Bab 13 - Pengalaman Baharu

13.2K 79 11
                                    

Ambihat mencabut keluar batang zakarnya dari faraj Raihana dan mengambil gambar serta video keadaan faraj Raihana yang terkemut-kemut keletihan setelah dihenjut berulangkali malam itu dan lelehan air maninya yang keluar dari alur faraj itu. Kemutan faraj itu juga membuatkan lubang dubur hana terkemut-kemut sekali, seolah-olah mempelawa Ambihat mengisinya. Melihat keadaan itu, Ambihat mula mengentel lubang dubur Raihana. Raihana mendesah perlahan merasai sensasi kulit jari kasar mengeseli lubang duburnya. Dia telalu letih untuk mengelak dan menghalang. Gentelan jari itu menyelesakan dirinya. Si Bangla tua itu mula menekan masuk ibu jarinya ke dalam lubang dubur itu sambil melihat dan merakam reaksi Raihana. Melihat Raihana tidak memberikan tentangan, dia meneruskan perbuatannya. Kali ini dia menjolok masuk jari telunjuknya ke dalam lubang dubur Raihana. Raihana mendesah, sama ada dalam kepedihan atau kenikmatan akibat pertama kali merasai duburnya dimasuki sesuatu. Bangla tua itu menggerakkan jarinya keluar masuk lubang dubur Raihana meniru pergerakan persetubuhan. Lubang dubur Raihana mengemut-ngemut merasai gerakan kasar itu, kelihatan cecair jernih keluar dari duburnya dengan setiap gerakan jari Ambihat sebagai pelincinr bagi memudahkan pergerakannya. Setelah beberapa ketika Ambihat menjolok dubur Raihana menggunakan jari telunjuk dan jari tengahnya. Desahan Raihana semakin kuat akibat kedua-dua jari bangla itu meluaskan bukaan lubang duburnya. Rasa pedih dan nikmat bersilih ganti, ditambah dengan pengaruh dadah dan minuman keras itu, Raihana hanyut dalam sensasi yang baru dirasai itu.

Melihat Raihana dapat menerima bukaan duburnya, Ambihat memulakan langkahnya dan menyediakan kameranya untuk aksi seterusnya. Dia membasahkan batang zakarnya dan menggeselinya di lubang dubur Raihana. Setelah beberapa kali menggesel, dia mula menekan-nekan kepala zakarnya ke lubang dubur Raihana. Raihana mendesah merasai bukaan lubang duburnya semakin lebar. Dia merintih agar Ambihat berlembut dengan perbuatannya. Akan tetapi, dengan sekali tusukan, Ambihat merodok batang zakarnya yang gemuk itu masuk ke dalam lubang dubur Raihana. Raihana melolong kesakitan apabila ditusuk dengan begitu kasar hingga menitis air matanya. Walaupun sedang khayal dan mabuk, dia masih dapat merasai kesakitan yang muncul secara tiba-tiba itu. Lubang duburnya yang sempit tidak pernah diterokai secara tiba-tiba dilopong dengan seluasnya oleh zakar Bangla tua itu. Disebabkan pertama kali ditembusi, lubang duburnya mengepit kuat batang zakar Ambihat, memberi sensasi yang menakjubkan kepada bangla tua itu, seolah-olah menjolok faraj anak dara. Setelah lubang dubur Raihana mengemut-ngemut dapat menerima saiz batang zakar gemuk yang menyumbatnya, Ambihat memulakan dayungannya. Raihana merasai kepedihan setiap kali batang zakar itu bergerak keluar masuk. Lubang duburnya terasa panas akibat kepedihan itu. Dia merintih-rintih agar gerakan dayungan itu diperlahankan tetapi tidak dipedulikan Ambihat. Bangla tua itu terus mendayung dengan kasar seperti biasa. Raihana hanya mampu mengerang keras dan menahan tujahan yang bersilih ganti itu. Lama kelamaan kepedihan itu menghilang dan diganti dengan rasa kenikmatan. Erangan keras mula bertukar ke desahan lembut seiring dengan rasa nikmat itu memuncak. Ambihat semakin menggila melajukan tujuhannya melihat Raihana dapat menerima kekasaran rodokannya itu. Ditekan batang zakarnya sedalam-dalamnya dan dibiarkan terbenam di dalam dubur Raihana. Melentik-lentik Raihana menerima rangsangan itu sehinggalah dia mencapai orgasmenya. Ambihat dapat merasakan aliran air hangat memancut dari faraj Raihana mengenai kantung zakarnya semasa dia mendayung di dubur Raihana. Melihat Raihana telah longlai keletihan, Ambihat melajukan gerakannya. Membuai-buai dada Raihana mengikut rentak pasangannya. Apabila sudah hampir ke puncaknya, dengan sekali gerakan Ambihat menarik keluar zakarnya dan merodok masuk ke faraj Raihana. Menjerit Raihana sambil mendongak dan tubuhnya melentik akibat gerakan kasar menerobos farajnya yang sedang sensitif itu. Ambihat terus mendayung dengan ganas sebelum menekan zakarnya dengan dalam dan menghemburkan benihnya kedalam rahim Raihana. Raihana hanya mampu melopong menerima semburan air hangat bangla itu, dia tiada kudrat lagi untuk bersuara akibat kepenatan dihenyak sebegitu rupa. 

Sambil batang zakarnya masih terbenam didalam faraj Raihana, Ambihat merakam keadaan lubang dubur Raihana yang baharu dirasmikannya itu. Kelihatan lubang duburnya terkemut-kemut, bukaannya sedikit lebar berbanding sebelum ini, menampakkan salurannya yang berwarna merah jambu itu dan sedikit aliran darah berlinangan bersama cecair jernih menandakan lubang dubur itu sudah digunakan. Dibawah lubang dubur itu pula kelihatan alur faraj Raihana menggenggam kuat batang zakar hitam yang terbenam didalamnya. Buih-buih putih membuak di sekeliling alur faraj Raihana, lebihan air mani melimpah di celah bukaan alur faraj itu. Sambil meneruskan rakamannya, Ambihat menarik keluar zakarnya dan merakam lelehan air maninya yang pekat berlinangan menuruni peha Raihana. Bukaan farajnya menampakan isi salurannya penuh diliputi cecair putih. Tidak syak lagi takungan Raihana telah dibanjiri oleh air benih warga asing tu yang sememangnya menginginkan benihnya bercambah di dalam tubuh wanita itu. Malam ini waktu yang paling sesuai dan Ambihat pasti tidak akan mensia-siakan peluang untuk membuntingkan Raihana. Biarlah dia telah rugi satu pancutan didalam tekak wanita itu tadi, pancutan benihnya yang lain akan dipastikan disalirkan kesemuanya ke dalam rahim subur wanita mentah ini.

Raihana yang kepenatan itu tercungap-cungap mengambil nafas. Malam ini bukan main lagi bersemangat pasangannya melanyak tubuhnya. Dia yang masih menonggeng itu melihat Ambihat meneguk lagi air minuman keras sambil merakam keadaan dirinya yang mengaibkan. Dia melihat zakar pasangannya itu masih kekar tegak terpacak menantikan pusingan seterusnya. Raihana menegakkan tubuhnya hanya untuk mengambil beberapa tegukan dari tin minumannya yang masih dicampuri dadah sebelum pusing dan menghadapkan mukanya kearah batang zakar Bangla tua itu. Tanpa dipinta, dia terus menghisap dan menjilat batang itu, tidak mempedulikan rasanya yang bercampur peluh, air mani, air mazi dan cecair duburnya. Hilang rasa jijik Raihana akibat penangan minumannya. Yang dia inginkan adalah mengecapi kemuncak syahwat sepuas-puasnya malam itu. Dan tentulah pasangannya tidak akan membantah. Rakaman video masih diteruskan.

Aktiviti perselingkuhan mereka bersambung kembali di ruang tamu itu. Pelbagai aksi dan posisi dilakukan mereka berdua untuk mencapai kepuasan penzinaan mereka. Faraj Raihana berulangkali ditujah dan rahimnya sentiasa menerima seburan air mani warga asing itu. Kedua-duanya sudah jauh tenggelam di dalam lautan syahwat dan terus berselingkuh tanpa menyedari masa yang berlalu. Si Bangla tua itu sentiasa memastikan air benihnya dibuang kedalam takungan Raihana. Dia juga memastikan setiap aksi berahi Raihana dirakam untuk kegunaannya kelak. Raihana pula sudah mabuk dan khayal tidak menyedari langsung bahawa dia telah dipergunakan seperti patung mainan bagi memuaskan nasfu serakah pasangannya. Ambihat langsung tiada belas kasihan meneruskan persetubuhannya berulangkali walaupun Raihana sudah lembik dikerjakannya. Dengan satu hentaman padu, Ambihat sekali lagi memancarkan air maninya kedalam rahim Raihana untuk sekian kalinya. Penangan pil kuda membuatkannya bertenaga untuk memancutkan benihnya tanpa penat. Raihana terkulai layu setelah selesai dihenyak Ambihat. Ambihat menarik rambut Raihana mendongakkan kepalanya ke atas dan mencuim-cium bibir Raihana.

"Ini malam aku kasi kau baby.." itu kata-kata akhir yang Raihana dengar sebelum terlelap kepenatan, masih ditindih dan batang zakar kekar Bangla tua itu masih tertusuk didalam farajnya.

***BERSAMBUNG***

Raihana 2Where stories live. Discover now