Bab 12 - Akhirnya

12.6K 80 8
                                    

Sambil meneruskan rakaman, Ambihat memuji Raihana kerana menurut perintahnya. Akibat masih mabuk dan khayal, Raihana tersenyum gembira menerima pujian dari pasangannya. Ambihat mendudukkan Raihana di sofa dan menguakkan pehanya dengan luas. Didekatkan kameranya ke alur faraj Raihana yang basah dan berdenyut akibat kejadian tadi. Bangla tua itu mula menjilat alur faraj Raihana dan disedut-sedut biji kelentit Raihana dengan kasar. Raihana mengerang kesedapan menerima rangsangan kasar itu hingga melentik-lentik tubuhnya menahan asakan pasangannya. Sesekali dia mengempit kepala Bangla tua itu tanda keseronokan menerima nikmat syahwat. Tangannya bergerak sendiri meramas dan mengentel buah dada dan putingnya sendiri bagi menaikkan lagi nafsunya sambil diteguknya air minuman keras tanpa sedar. Ambihat pula tidak perlahankan serangannya hinggalah Raihana mencapai klimaksnya. Menyembur-nyembur air mazinya ke arah lensa kamera yang sedang merakam keadaannya yang mengaibkan itu. Dia mendesah kesedapan menikmati orgamsenya. Melihat Raihana terkulai layu meniarap dalam kenikmatan diatas sofa, Ambihat menyambung lagi rancangannya. Dia mengambil kedudukan dengan berdiri di atas Raihana menghadapkan batang zakarnya ke wajah Raihana sambil berkata:

"Adik Hana, ini batang bangla banyak sedap kan."

Hana tersenyum simpul dan berkata, "Ya...Ini batang paling sedap."

"Adik Hana, aku mau kau pregnen aaa..." kata Ambihat sambil menonyoh batang zakarnya ke pipi dan bibir Raihana.

"Boleee...Awak boleh kasi saya pregnant." jawab Raihana sambil mengetap bibir dan memejam mata menikmati geseran zakar melekit di wajahnya.

Ambihat keriangan setelah dapat merakam jawapan yang ditunggunya. Dia membalikkan tubuh Raihana dan menonggengkannya di atas sofa. Raihana meneguk air minuman kerasnya dan mula menggoda Ambihat supaya menutuhnya dengan menggoyangkan pinggulnya agar alur farajnya mengeseli kepala zakar Bangla tua itu. Ambihat meraba-raba tubuh Raihana dan merakam reaksi berahi wanita itu. Batang zakarnya digeselkan ke alur bibir faraj Raihana, sengaja tidak menusuk masuk untuk menaikkan nafsu syahwat wanita itu. Setelah kedua-dua mereka cukup terangsang, Ambihat menekan masuk batang zakarnya yang gemuk ke dalam faraj Raihana. Melentik tubuh genit Raihana kesedapan menerima tujahan zakar itu. Dia dapat merasai kepala zakar itu menekan-nekan pintu rahimnya. Ambihat segera mendayung mencari nikmat kepuasan syahwat. Rentaknya tidak menentu akibat mabuk, Raihana pula tidak mempedulikan kekasaran persetubuhan itu juga disebabkan mabuk dan khayal. Kedua-dua insan mabuk itu berselingkuh sepuas-puasnya. Bibiir mereka tidak putus-putus mendesah dan mengerang menikmati aksi persetubuhan itu. Rambut Raihana ditarik-tarik Ambihat untuk memudahkannya menghenyak-henyak faraj pasangannya dengan kasar. Membuai-buai buah dada Raihana menerima asakan bangla itu. Segala aksi mereka dirakam jelas oleh lensa kamera telefon Ambihat. Setelah beberapa ketika, Raihana mendesah panjang dan mengemut farajnya, air mazinya terpancut bersebaran di sofa akibat Ambihat berterusan mendayung kasar walaupun dia sedang klimaks. Melentik-lentik tubuh Raihana mengejang akibat tubuhnya yang sedang sensitif menerima rangsangan kuat dari Ambihat. Bangla tua itu pula langsung tidak mempedulikan keadaan Raihana dan terus mendayung sepuas hati. Dengan satu hentaman kasar dan dalam, Ambihat memancutkan air maninya ke dalam rahim Raihana. Raihana mengeliat kesedapan sementara si bangla itu menekan-nekan zakarnya memastikan setiap titisan air pancutannya tidak dibazirkan.

Setelah selesai, dia menarik keluar zakarnya sambil merakam keadaan faraj Raihana. Kelihatan batang hitam itu diselaputi cecair putih melekit ketika meninggalkan faraj wanita itu, dan cecair putih likat itu menitis keluar dari alur faraj yang terlopong itu mengotori sofa. Setiap detik itu dirakam oleh lensa kamera telefon itu menunjukkan betapa erotiknya keadaan itu. Ambihat menyelak alur faraj Raihana yang terbuka itu bagi merakam keadaan dalam saluran faranjnya yang kini lencun dibasahi air maninya. Dia begitu berpuas hati melihat keadaan faraj Raihana yang kebasahan itu. Sudah pastinya airnya bertakung didalam rahim wanita itu, dan pasti kini benihnya sedang bergaul bersama telur Raihana.

Raihana 2Where stories live. Discover now