Sellam! Nasılsınız Su Perileri¿?
Yoğun olduğumdan dolayı bölümler biraz geç geliyor ama elimden geldiğince erken atmaya çalışıyorum.
Bu bölüm uzun olacak ve içeriğinde atom bombaları patlayacak gibi.
Güzel bir bölümle geldim size, hadi bölüme geçelim.
İyi okumalar:)Oy verip satır arası yorumlarla bölümü süslemeyi unutmayın!!!
ARSUBANES şuradan beni takip ederseniz çok mutlu olurum♡
🎼Teya Dora: Džanum
🎼Ed Sheeran: Shape Of You
🎼Duman: Elleri Ellerime12.BÖLÜM|GECE GANGSTERİ
Bedenim hayatının en iyi uykularından birini çekmiş gibi dinç ve rahat bir şekilde uyanırken kafamın içi tam tersine fazlasıyla dolu bir haldeydi.
Sabah uyandığımda kendi odamda kendi yatağımdaydım. Sanki gece yaşananların hepsi rüya gibi. Ama rüya olmadığının kanıtını elimde tutuyordum şu an: gece karanlığının rengine bulanan gül. Dikenlerinden arınan siyah gülde benimle birlikte sabah odamdaydı.
Telefonumdan gelen mesaj sesiyle elimde ki gülü yatağın üzerine attım. Telefonun ekranına baktım.
Sevimsiz Enişte: Lobideyim.
Üzerimde ki boyu bileklerimde biten beyaz, ince tül elbiseyi düzeltip odadan çıktım. Elbisenin yırtmacı her adımımda biraz daha açılıyordu.
Lobiye indiğimde Ali beni bekliyordu.
Gece gittiğim odaya sabah gittiğimde kimse yoktu ve çalışanlar odanın üç gündür boş olduğunu söylemişlerdi. Her ne kadar arkasında kanıt bırakmasa da ben onun kim olduğunu gayet iyi biliyordum.
Sevgili Gece Gangsterim Ayaz Kaplan.
Kokusu yüzünden başta babam sanmıştım çünkü bilinçaltım babamın hep bir görevde olduğunu ve bir gün geleceğine inanırdı.
Ama su perisi dediği anda onu tanımıştım. Ondan başka bana kimse henüz böyle seslenmemişti.
Tabii ben yine de sabah otel görevlisini 'uyurgezerim ve sabah başka bir odada uyandım' bahanesiyle kandırıp kamera kayıtlarına bakmıştım. Ama ne şans ki o saatte kameralar arızalanmıştı.
Ali beni görünce nezaket gereği ayağa kalktı. Gözleri üzerimde kısaca gezindi.
"Beyaz melek olmaya karar verdiğine göre artık benimle Zeynep'i bir salarsın artık diye düşünüyorum."
Ona gıcık bir bakış attım. "Rüyanda anca görürsün," diyerek karşısına oturdum. "Sen buraya yalnız geldin değil mi Ali?"
Bana anlamsız bakışlar atarken başıyla onayladı.
"Arkadaşların falan yok yani öyle mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK(+18)
Romance"Karımı kendi evimde, yanımda ve yatağımda görmek istiyorum. O sikik kağıda imzayı atarken bütün bunların hepsini zaten kabul etmişken şimdi bu yaptıkların ne?" Ağzım aralık ona bakakalmıştım. İşin bu tarafını hiç düşünmemiştim ki ben! 🌛🌚🌜 Evlen...