පැය ගණනක් වාහනය පැදවූ ඔහු , මධ්යම රාත්රියට ආසන්න මොහොතක,
ඔහුවත් ඉදිරියට විසි වෙමින් යම් තැනක වාහනය නතර කරා...
මේ වෙලාවේ ඔහුට වුවමනා උනේ ඔහුගේ වේදනාව ට බෙහෙතක්... වේදනාව සැනසීමට යි ඔහුට අවශ්ය උනේ....කාර් එකෙන් බැස උපරිම වේගෙයෙන් එහි දොරත් වසා, ලයිට් කණුවක් අසල කොළ පැහැති ආලෝකයෙන් ආලෝකමත් කර තිබූ "greeny" නම් වු පුවරුවක් අසලින් පහළට බැස ගියා....
ඇතුළු වෙන තැනින් මුදල් වාගයක් තැබූ ඔහු සියලු දොරවල් හැකි විගස අරිමින් ඇතුලට ගොස්, සිටි විශාල සෙනග අතරින් ගොස් අතුරුදහන් වුනා....
🤡එයා ආයෙත් ඇවිත්....
👿වෙනස් වෙලා...
😈කඩවසම් වෙලා... මන් හිතන්නේ අද රෑට මට වැඩක් තියෙයි වගේ...
ඔහු සෙනග අතරේ අතුරු දහන් උන පසු
යම් යම් කට කතා වාගයක් ඔහු ගැන කතා වෙන්න ගත්තා.....🌼එයි..excuse me....
මට බෝතලයක් දෙන්න...🧑💼සර් ගෙවීම්...
🌼මන් ගෙවීම් කරා මනුස්සයෝ..!!
ඕක දීපන්...🧔සර් මෙතන අනවශ්ය ප්රශ්න ඇති කරගන්න එපා...
අයිතිකාර මනුස්සයා අවිත් සන්සුන් ස්වරයකින් කිව්වේ... ෆින් ඔහුට රවල ආයෙත් සෙනග අතරේ අතුරුදහන් උන..
සෙනග අතරේ යම් තැනක බෝතලය ම කටේ තීයන් බොන කෙනෙක් ගාවට ආපු ගැහැණු කෙනෙක් ඔහුගේ කෝට් ඒක හිමින් උරහිසෙන් අයින් කර ඇය අතට ගත්තා...
ඒ සැනිනින් ඔහු ඇයව ඔහුගේ ඔඩොක්කුවට ගත්තේ ඇයට සරදම් හිනාවක් දාමින්..
😈ඕහ්... ...
ඔයා වෙනස් වෙලා ..🌼පලයන් ගැණියේ අහකට...
වෙනස් වෙලා .... ඔව් මම වෙනස් වෙලා..
ඇයි එකට මොකක් හරී ප්රශ්නයක් තියෙයි ද??😈ඕහ්... ස්වීට් කලබල වෙන්න එපා...
මා..න්...දෙන්නගෙම රණ්ඩුව නැවතුනේ තමන් ට එහා පැත්තෙන් ඇහුන හුරතල් කටහඩ ට...
..... :- අනේ කරුණාකරලා අජුස්සි...
මත එයාට දෙන්න බෙහෙත් ගන්න විතරයි...අනේ කරුණාකරලා...
YOU ARE READING
Tom boy // Completed//
Non-Fictionආදරය කොයි මොහොතේ මොන විදිහට අපි අතරට එයි ද? එය දිහා අපි බලන්නේ මොන විදිහට ද එය තමන්ට ගැලපෙන විදිහට ලං කරගන්න උත්සහ කරන විදිහ අනුව එය වෙනස් වෙවී...🌸🏳️🌈🖇️ Trans Bl 🔞