Bab 09 - Telefon

10.6K 68 7
                                    

Raihana duduk di sofa bersebelahan Ambihat sambil menonton tv. Kedua-duanya masih berbogel walaupun waktu sudah menginjak ke tengah hari. Tangan Bangla tua itu merangkul tubuh Raihana dari belakang membolehkan Raihana bersandar dibahunya. Bulu ketiak yang tebal dan berbau tengik mengeseli pipi Raihana tapi dibiarkan sahaja, tangan Ambihat mendarat di buah dada Raihana dan meramas lembut dadanya yang pejal itu. Sesekali jarinya mengentel puting Raihana yang separa tegang itu. Tangan Raihana pula mengosok-gosok bahagian peha berdekatan kelangkang Bangla tua itu. Sesekali dia sengaja mengeselkan tangannya ke batang zakar yang separa kendur itu. Kedua-dua mereka tersenyum dengan kenakalan masing-masing. Sambil mentonton tv, Bangla itu sudah menghabiskan satu karton lagi air minumannya. Dari pagi tadi itu sahaja minuman yang diteguknya.

Setelah aktiviti berjimak selesai di biliknya pagi tadi, Raihana membersihkan diri dan memasak sarapan pagi untuk mereka berdua. Seperti rutinnya, Raihana memastikan pil pencegah kehamilan itu diambil untuk mengelakkan dirinya dari terbunting akibat kandungan air mani yang bertakung didalam rahimnya. Si Bangla tua itu pula hanya membersihkan muka, membilas tubuh dan batang zakarnya dengan ala kadar sahaja sebelum menyertai Raihana untuk saparan pagi. Dia ke dapur dan membuka tin minuman yang baharu lalu terus meneguk sehingga habis sebelum membuka lagi tin yang baharu. Sudah beberapa tin lagi diminumnya sambil menjamah sarapan yang Raihana sediakan. Raihana hanya membiarkan pasangannya dengan perlakuannya. Sewaktu Raihana mengemas meja selepas selesai bersarapan, Ambihat datang merangkul tubuhnya dari belakang dan terus mencium bibir Raihana untuk merangsang nafsunya. Dalam keadaan mabuk, Bangla tua itu terus menutuh faraj Raihana dari posisi belakang walaupun Raihana merayu minta diberhentikan sementara supaya dia dapat menghabiskan kerjanya. Permintaannya tidak dihiraukan Ambihat yang terus melanyaknya dengan kasar. Raihana mendesah kesedapan membiarkan pasangannya melempiaskan nafsunya. Dia juga mendapat habuan kenikmatan dari perbuatan Bangla tua itu. Raihana menggenggam bucu meja menahan diri untuk menerima rodokan kasar yang bertubi-tubi itu hingga bergoyang-goyang meja itu akibat tujahan Bangla itu. Raihana mengeluh kenikmatan apabila mencapai klimaksnya. Si Bangla tua itu menarik rambut Raihana mendongakkannya dan dicium-cium serata bibir dan lehernya. Raihana dapat merasakan beberapa gigitan dilehernya dilakukan oleh Bangla tua itu. Tiba-tiba Ambihat menekan zakar sedalam-dalamnya dan berdengus kuat. Hana dapat merasai berdas-das tembakan air mani hangat mengenai dinding rahimnya. Betapa selesanya dia merasai perasaan itu. Setelah selesai, si Bangla tua itu menarik keluar zakarnya. Raihana dapat rasa lelehan air mani menuruni pehanya. Setelah memberi kucupan pada Raihana, Ambihat menuju ke sofa di ruang tamu sambil merokok dan membawa minuman kerasnya. Batangnya yang separa tegang dan melekit itu dibiarkan sahaja. Dia duduk di sofa memilih rancangan tv sambil mengangkang. Lagaknya seperti rumah itu kepunyaannya. Raihana pula tidak mengendahkan perbuatan itu kerana telah dipuaskan. Dia meneruskan kerja hariannya dalam keadaan bogel.

"Awak, telefon awak rosak ke?" Tanya Raihana apabila melihat Ambihat memegang telefon bimbitnya membaca mesej laman sosial. Telefonnya adalah jenis telefon Android model lama dan keadaannya agak uzur. Bunyi yang keluar terputus-putus dan skrinnya retak. Walaupun masih boleh digunakan, penggunaanya tidak berapa menyenangkan.

"Masih ok lagi." ujar bangla itu.

"Adik Hana, kasi senyum sikit." Tiba-tiba Ambihat membuka aplikasi kamera dan cuba mengambil gambar swafoto mereka berdua. Raihana segera menutup lensa kamera telefon itu menggunakan tangannya. Dia malu untuk membiarkan dirinya dirakam dalam keadaan yang mengaibkan itu. Dia meminta Ambihat supaya tidak meneruskan perbuatan itu, namun Bangla tua itu terus menerus memujuknya. Katanya hanya untuk tatapan peribadi. Raihana masih menolak untuk membenarkan gambarnya diambil, tetapi lama kelamaan pujuk rayu Ambihat mula melembutkan hatinya. Akhirnya Raihana membenarkan Bangla tua itu mengambil gambarnya dengan syarat hanya untuk tatapan peribadi seperti yang dijanjikannya. Bergembiralah si Bangla tua itu apabila jeratnya mengena. Dengan keriangan dia memberi kucupan mesra pada Raihana dan mula mengambil gambar. Raihana diminta mendedahkan tubuhnya sambil memberi beberapa gaya. Muka Raihana kemerahan menahan malu kerana pertama kali bergambar dalam keadaan berbogel. Ambihat meminta dia untuk duduk dan menayangkan dadanya dan farajnya untuk diambil gambar. Dalam masa yang sama perasaan ghairahnya meningkat naik kerana menahan malu dan merasai tenungan Ambihat disebalik lensa kamera itu. Ambihat pula tidak tergopoh-gapah menjalankan rencananya. Dia mengambil beberapa gambar bogel Raihana dan beberapa swafoto dirinya berpelukan dengan Raihana, untuk meyakinkan Raihana yang gambar-gambar itu memang hanya untuk simpanan peribadi.

Raihana 2Where stories live. Discover now