා මෙච්චර පිස්සු නටනවද මෝඩයො... අහ්හහ්.....
හරක..ගොනා...හැල කිඹුලා...
තමුසේ නම් මොන ජාතියේ...ඕහ්... ෂිට්..
නැහැ මම එයාව පර්මනට්...
අහ්.. මම දැන් එයාව කොහේ උස්සන් යන්න ද?
පර්මන්ට් ගන්න කීයක් පේ කරා ද දන්නේ නැහැ!!!!!? ආ ආ..............මගෙම ඔලුවෙ කෙස් වලින් ඇද ඇද මටම බැන බැන නැගිටින්න හැදුවත් ආයේත් ඇදටම වැටුණේ මගේ ටී ශර්ට් එකෙන් කෙනෙක් අල්ලන් ඉන්න නිසාත් මගේ නිපල් එකට අමුතු සිතලකුත් දැනුන නිසා...
🌼එ.......යා.........
මගේ නිපල් එකක් කටේ දාගේන උරනවා...
අහ්හහ්..මේ පොඩි එකා...අනික් අතින් හොදට මගේ ටී ශර්ට් එකත් උස්සගේන ...
මම නැගිටින්න හදපු නිසා ද කොහෙද එයා බාගෙට ඇහැරුනා වගේ දෙයක් උනා....
ඒ නිසා මෙච්චර වෙලා කටේ විතරක් තියන් හිටපු මගේ නිපල් එක ටික ටික උරන්න ගත්තේ ආයෙත් වතාවක් මගේ සිහිය නැතිවෙන්න ඔන්න මෙන්න යද්දි...මගේ හිත ට මහා අමුතු හැඟීම් ගොන්නක් ගලාගෙන ආවා.. හරි හැටි විස්තරයක් වත් දන්නේ නැති පොඩි කොල්ලෙක් ගැන එක පාරටම ආපු හැගීම් ඇත්තටම මට තේරුම් ගන්න බැරි උනා....
ඒ හිනි තොල් මගේ නිපල් එක වටේ එතෙද්දි මට මාවම පාලනයෙන් තෝර වෙද්දි... බඩවත් වත් හරියට වැහිලා නැති කොට ටී ශර්ට් එක අස්සෙන් මගේ අත ඒ හීනි ඉන වටේ එතුණ....කටත් උල් කරගෙන නිදා ගෙන ඉන්න අහිංසක විදිහ දැක්කම මට ඇහැරවන්න ලෝබ කමක් හිතුණාමත් නොවේ...
මගේ අත් වල උණුහුමට මට තව තවත් තුරූල් වෙද්දි..ඉවසන් ඉන්න බැරිම තැන එයාව තල්ලු කරලා දාලා මන් නැගිට්ට...තල්ලු කරපු පාර අදෙන් බිමට වැටුණ එයා කිසි දෙයක් හිතා ගන්න බැරුව නැගිටලා වට පිටේ බලනවා...
YOU ARE READING
Tom boy // Completed//
Non-Fictionආදරය කොයි මොහොතේ මොන විදිහට අපි අතරට එයි ද? එය දිහා අපි බලන්නේ මොන විදිහට ද එය තමන්ට ගැලපෙන විදිහට ලං කරගන්න උත්සහ කරන විදිහ අනුව එය වෙනස් වෙවී...🌸🏳️🌈🖇️ Trans Bl 🔞