Bab 02 - Kembali bersama

24.6K 107 11
                                    

Dengan perlahan Raihana melepaskan tombol pintu itu dan menguncikannya kembali. Dia memusingkan tubuhnya menghadap ke lelaki itu dan bersandar ke pintu sambil menundukkan pandangannya, seolah-olah menanti apa tindakan yang akan dilakukan oleh Bangla tersebut.

Akhirnya lelaki Bangla itu berdiri betul-betul dihadapannya. Serta merta Raihana dapat menangkap bau badan Bangla tersebut. Sah, dia ini memang Bangla malam itu. Lelaki Bangla yang gemuk, orang kedua yang menyetubuhi dirinya. Lelaki Bangla itu mula menyentuhi lengan Raihana. Meremang bulu roma Raihana merasakan sensasi tangan kasar melurut kedua-dua belah lengannya. Kedengaran nafas Bangla itu mulai deras. Dengan perlahan lelaki Bangla itu memegang dagu Raihana dan menghalakan muka Raihana ke arahnya. Untuk kali pertama mata mereka berdua bertemu. Untuk kali pertama Raihana dapat melihat dengan jelas rupa paras salah seorang yang merampas daranya pada malam itu. Lelaki itu tua berkulit gelap dan berkedut, rambutnya keputihan pendek & serabai, berjambang putih tak terurus. Matanya sembam seperti kurang tidur dan bibirnya kehitaman akibat kesan merokok. Bertubuh gempal dan kelihatan bulu roma yang tebal di bahagian lengan dan dadanya, mungkin juga di serata tubuhnya. Sekali pandang, bangla tua yang gemuk itu mugkin berumur lingkungan 50-an, tak ubah pangkatnya seperti seorang bapa atau pakcik selayaknya.

Sungguh berbeza keadaan rupa paras Bangla tua tersebut dibandingkan dengan Raihana. Bertubuh kecil tetapi bahagian kewanitaannya mekar. Buah dada dan punggungnya berisi pejal. Perutnya ramping walaupun tidak begitu kurus. Berkulit cerah dan licin mulus. Berambut hitam sedikit keperangan dan beralun, panjangnya hingga ke paras belakang dada. Kebiasaannya kepalanya dilitupi tudung, jadi tidak ramai yang diberi keistimewaan menatap wajahnya ketika tidak bertudung. Matanya galak dan bibirnya mungil, sepadan dgn umurnya didalam pertengahan 20-an.

Bangla tua itu memberi senyuman kepada Raihana. Kelihatan barisan giginya yang kekuningan, kesan dari merokok tegar. Dengan perlahan-lahan Bangla tua itu merapatkan mukanya dan Raihana menutup matanya. Akhirnya bibir Bangla itu bertemu dengan bibir Raihana. Sentuhan kering bibir Bangla tersebut memberi rasa renjatan kepada Raihana, diikuti bauan arak dan rokok yang terbit dari mulutnya. Tubuh Raihana mula memberi reaksi pada sentuhan, kucupan dan bauan tersebut. Kucupan kali pertama kering, kali kedua masih kering dan kali ketiga mulai basah. Bibir mereka berdua mula merembeskan cecair untuk menyedapkan kucupan tersebut. Ciuman itu menjadi semakin lama, lidah mula berlawan antara satu sama lain, menaikkan nafsu kedua mereka. Masih berdiri bersandar di pintu hadapan, aksi yang berlangsung semakin galak. Bangla tua itu tanpa henti melurut kedua-dua belah lengan Raihana dan Raihana membalas dengan memberikan reaksi yang sewajarnya. Tangan kasar Bangla tua tersebut mula merayap ke belakang tubuh Raihana sambil memeluk tubuh kecil wanita itu dan tidak melepaskan kucupan di bibirnya. Raihana membenarkan tangan Bangla tua tersebut memasuki bajunya, menyetuh terus kulit tubuh badannya. Kaki Raihana terasa lemah menerima sensasi ini. Dia tidak dapat menafikan yang dirinya merindui sentuhan kasar itu di serata tubuhnya. Farajnya mulai basah seiring nafsunya yang semakin membuak-buak. Raihana juga mula menyentuhi tubuh Bangla tua itu dan mengosok-gosok badan Bangla yang berbulu roma lebat itu.

Melihat reaksi Raihana, Bangla tua itu melepaskan ciumannya. Nafas Raihana tidak keruan. Dia masih memeluk tubuh Bangla tersebut. Tanpa berkata-kata, Bangla tua itu memimpin Raihana ke arah bilik tidur. Secara naluri, Raihana memahami kehendak pasangannnya. Dengan senyuman malu dan tangannya dipimpin, dia mengikuti Bangla tua itu masuk dan mengunci pintu bilik, walaupun maklum yang hanya mereka berdua sahaja berada didalam rumahnya.

Raihana hanya sempat menghidupkan penghawa dingin dan tak sempat mematikan lampu bilik ketika Bangla tua itu memeluknya dari belakang dan mencium lehernya. Raihana ketawa kegelian dan meronta-ronta manja, membiarkan tangan Bangla tersebut merayap dan melucutkan pakaiannya. Kini untuk pertama kalinya Raihana dengan kerelaan sendiri bertelanjang bulat tanpa seurat benang di hadapan seorang lelaki, rasa sedikit segan membiarkan lelaki itu menatap tubuhnya dengan lebih jelas. Tersenyum lebar Bangla tua tersebut melihat keindahan permandangan dihadapannya. Sangat beruntung dirinya dapat menjamah sekali lagi tubuh wanita ini. Dengan lembut dia menolak Raihana untuk baring terlentang di atas katil. Pandangan indah ini tidak sepatutnya disia-siakan and dinikmati sepenuhnya tanpa terburu-buru. Bangla tua itu mula meraba tubuh Raihana bermula dari betisnya dan naik ke atas. Berderau darah Raihana menerima sentuhan tersebut. Betul-betul mengasyikkan apabila sentuhan kasar itu menyelusuri setiap sudut tubuhnya. Bangla tua itu mula mencium serata tubuhnya. Berdesah-desah Raihana sehingga farajnya mengemut dan dadanya berombak menerima asakan Bangla tua itu. Bangla itu ternyata mempunyai cukup pengalaman untuk menundukkan wanita sementah Raihana, sudah pastinya akan menggunakan segala teknik yang ada. Peha Raihana yang gebu, perutnya yang kempis, dadanya yang pejal habis diraba, diramas dan diuli secara bergiliran. Tak cukup dengan asakan itu, Bangla tua tersebut mencium dan menjilat seluruh tubuh Raihana, memastikan dia sentiasa lemas di dalam gelora nafsunya. Buah dadanya dicium, putingnya dijilat dan disedut. Farajnya juga tak terlepas dari serangan asmara Bangla tua itu dijilat dan biji kelentitnya dihisap, menaikan nafus syahwat Raihana ke puncaknya. Sehinggakan Raihana tak mampu lagi untuk berfikir waras dan hanya ingin menikmati keseronokan asmara ini. Dia hanya mampu mendesah, berdecit dan mengerang menerima nikmat rangsangan yang diberikan pasangannya itu. Akhirnya Raihana tak mampu bertahan lagi dan mencapai orgasmenya yang pertama. Memancut-mancut air mazinya ketika Bangla tua itu masih menghisap-hisap biji kelentitnya. Terkangkang luas Raihana sambil mengeluh kesedapan mencapai nikmatnya.

Raihana 2Where stories live. Discover now