Bab 08 - Nakal

13.6K 69 8
                                    

Raihana terjaga pagi itu apabila mendengar deringan jam loceng yang dikuncinya. Kedengaran bunyi kercipan burung dari luar menandakan matahari pagi mulai muncul dari ufuk langit. Raihana terbaring mengiring membelakangi pasangannya. Tapak tangan kasar Bangla tua itu menggenggam buah dadanya, seperti tidak puas mengulinya walaupun dalam tidur. Dengan perlahan Raihana bangun dari katil dan menuju ke bilik air. Dia menyalakan lampu kecil di dindingnya, sekadar untuk menerangi sedikit bilik itu. Dia tidak mahu menganggu lena Bangla tua itu. Keadaan biliknya agak berselerak dengan bantal dan selimutnya bertaburan di lantai. Cadarnya juga kusut dan tercabut dari tilamnya. Raihana melihat terdapat beberapa tin minuman keras telah dibuka berada di meja sisi katilnya. Dia segera membersihkan diri dan bermandi hadas. Selesai mandi Raihana menyarungkan telekungnya dan menunaikan solat Subuh. Walaupun sudah bersekedudukan, dia masih mempunyai kesedaran untuk menjaga tiang agamanya.

Setelah selesai bersolat dan menyimpan sejadah serta telekungnya, tanpa seurat benang menutupi tubuhnya Raihana kembali berbaring di sebelah pasangannya yang masih lena itu, juga bertelanjang bulat. Dia merenung wajah gelap berkedut dan berjambang putih kusut itu. Inilah wajah lelaki yang mengajarnya nikmat persetubuhan. Sangat tidak padan wajahnya yang tua dengan tenaga hebatnya seperti orang muda. Sepanjang perselingkuhan mereka, Raihana yang sentiasa tewas dahulu sebelum pasangannya mencapai kemuncak syahwatnya. Wajah Raihana kemerahan mengingati aksi-aksi mesra mereka. Ditenung kembali tubuh yang terkujur baring bersamanya itu. Dia melihat cacahan tatu di bahu kanan bangla itu. Bentuk cacahan itu seperti satu tulisan Bangladesh, berliuk-liuk berpintal dan mempunyai dua garisan tebal cacahan tatu mengelilingi lengannya dibawah tatu tulisan itu. Apa maksud cacahan tatu tidak diketahui Raihana. Bangla tua itu masih lena baring terlentang menonjolkan perutnya yang boroi. Raihana kehairanan bagaimana dirinya yang bertubuh kecil itu boleh bertahan ditindih tubuh yang boroi dan besar itu. Pandangan Raihana kemudiannya turun dan merenung celah kelangkang bangla itu. Terdpat setompok besar rimbunan bulu kemaluan yang lebat disitu. Dia ketawa kecil kerana batang zakar yang dicarinya tidak kelihatan akibat diselubungi rimbunan bulu kemaluan yang tebal itu. Tiba-tiba terdetik satu idea nakal di fikiran Raihana.

Sedang Bangla tua itu masih lena tidur, Raihana memposisikan dirinya di celah peha pasangannya. Dia mendekatkan wajahnya ke rimbunan bulu yang tebal itu. Aroma hancing dan tengik yang timbul sudah biasa dihidunya. Apabila diamati dalam jarak dekat, barulah Raihana menjumpai apa yang dicarinya. Di sebalik rimbunan bulu itu, kelihatan ada batang kecut bersembunyi. Tersengih Raihana melihat batang zakar yang selama ini gemuk tegak terpacak itu kini berupa seperti kepala kura-kura yang bersembunyi dalam cengkerangnya. Kulit kulup menutupi keseluruhan kepala zakar bangla itu dan mengecut begitu rapat ke tubuhnya. Langsung tidak nampak gagah seperti zakar yang selalu merodoknya. Raihana mula merapatkan lagi mukanya ke arah batang zakar kecut itu. Menggunakan hidungnya, dia menguak perlahan bulu yang merimbun itu, membiarkan bulu-bulu kasar bergesel pada wajahnya yang mulus dan memberi sensasi ghairah kepadanya. Aroma yang terbit itu juga menambahkan lagi perasaannya. Apabila sudah dekat, Raihana menjelirkan lidahnya dan mula menjilat kulit batang yang kecut berkedut itu. Sensasi kulit kering yang dirasai di lidahnya menaikkan lagi nafsu syahwatnya. Dengan lemah lembut dia meneruskan jilatannya di serata bahangian di kelangkang itu termasuklah di kawasan kulit rimbunan bulu itu. Seperti binatang yang hidup, batang zakar itu memberi reaksi setelah dijilat berulangkali. Kepala zakar yang merah kehitaman itu mula muncul di sebalik lipatan kulit kulup. Raihana tersenyum keseronokan dan menyambung jilatannya. Dilayarkan lidahnya dikeliling kepala itu menjadikannya basah. Semakin lama jilatan Raihana semakin mengembang batang zakar itu. Raihana semakin kusyuk menjilat kulit kulup dan batang zakar yang mulai mengembang itu. Apabila dirasakan bentuknya sudah mula menegang, Raihana memasukkan kepala zakar itu kedalam mulutnya dan mengulum lembut. Lidahnya rancak mengesel kulit kepala zakar dan kulup disekelilingnya. Rasa masin peluh, sisa kencing dan sisa air mani semakin menaikkan nafsu Raihana. Dia mulai perasan ukur lilit batang zakar itu sudah mengembang didalam mulutnya. Keseluruhan permukaan bibir mungilnya membaluti kulit kasar batang itu membelai lembut hingga kebasahan. Akhirnya Raihana merasakan kepala zakar itu menyentuh permukaan pangkal tekaknya. Semakin galak Raihana menyedut dan mengulum batang itu sedalam yang boleh.

Tiba-tiba Raihana merasai sentuhan tangan di atas kepalanya. Dia mendongak perlahan dan matanya bertentang mata Ambihat. Rupanya si Bangla tua itu telah pun sedar dari tidur sejak Raihana mula menjilat zakarnya. Sengaja dia biarkan kerana ingin melihat aksi wanita gersang ini begitu ketagih melayani zakarnya. Sambil membetulkan posisinya untuk menikmati permandangan itu dengan lebih jelas, dia memberi senyuman lebar kepada Raihana dan meneguk sisa air minuman keras yang ada di dalam tin di atas meja sisi katil itu. Raihana mengerti dan menyambung aktivitinya. Di kulum batang zakar gemuk itu sepuas-puasnya. Ambihat mula menggenggam rambut Raihana dan menekan kepalanya untuk menyedut lebih dalam lagi. Raihana cuba berbuat demikian tapi kepala zakar Ambihat sudahpun bergesel dan menekan pangkal rongga tekaknya. Dia cuba menarik keluar zakar itu tetapi kepalanya dihalangi tangan Ambihat. Dengan kasar Ambihat berulangkali menekan-nekan kepala Raihana supaya memasukan zakarnya dengan lebih dalam ke tekak Raihana. Mata Raihana mula berair menahan asakan didalam mulutnya. Mulutnya terbuka luas dipenuhi batang zakar itu, bibirnya telah meliputi keseluruhan ukurlilit batang itu dan air liur mengalir tanpa henti dari celah bibirnya. Raihana dapat merasai kepala zakar Ambihat perlahan-lahan memasuki lebih dalam dengan setiap hentakan. Dia tidak dapat mempercayai yang hidungnya sudah bergesel dengan kulit dan bulu kemaluan di pangkal zakar Bangla tua itu. Batang zakar gemuk dan panjang itu sudah masuk keseluruhannya. Raihana mengosok peha Ambihat memberi tanda yang dia mula kehilangan nafas akibat tekaknya dipenuhi batang zakar itu. Matanya melihat wajah Ambihat yang tersengih lebar memandangnya sambil meneguk minuman keras. Bangla tua itu meneruskan lagi tujahan ke tekak Raihana beberapa kali, tidak menghiraukan keadaannya.

Akhirnya Ambihat melepaskan genggamannya di kepala Raihana. Dengan segera Raihana mengeluarkan batang gemuk itu dan menarik nafas sedalam-dalamnya. Berjujuran air liur dan lendir meleleh keluar dari mulutnya membanjiri batang zakar itu. Raihana benar-benar tidak sangka yang dirinya mampu berbuat demikian. Ambihat bangun lalu menarik Raihana berbaring diatas tubuhnya. Sambil mencium bibirnya, Bangla tua itu tidak putus-putus memuji kejayaan Raihana menelan keseluruhan batang zakarnya. Merah muka Raihana keseganan menerima pujian yang melambung itu. Dia terus terlupa ketidakselesaan tekaknya menerima rodokan batang gemuk itu dek kata-kata pasangannya. Padanya, Bangla tua itu benar-benar menghargai usahanya untuk memuaskan nafsu pasangannya. Setelah melihat Raihana mulai kembali selesa, Ambihat menurunkan Raihana ke sisinya dan menonggengkannya. Raihana terus memposisikan diri bersedia untuk menerima tujahan yang ditunggunya. Dari tadi farajnya berdenyut-denyut meminta diisi. Dengan batang zakarnya yang masih melekit, Ambihat terus merodok faraj Raihana. Melentik tubuh Raihana menerima rodokan kasar itu. Pintu rahimnya senak disondol kepala zakar Bangla tua itu. Sambil meneguk air minuman keras, Ambihat terus menerus menutuh faraj Raihana. Raihana mengerang kenikmatan menerima asakan itu. Sambil mendayung kasar, Ambihat menarik rambut Raihana untuk melentikkan tubuhnya bagi menaikkan lagi nafsu serakahnya. Setelah mendongak beberapa kali Raihana baru terperasaan yang dirinya sedang menonggeng di atas katil menghadap ke arah cermin meja solek bersebelahan katilnya. Disebabkan jaraknya yang dekat, Raihana dapat melihat dengan jelas buah dadanya membuai-buai mengikut rentak dayungan Ambihat. Dia dapat melihat betapa gersang wajahnya menikmati hentakan tersebut. Raihana juga dapat melihat betapa bersungguhnya wajah Ambihat menutuh batang zakarnya kedalam tubuh Raihana. Dia tidak sangka yang dia dapat menerima dan menikmati seks kasar yang dilakukan oleh pasangannya. Terdetik didalam hatinya bahawa Ambihat memanglah insan yang sesuai untuk bersetubuh dengannya. Dengan sepenuh hati Raihana merelakan dirinya dipergunakan oleh Ambihat sepuas-puasnya agar dia dapat melepiaskan nafsunya dengan bangla itu. Setelah beberapa ketika disondol tanpa henti, faraj Raihana mengemut kenikmatan sambil melepaskan air mazinya. Ambihat yang hampir mabuk itu pun semakin menganas mengepam batang zakarnya keluar masuk faraj Raihana sebelum menekan sedalam-dalamnya dan melepaskan benihnya. Berdengus-dengus nafas Ambihat memeluk pinggang Raihana memastikan semua air maninya terkumpul didalam rahim Raihana. Hana mengeluh panjang kesedapan menerima denyutan air mani itu. Dengan tubuh yang longlai Raihana merebahkan diri diikuti oleh Bangla tua itu menindihnya dari belakang. Jam di dinding baru menunjukkan waktu 9 pagi tetapi mereka berdua ini sudah pun lelah mencapai kemuncak nafsu masing-masing.

***BERSAMBUNG***

Raihana 2Where stories live. Discover now