Bab 20 - Lembaran Baharu (TAMAT)

13.3K 89 17
                                    

Matahari terik yang memancar ke dalam bilik hotel itu semakin memudar, menandakan waktu sudah semakin petang. Raihana masih mendesah tatkala melentikkan tubuhnya menerima rodokan lelaki India itu dari belakang. Perut buncitnya diampuh bantal memberi sedikit kelegaan padanya dari tekanan berat kandungannya semasa menoggeng dan menerima tujahan kasar batang zakar tegap di farajnya. Punggungnya beberapa kali ditampar lelaki India itu melepas kegeramannya. Kepedihan pukulan itu hanya menaikkan nafsu syahwat Thiagu, bukan dirinya. Dia ditunggang seperti haiwan oleh Thiagu yang tanpa henti menyondol pintu rahimnya. Sudah berkali-kali lelaki India itu meledakkan air maninya sejak pagi, tetapi dia masih tidak puas menutuh wanita malang itu. Thiagu sangat berselera melihat wanita melayu yang sarat mengandung itu menangkang dan menadah tusukan batang zakarnya. Wajah wanita muda itu berkerut menahan kesakitan asakan batang zakarnya dan suara rintihan erangannya menaikkan nafsu Thiagu yang menggila. Bos Rahul memang sudah maklum dengan kegemarannya telah memberinya alat permainan baru yang sangat menyelerakan. Dia pasti akan memuaskan nafsu serakahnya menyetubuhi Raihana hinggalah wanita itu bersalin nanti. Raihana melepaskan erangan panjang taktala mencapai klimaksnya. Mengigil tubuhnya merasai sensasai kepuasan syahwatnya. Thiagu pula masih bertenaga menutuh Raihana. Dia membalikkan tubuh Raihana berbaring terlentang dan menindihnya. Berat tubuh lelaki India itu dan kandungan didalam perutnya menambah kesakitan pada pinggang Raihana. Dia cuba mengiringkan badannya tetapi ditahan Thiagu. Thiagu menjolok kembali batang zakarnya kedalam saluran faraj Raihana dan meneruskan dayungan. Peluh jantannya menitis ke atas tubuh Raihana walaupun suasana bilik itu disejukkan penghawa dingin. Setelah beberapa ketika Raihana dapat merasakan tujahan Thiagu semakin laju disertai dengusan kencang nafasnya sebelum merasai denyutan batang zakarnya melepaskan derusan air hangat didalam saluran farajnya.

Setelah puas memancutkan air maninya, Thiagu berbaring di sebelah Raihana. Mata Raihana melirik melihat jam di meja katil bersebelahannya. Jam telah menunjukkan waktu senja, sudah lama dia ditutuh lelaki India itu beberapa kali tanpa henti. Farajnya terasa sedikit pedih kerana perselingkuhan itu hanya memberi nikmat keseronokan pada sebelah pihak sahaja. Raihana memejam mata merehatkan dirinya dan mengumpul kembali tenaga. Walaupun dia beberapa kali mencapai orgasmenya, hatinya tidak merelai persetubuhan itu. Dia tidak merasai kenikmatan perselingkuhan seperti yang dialamainya sebelum ni bersama pasangannya dahulu. Dia hanya ingin kejadian hari ini tamat dengan segera.

Setelah merehatkan diri beberapa ketika, Raihana melihat Thiagu bangun dari katil. Sangkaannya aktiviti ini sudah berakhir. Malangnya dia terkejut apabila Thiagu menariknya supaya mengikutinya ke bilik air. Disitu Raihana dirodok sekali lagi. Dibawah pancuran air suam didalam bilik air mewah itu, tubuhnya diraba, diramas dan disondol Thiagu dengan kasar sekali lagi. Raihana juga dipaksa mencangkung dan mengulum batang zakar Thiagu dan menelan air maninya yang sengaja dilepaskan ke dalam mulutnya. Sekali lagi dia menonggeng dilantai menerima hentakan padu lelaki India itu dibawah pancuran air hingga klimaks. Setelah persetubuhan didalam bilik air itu berakhir, barulah Thiagu melepaskan Raihana. Dia mengugut Raihana supaya kembali ke hotel itu setiap hujung minggu sehinggalah bersalin untuk melayani nafsunya. Raihana tiada pilihan selain bersetuju. Thiagu juga mengugut bahawa Raihana sentiasa didalam pengawasan mereka dan mereka mengetahui apa sahaja yang dia lakukan selepas ini. Dengan lemah dan kusut Raihana beredar dari hotel itu kembali ke rumahnya. Sepanjang perjalanan itu dia menangis meratapi nasib malang yang ditempuhinya kini.

Malam itu Mak Siti bertanyakan Raihana kemana pemergiannya hari itu. Dia gusar kerana Raihana menghilangkan diri hampir seharian dalam keadaan yang sarat mengandung. Raihana memberi alasan berjumpa kawan lama di bandar. Dia tidak ingin Mak Siti mengetahui perkara sebenar yang berlaku. Apabila mempunyai kelapangan, Raihana membelek-belek telefon bimbit kepunyaan Ambihat. Setelah melihat isi kandungan telefon itu, barulah Raihana sedari bahawa keadaan yang sebenar. Luluh hatinya melihat segala rakaman gambar dan video yang diambil Ambihat tanpa pengetahuannya. Keadaan dirinya yang mabuk diperlakukan sepuas hati, adegan persetubuhan menggunakan lubang duburnya dan juga segala perbualan ketika itu sangat-sangat meremukkan jiwa Raihana. Termasuklah rakaman Ambihat menukarkan kandungan pil pencegah kehamilannya dengan pil palsu. Dia tidak menyangka sama sekali lelaki yang dicintainya itu memperlakukan dirinya sedemikian. Barulah dia sedari sejak dari mula lagi lelaki Bangla tua itu hanya mempergunakan dirinya seperti seorang pelacur. Dengan hati yang remuk Raihana memadam segala isi kandungan telefon bimbit itu dan memecahkannya demi memastikan tiada bukti yang tertinggal. Cuma kini dia khuatir yang Rahul mempunyai salinan rakaman gambar dan video itu. 

Raihana 2Where stories live. Discover now